Застосування 3D-графіки в мережних технологіях для вирішення практичних завдань
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У роботі розглянуто застосування 3D-моделей для вирішення практичних завдань у мережних технологіях. Розглянуто основні сучасні інструменти, які дозволяють впроваджувати 3D-графіку на веб-сторінках.
Виконано аналіз та порівняння інструментів з точки зору зручності, зрозумілості для користувачів, які мають
деякий досвід у програмуванні, але ніколи не впроваджували 3D-графіку у браузері. Вказано переваги та недоліки
кожного з інструментів. Обґрунтовано вибір інструменту на основі практичного завдання.
Опис
Ключові слова
мережеві технології, браузер, 3D-графіка, WebGL, Three JS, Babylon JS, network technologies, web browser, 3D-Graphics
Бібліографічний опис
Проценко, І. Ю. Застосування 3D-графіки в мережних технологіях для вирішення практичних завдань / Проценко І. Ю., Оникієнко Ю. О. // Електронна та Акустична Інженерія : науково-технічний журнал. – 2020. – Т. 3, № 4. – С. 23-27. – Бібліогр.: 10 назв.