Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
В роботі наведено результати дослідження сучасного стану
технології зі створення кросмедійної рекламної продукції
та чинників, що впливають на впізнаваність бренду. Виконано патентний пошук за чотирма тематичними напрямами та визначено тенденції розвитку кросмедійних
технологій у галузі креативної реклами. Проаналізовано наповнення та цільову аудиторію кросмедійної
рекламної продукції.
Опис
Ключові слова
кросмедіа, бренд, кросмедійний продукт, впізнаваність бренду, креативна реклама, причинно-наслідкова діаграма, класифікація, cross-media, brand, cross-media product, brand recognition, creative advertising, cause and effect diagram, classification
Бібліографічний опис
Іваненко, Д. О. Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції / Д. О. Іваненко, Т. В. Розум // Технологія і техніка друкарства. - 2022. - Вип. 3(77). - С. 104-114.