Динамічність принципів моралі при експертизі позначень, які заявляються як торговельні марки в умовах війни
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Метою представлених тез є аналіз концепту суспільної моралі крізь
призму реєстрації торговельної марки в Україні, продиктованого війною та
динамічністю етичної категорії моральності. Проаналізовано вплив воєнних
подій на сприйняття громадянами країни реклами та ведення бізнесу, думки
та обґрунтування моральності чи аморальності дій представників бізнессфери щодо просування товару чи послуг. Також розглянуто запропоновані
зміни до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та
Закону України «Про рекламу» і чи принесуть ці зміни позитивний вплив на
сприйняття суспільством товарів та послуг, чиї торговельні марки несуть в
собі інформацію про воєнні злочини ЗС РФ на теренах України.
Опис
Ключові слова
мораль, моральні принципи, торговельна марка, суспільство, закон, військові дії, morality, moral principles, trademark, law, society, military actions
Бібліографічний опис
Сівченко, Д. C. Динамічність принципів моралі при експертизі позначень, які заявляються як торговельні марки в умовах війни / Сівченко Д. C. // Створення, охорона, захист і комерціалізація об’єктів права інтелектуальної власності : збірник матеріалів VI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Київ, 26 квітня 2023 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – С. 107-113.