Соціокомунікативний потенціал інформаційних продуктів українських видавців галузевих періодик
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Зроблено критичний огляд видавничої продукції, яку створюють редакції галузевих медіа. Встановлено, що система редакцій галузевих періодик об’єднує не лише електронні, друковані журнали та газети, а й книжки, каталоги, плакати, сайти й інші електронні видання (зокрема, програмні продукти та маркетплейси, соціальні мережі).
Опис
Ключові слова
галузева преса, галузевий журнал, програмний продукт, каталог, виставкова газета, соціальні мережі, rade press, trade magazine, software product, catalog, exhibition newspaper, social media
Бібліографічний опис
Вареник, В. М. Соціокомунікативний потенціал інформаційних продуктів українських видавців галузевих періодик / Вареник В. М. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1(79). – С. 107-119. – Бібліогр.: 31 назва.