Застосування інтернет-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств
Ескіз недоступний
Дата
2010
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
Інтернет-технології, електронний бізнес, маркетингові комунікації на основі Інтернет-технологій, вебометричний ранг, електронний ресурс, оцінювання ефективності маркетингових комунікації в Інтернеті, Интернет-технологии, электронный бизнес, маркетинговые коммуникации на основе Интернет-технологий, вемометрический ранг, электронный ресурс, эффективность маркетинговых коммуникаций в Интернете, Internet technologies, Internet-business, marketing communications on the base of Internet technologies, webometrics rank, web-site, method of Internet marketing communication estimation
Бібліографічний опис
Лебеденко М. С. Застосування інтернет-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / М. С. Лебеденко. - К., 2010. - 208 л. + CD-ROM