Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

В роботі наведено результати дослідження сучасного стану технології зі створення кросмедійної рекламної продукції та чинників, що впливають на впізнаваність бренду. Виконано патентний пошук за чотирма тематичними напрямами та визначено тенденції розвитку кросмедійних технологій у галузі креативної реклами. Проаналізовано наповнення та цільову аудиторію кросмедійної рекламної продукції.

Опис

Ключові слова

кросмедіа, бренд, кросмедійний продукт, впізнаваність бренду, креативна реклама, причинно-наслідкова діаграма, класифікація, cross-media, brand, cross-media product, brand recognition, creative advertising, cause and effect diagram, classification

Бібліографічний опис

Іваненко, Д. О. Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції / Д. О. Іваненко, Т. В. Розум // Технологія і техніка друкарства. - 2022. - Вип. 3(77). - С. 104-114.