Всеукраїнська олiмпiада з математики для вступникiв до КПI iм. Iгоря Сiкорського: аналiз результатiв i майбутнi перспективи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute

Анотація

У статтi проаналiзовано математичнi олiмпiади для абiтурiєнтiв, якi вiдбулися в КПI iм. Iгоря Сiкорського в 2017–2019 роках. Проаналiзовано застосування комп’ютерних технологiй для проведення математичних олiмпiад, органiзацiйнi аспекти та географiю учасникiв. Дослiджено тематику задач, форму їх представлення на рiзних етапах олiмпiади, методику проведення першого i другого турiв, час, що був видiлений на розв’язання, методи перевiрки та оцiнювання робiт з використанням iнструментарiю та можливостей освiтньої платформи Moodle. Докладно розiбрано пiдходи та специфiку проведення заочних турiв онлайн на базiплатформи Moodle. Проведено аналiз якостi складеного тестування заочного туру використовуючи класичну теорiю тестiв. На його основi побудовано таблицю та гiстограму iнтервального частотного розподiлу iндивiдуальних балiв. Виявлено слабкi й сильнi сторони використання комп’ютерних технологiй, з’ясовано недолiки, сформульовано позитивнi результати проведених заходiв, визначено пер-спективи й можливi напрями подальшого розвитку математичних олiмпiад для абiтурiєнтiв у сучасних умовах.

Опис

Ключові слова

математична олiмпiада для абiтурiєнтiв, заочний тур олiмпiади online, платформа MOODLE, комп’ютернi технологiї, тестовi завдання, покроковi тестовi завдання, аналiз якостi тесту, Mathematical Olympiads for University entrants, online distance round of theOlympiad, Moodle, computer technologies, open type test task, closed type test task, step-by-steptest task, quality analysis of the test as a whole

Бібліографічний опис

Дем’яненко, О. Всеукраїнська олiмпiада з математики для вступникiв до КПI iм. Iгоря Сiкорського: аналiз результатiв i майбутнi перспективи / Бiлий В. О., Бiлий О. Г. // Mathematics in Modern Technical University. – 2019. – Vol. 2019, No 2. – P. 75–91.