Phygital advergaming квести з доданою реальністю — ефективна технологія промоції бренда «NIKE»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

додана (доповнена) реальність, пригодницька гра з елементами реклами, тимчасова торгівельна платформа, шокові розпродажі, промоція augmented reality (AR), phygital advergaming AR quest, AR pop up shop/store, shock drop, promotion

Бібліографічний опис

Щегельська, Ю. П. Phygital advergaming квести з доданою реальністю — ефективна технологія промоції бренда «NIKE» / Щегельська Ю. П. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2020. – Вип. 4(70). – С. 82-89. – Бібліогр.: 10 назв.