Підвищення конкурентоспроможності продукції з метою виходу на міжнародний ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, конкурентна боротьба, попит, внутрішній ринок, зовнішньоторговельна політика, експорт, міжнародний ринок, рентабельність експорту, ринки збуту, competitiveness, competitive advantage, competition, demand, domestic market, foreign trade policy, export and international market, the profitability of export markets, конкурентоспособность, конкурентные преимущества, конкурентная борьба, спрос, внутренний рынок, внешнеэкономическая политика, экспорт, международный рынок, рентабельность экспорта, рынки сбыта

Бібліографічний опис

Бойчук, Н. Я. Підвищення конкурентоспроможності продукції з метою виходу на міжнародний ринок / Бойчук Н. Я. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 13. – С. 211-218. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI