Способи активації двовимірних систем AR-рендерінгу в практиці промоційних комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

додана (доповнена) реальність (AR), 2D AR-проекція, бренд, промоція, репутаційний капітал, augmented reality (AR), 2D AR projection, brand, promotion, reputational capital

Бібліографічний опис

Щегельська, Ю. П. Способи активації двовимірних систем AR-рендерінгу в практиці промоційних комунікацій / Щегельська Ю. П. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2021. – Вип. 1(71). – С. 90–97. – Бібліогр.: 10 назв.