Магістерські роботи (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КМП) за Автор "Артеменко, Ліна Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Стратегічне планування підприємством в умовах євроінтеграції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Літош, Аліна Миколаївна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Стратегічне планування розвитку підприємства в кризових умовах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Петрук, Юлія Василівна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Стратегічне управління підприємством у нестабільному зовнішньому середовищі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лі Цінсень; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Стратегічні напрями забезпечення соціальної та екологічної безпеки підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Ященко, Оксана Максимівна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах кризи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Полова, Дар’я Вікторівна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Загорулько, Тетяна Володимирівна; Артеменко, Ліна ПетрівнаЗагорулько Т. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах сталого розвитку — Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 132 сторінки, 27 таблиць, 5 рисунків, 12 формул, 4 додатків. Перелік посилань нараховує 61 найменування. Сучасні процеси у світовій економіці сприяють підвищенню ролі конкурентоспроможності підприємств. Вони повинні швидко адаптуватися, конкурувати, використовувати інновації та сучасні технології. Концепція сталого розвитку безпосередньо пов'язана з конкурентоспроможністю. Сільське господарство важливе для розвитку країни, забезпечуючи продовольчу безпеку та економічне зростання. Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств важлива з урахуванням інтеграції України в світовий економічний простір. Повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну загострює глобальну проблему продовольчої безпеки. Важливі дослідження та нові механізми для трансформації аграрного сектору з урахуванням Цілей сталого розвитку для збалансування економічного процвітання, соціального прогресу та захисту навколишнього середовища. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за ініціативною темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (№ ДР 0123U101596). Роль автора полягає в розробленні теоретичних та практичних рекомендацій управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах сталого розвитку. Мета роботи полягає у розкритті основних положень щодо управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах сталого розвитку та розробка рекомендацій щодо його удосконалення. Поставлена мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: - розкрити сутність та значення понять конкурентоспроможність та управління конкурентоспроможністю підприємства; - дослідити основні аспекти та особливості управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах сталого розвитку; - систематизувати методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства в умовах сталого розвитку; - проаналізувати галузь та фінансово-економічну діяльність досліджуваного підприємства ТОВ «МХП-Урожайна країна»; - проаналізувати систему управління конкурентоспроможності ТОВ «МХП-Урожайна країна» на засадах сталого розвитку; - провести комплексну оцінку рівня конкурентоспроможності ТОВ «МХП-Урожайна країна»; - розробити напрями удосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «МХП-Урожайна країна» в умовах сталого розвитку; - надати економічне обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів; - надати пропозиції та рекомендації з реалізації запропонованих заходів. Об’єкт дослідження — процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Предмет дослідження — теоретичні, методологічні та практичні підходи щодо управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах сталого розвитку. Під час виконання магістерської дисертації були використані такі методи дослідження, як порівняння (для аналізу тенденцій галузі та порівняння з конкурентами), індексний та балансовий методи (для аналізу фінансово-економічного стану досліджуваного підприємства), системний метод (для аналізу управління конкурентоспроможністю як складної системи з взаємозв'язаними елементами, такими як економічні, соціальні та екологічні аспекти), загально-логічний (аналіз, систематизація, узагальнення), аналітичний, статистичний (таблиці, графіки), описовий тощо. Наукова новизна отриманих результатів полягає у наступних положеннях: удосконалено: - інтегрований підхід до управління, який одночасно враховує стратегічні аспекти конкурентоспроможності та принципи сталого розвитку на ТОВ «МХП-Урожайна країна»; набуло подальшого розвитку: - подальшого розвитку дістало вивчення взаємозв'язків між сталим розвитком і конкурентоспроможністю, враховуючи сучасні тенденції; Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра, дозволяють дійти висновків: розроблені пропозиції з удосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства