Соціально-правовий статус учителів Наддніпрянської України (ХІХ — початок ХХ ст.)
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У статті висвітлюється історія становлення соціально-правового статусу педагогів початкових та середніх закладів загальної освіти як соціально-професійної групи у Російській імперії ХІХ — початку ХХ ст. у межах
Наддніпрянської України. Аналізуються аспекти матеріального забезпечення, зокрема формування джерел статків, пенсійне забезпечення, право
на статус державного службовця, а також соціальні гарантії відповідно
до статусу. Звернено увагу на гендерний аспект проблеми: соціальне становище жінок-педагогів як у початкових, так і в середніх закладах освіти.
Опис
Ключові слова
освіта, ХІХ — початок ХХ ст., учитель, домашня наставниця, соціальний статус, державна служба, чиновник, класний чин, education, 19th — early 20th century, teacher, home teacher, social status, civil service, official, class rank
Бібліографічний опис
Махінько, А. І. Соціально-правовий статус учителів Наддніпрянської України (ХІХ — початок ХХ ст.) / А. І. Махінько // Сторінки історії : збірник наукових праць. – 2022. – Вип. 55. – С. 45-59.