Конкурентоспроможність товарів і послуг. Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус) (заочна форма навчання)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дисципліна «Конкурентоспроможність товарів і послуг» забезпечує майбутніх фахівців з економіки бізнес-підприємства сучасними знаннями та вміннями з конкурентоспроможності товарів і послуг, яка є визначальною формуванні ринкового іміджу підприємства. Конкурентоспроможність товарів і послуг є результатом ефективного використання наявних ресурсів та конкурентних переваг підприємства на ринку. Водночас конкурентоспроможність товарів і послуг відображає стан виробничої, логістичної, маркетингової, інноваційно-інвестиційної та соціальної політики підприємства та значною мірою залежить від методів формування конкурентних переваг, зокрема від управління виробництвом та реалізацією продукції. Формування конкурентоспроможних товарів і послуг як основне завдання підприємства сприяє зростанню обсягів їх реалізації, зменшенню непродуктивних та підвищенню ефективності здійснених витрат, відображає сформованість інтелектуально-кадрового потенціалу, належну його інноваційно-інвестиційну активність та фінансову стійкість. Тому конкурентоспроможність товарів і послуг підприємства означає ефективність функціонування підприємства в конкурентних умовах ринку, отримання належної для перспективного розвитку прибутковості та виконання фіскально-соціальної функції перед державою.

Опис

Дисципліна »Конкурентоспроможність товарів і послуг» забезпечує майбутніх фахівців з економіки бізнес-підприємства сучасними знаннями та вміннями з конкурентоспроможності товарів і послуг, яка є визначальною формуванні ринкового іміджу підприємства. Конкурентоспроможність товарів і послуг є результатом ефективного використання наявних ресурсів та конкурентних переваг підприємства на ринку. Водночас конкурентоспроможність товарів і послуг відображає стан виробничої, логістичної, маркетингової, інноваційно-інвестиційної та соціальної політики підприємства та значною мірою залежить від методів формування конкурентних переваг, зокрема від управління виробництвом та реалізацією продукції. Формування конкурентоспроможних товарів і послуг як основне завдання підприємства сприяє зростанню обсягів їх реалізації, зменшенню непродуктивних та підвищенню ефективності здійснених витрат, відображає сформованість інтелектуально-кадрового потенціалу, належну його інноваційно-інвестиційну активність та фінансову стійкість. Тому конкурентоспроможність товарів і послуг підприємства означає ефективність функціонування підприємства в конкурентних умовах ринку, отримання належної для перспективного розвитку прибутковості та виконання фіскально-соціальної функції перед державою.

Ключові слова

підприємство, конкурентне середовище, методи аналізу конкурентоспроможності товарів і послуг, конкурентні стратегії підприємства, конкурентоспроможність товарів і послуг

Бібліографічний опис

Конкурентоспроможність товарів і послуг. Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус) (заочна форма навчання) [Електронний ресурс] / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад. О. І. Андрусь. – Електронні текстові дані (1 файл: 1.13 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 16 с. – Назва з екрану.

DOI