Торгові марки як показник інновацій продуктів і маркетингу
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
торгова марка, маркетингова стратегія, інновація, патент, НДДКР, trademark, trademark, marketing strategy, innovation, patent, R&D, торговая марка, торговый знак, маркетинговая стратегия, инновация, патент, НИОКР
Бібліографічний опис
Стефківський, В. М. Торгові марки як показник інновацій продуктів і маркетингу / Стефківський В. М., Сердюк А. М. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2019. – Вип. 24. – С. 61-66. – Бібліогр.: 8 назв.