Торгова марка як фактор забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Голобородько, А. Торгова марка як фактор забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» / Аліна Голобородько, Надія Кубишина // В2В Marketing : збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – С. 60-61. – Бібліогр.: 3 назви.

DOI