Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (15)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (15) за Автор "Сенкевич, Г. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Засоби привернення уваги до рекламного продукту за допомогою нестандартних лінгвістичних конструкцій(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сенкевич, Г. А.Статтю присвячено застосуванню нестандартних лінгвістичних конструкцій у створенні рекламного контенту. Вона містить аналіз сучасних рекламних повідом- лень стосовно дотримання в них лінгвістичних норм та етичних правил крізь при- зму креативу як прояву творчих підходів. Визначено роль прагматики у вивченні ефекту від рекламних текстів, рівень впливу нестандартних лінгвістичних конструкцій на свідомість і поведінку спожи- вачів реклами та зосереджено увагу на типових помилках у рекламних повідом- леннях. Окреслено роль дейксису в комунікативному процесі — у поєднанні категорій «творчість», «креатив», «рекламний креатив». Наведено приклади неефективного використання сленгової та жаргонної лексики, з-відчого порушується зв’язок між актом комунікації та висловлюванням як його результатом. Сформульовано висновки з приводу застосування у рекламному повідомленні нестандартних лінгвістичних конструкцій, стилістичних засобів, фразеологізмів, які містять сленгову лексику, а також окреслено доцільні умови креативізації реклам- них повідомлень та рекламних матеріалів при безумовному дотриманні там вста- новлених етичних норм. Дослідження підкреслює важливість створення якісного рекламного контенту як основного чинника покращення іміджу та ділової репутації компанії.