враховують не лише економічні аспекти, але й сприяють реалізації Цілей сталого розвитку. Їх впровадження допомагає підприємству своєчасно реагувати на зміни в середовищі, систематизувати та контролювати ключові процеси. Результати досліджень діяльності вказують на потребу удосконалення ключових аспектів функціонування підприємства. Запропоновані рекомендації та покращення мають на меті забезпечити більш ефективну адаптацію до викликів конкурентного середовища та забезпеченння сталого розвитку. Проведені розрахунки ефективності запропонованих заходів демонструють їх доцільність та ефективність. Отримані дані підтверджують, що впровадження цих заходів має потенціал покращити як економічні показники підприємства, так і спряти забезпеченню сталого розвитку. Результати дослідження опубліковано в таких наукових працях: 1. Lina Artemenko, Tetiana Zahorulko. "Competitiveness management strategies of companies based on sustainable development". Economic Bulletin of National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute”. 2. Lina Artemenko, Tetiana Zahorulko. "The dynamic connection between business competitiveness and sustainable development". ІV Міжнародна науково-практична конференція «Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці»Документ Відкритий доступ Управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ткачов, Захарій Валерійович; Артеменко, Ліна ПетрівнаМагістерська дисертація на здобуття ступеня магістра на тему «Управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства» містить 143 сторінки, 34 таблиці, 21 рисунок. Перелік посилань нараховує 69 найменувань. Актуальність дослідження полягає в необхідності оптимізації стратегій комунікацій, врахуванні інтегрованого підходу та вдосконаленні теоретичних та практичних аспектів маркетингової діяльності в цифровому середовищі для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Магістерська дисертація виконувалася на здобуття ступеня магістра в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» факультет менеджменту та маркетингу, кафедра менеджменту підприємств, науковий керівник – к.е.н., доц. Артеменко Л. П. Роль автора полягає у систематичному дослідженні факторів, що впливають на маркетингові комунікації, і розробці рекомендацій з удосконалення стратегій комунікаційної діяльності компанії. Мета роботи - дослідження особливостей інтегрованих маркетингових комунікацій на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Завдання дослідження включають розгляд теоретико-методичних засад управління маркетинговими комунікаціями підприємства, дослідження системи управління маркетинговими комунікаціями компанії, формулювання рекомендацій удосконалення системи управління маркетинговими комунікаціями. Об'єктом дослідження є система управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств. Методи дослідження: емпіричний (аналіз даних та прогнозування змін), порівняння (зіставлення зарубіжного та вітчизняного досвіду), гіпотетико-дедуктивний метод (формування закономірностей, висунення припущень та пропозицій), узагальнення (встановлення загальних ознак та властивостей предмету 6 дослідження), графічний (графічне відображення практичних результатів дослідження). Наукова новизна одержаних результатів полягає у класифікації різноманітних маркетингових комунікацій, що дозволяє систематизувати та впорядковувати їх вплив на аудиторію. Крім того, ця робота обґрунтовує систему критеріїв оцінки ефективності маркетингових комунікацій, що дає можливість об'єктивно оцінювати їхній вплив та результативність. Також, вона уточнює та поглиблює наявні теоретичні знання, надаючи нові підходи до розуміння і використання маркетингових комунікацій у сучасному бізнес-середовищі. Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра , дозволяють дійти висновків: розроблена програма забезпечення соціальної та екологічної безпеки може сприяти підвищенню управлінського та виробничого потенціалу підприємства; проведені експериментальні розрахунки з оцінювання інвестиційної діяльності підприємства показали, що власних коштів підприємства достатньо для реалізації запропонованої програми, а її окупність настане протягом трьох років. За результатами магістерської дисертації було підготовлено і опубліковано тези XVII Міжнародній науково-практичній конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного ювілею КПІ ім. Ігоря Сікорського.Документ Відкритий доступ Управління іміджем підприємства в підвищенні конкурентоспроможності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лозова, Валентина Андріївна; Артеменко, Ліна ПетрівнаЛозова В.А. Управління іміджем підприємства в підвищенні конкурентоспроможності − Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 136 сторінок, 32 таблиці, 22 рисунки, 6 формул, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Актуальність теми управління іміджем підприємства в підвищенні його конкурентоспроможності зумовлена зростанням вагомості впливу зацікавлених сторін на успішність функціонування підприємства в умовах динамічного ринкового середовища. У таких реаліях імідж виступає головною структурою для побудови взаємодії та завоювання лояльності зацікавлених сторін, що сприяє формуванню стійких конкурентних переваг, які критично необхідні для збереження позицій на ринку та протистояння конкурентам. