Планування діяльності видавництв нон-фікшн літератури в кризових умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті досліджено, яким чином видавці планують діяльність свого бізнесу в кризових умовах пандемії та повно- масштабного вторгнення. Також розглянуто шляхи формування видавничого портфеля та чинники, які впливають на вибір видавцями авторських оригіналів. Мета статті — встановити принципи видавничого планування з урахуванням практичного досвіду українських видавців, набутого за кризових умов.

Опис

Ключові слова

видавничий продукт, планування видавничої діяльності, добір теми, видавничий портфель, книжковий ринок, нон-фікшн література, publishing product, publishing planning, selection of a topic, publishing portfolio, book market, non-fiction literature

Бібліографічний опис

Касянчук, В. О. Планування діяльності видавництв нон-фікшн літератури в кризових умовах / В. О. Касянчук, С. Б. Фіялка, Т. Г. Гончарук // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 2(80). – С. 99-107. – Бібліогр.: 10 назв.