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за ініціативною темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (№ ДР 0123U101596). Роль автора полягає в розробленні теоретичних та практичних рекомендацій управління іміджем підприємства в підвищенні конкурентоспроможності. Метою дослідження є розкриття взаємозв’язку та положень ефективного управління іміджем у формуванні конкурентних переваг та підвищенні загальної конкурентоспроможності підприємства, та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління іміджем. Поставлена мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: − розкрити сутність поняття іміджу підприємства та його складових елементів; − дослідити методичні підходи формування та управління іміджем підприємства; − розкрити та проаналізувати напрями впливу іміджу підприємства на підвищення конкурентоспроможності; − провести діагностику зовнішнього середовища досліджуваного підприємства ТОВ МК «Ювілейний»; − проаналізувати внутрішнє середовище ТОВ МК «Ювілейний»; − оцінити стан та канали формування іміджу в забезпеченні конкурентоспроможності ТОВ МК «Ювілейний»; − розробити іміджеву стратегію та напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ МК «Ювілейний»; − надати економічне обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є процес управління іміджем у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних засад процесу управління іміджем у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. У магістерській дисертації автором було використано такі методи дослідження як: фінансово-економічний аналіз, індексний та балансовий методи (для оцінювання результатів господарської діяльності підприємства), метод порівняння (для визначення динаміки зміни основних показників та їх відхилення від нормативних значень), графічний метод (для відображення результатів діяльності підприємства), описовий метод (для аналізу стану та каналів формування іміджу досліджуваного підприємства), метод інтегральних показників (для оцінювання іміджу досліджуваного підприємства), методи систематизації та узагальнення (для розробки пропозицій та рекомендацій щодо управління підприємством в рамках напрямку дослідження). Наукова новизна отриманих результатів полягає у наступних положеннях: вперше: − здійснено аналіз каналів формування іміджу та кількісну оцінку іміджу на базі досліджуваного підприємства; − запропоновано методичні підходи щодо розбудови комплексної іміджевої стратегії на базі досліджуваного підприємства; удосконалено: − методичний підхід до управління іміджем підприємства залежно від етапу його життєвого циклу; набуло подальшого розвитку: − роль іміджу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства у динамічному середовищі, зокрема, визначено що імідж є самостійною конкурентною перевагою та слугує рушієм в формуванні стійких конкурентних переваг в основних аспектах діяльності підприємства. Результати дослідження, представлені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра, дозволяють дійти висновків: розроблена схема взаємозв’язку іміджу та конкурентоспроможності підприємства обґрунтовує критичну роль іміджу в формуванні стійких конкурентних переваг; визначено фактори підвищення конкурентоспроможності за рахунок іміджу в рамках формування взаємодії з основними контактними аудиторіями; проведені дослідження стану та каналів управління іміджем підприємства показали, що підприємство потребує суттєвого удосконалення системи управління іміджем через брак збалансованості та комплексності; проведені розрахунки економічного обґрунтування запропонованої короткострокової іміджевої стратегії показали, що вона доцільна для впровадження, запропоновані напрямки формування іміджу дозволять підвищити рівень конкурентоспроможності підприємства шляхом формування репутації та конкурентних переваг в основних аспектах діяльності. Результати дослідження опубліковано в таких наукових працях: 1. Лозова В. А., Дученко М. М. Роль корпоративної культури у створенні бренду роботодавця. Управління персоналом в інституційній економіці: матеріали ІІ Всеукр. наук. практ. конф. студ., аспір. і мол. вчених з міжнародною участю 28 квітня 2021 року – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, с. 86-88. 2. В. А. Лозова, Л. П. Артеменко. Управління іміджем в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Електронний журнал "Ефективна економіка". 2023. №12. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.65Документ Відкритий доступ Формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Науменко, Олег Петрович; Артеменко, Ліна ПетрівнаДокумент Відкритий доступ Формування маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Закулісова, Поліна Ігорівна; Артеменко, Ліна Петрівна