Магістерські роботи (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Управління процесами оптимізації маршруту транспортних перевезень в умовах розвитку логістичного аутсорсингу на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Моісєєнко, Дмитро Михайлович; Савицька, Олена МиколаївнаАктуальність теми. Управління процесами маршрутизації транспортних перевезень є важливим чинником операційної ефективності підприємств, особливо в умовах зростання міжрегіональної торгівлі та інтеграції в глобальні ланцюги постачання. Розвиток логістичного аутсорсингу дозволяє оптимізувати маршрути, скорочувати витрати, підвищувати якість обслуговування клієнтів і забезпечувати стабільність поставок. Особливу актуальність ці питання мають для України, враховуючи проблеми транспортної інфраструктури, спричинені війною. Дослідження в цій сфері сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств і відповідає сучасним викликам логістичного ринку. Метою роботи є розроблення теоретичних положень і удосконалення практичних рекомендацій щодо управління процесами оптимізації маршрутів транспортних перевезень в умовах розвитку логістичного аутсорсингу на підприємстві ТОВ «ЛОГІСТИК ПЛЮС УКРАЇНА». Завдання дослідження: Поставлена мета роботи обумовила необхідність вирішення таких завдань: сформулювати концептуальні підходи до оптимізації маршрутів транспортних перевезень в умовах логістичного аутсорсингу; розробити критерії оцінки ефективності управління маршрутизацією перевезень на підприємстві; обґрунтувати теоретичні основи та методологічні підходи до впровадження сучасних технологій оптимізації транспортних маршрутів; запропонувати практичні рекомендації для впровадження інформаційних систем і програмного забезпечення для управління маршрутами на підприємстві; розробити програму зниження витрат та підвищення ефективності транспортних операцій за рахунок впровадження інноваційних методів маршрутизації; оцінити економічну доцільність запропонованих змін та спрогнозувати їх вплив на ефективність логістичних процесів підприємства. Об’єкт дослідження: процеси управління транспортною логістикою ТОВ «ЛОГІСТИК ПЛЮС УКРАЇНА». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних підходів і організаційних засад для вдосконалення транспортно-логістичних операцій компанії в умовах розширення ринку логістичного аутсорсингу України. Методи дослідження: системний підхід ‒ визначав структуру управління маршрутами та зв’язки між логістичними процесами, логічний метод ‒ обґрунтовував концептуальні засади і моделі управління маршрутизацією; статистико-економічний метод ‒ аналізував фінансовоекономічні показники та оцінював ефективність змін, економікоматематичний метод ‒ моделював процеси маршрутизації й оптимізації витрат, абстрактно-логічний метод ‒ узагальнював теоретичні підходи, формував висновки і пропозиції, експертний аналіз ‒ оцінював доцільність впровадження інформаційних систем для маршрутизації, графічний метод ‒ наочно представляв результати моделювання та порівняльного аналізу ефективності рішень. Наукова новизна одержаних результатів: наукова новизна отриманих результатів полягає у розробці та обґрунтуванні ключових заходів для вдосконалення управління транспортною логістикою на підприємстві ТОВ «ЛОГІСТИК ПЛЮС УКРАЇНА», які сприятимуть оптимізації логістичних процесів підприємства в умовах розвитку аутсорсингу та воєнного стану в Україні. Практичне значення одержаних результатів: розроблений алгоритм оптимізації маршрутів, що інтегрує сучасні інформаційні технології, дозволяє підприємствам своєчасно реагувати на зміни у зовнішньому середовищі, зокрема, враховувати трафік, погодні умови, обмеження інфраструктури та інші чинники. Це сприяє адаптації логістичних операцій до нестабільних умов і забезпечує безперебійність постачань, що є критично важливим для підприємств у сучасному ринковому середовищі. Апробація результатів дослідження: основні рекомендації автора магістерської дисертації на здобуття ступеня магістра впроваджені в систему логістичного управління ТОВ «ЛОГІСТИК ПЛЮС УКРАЇНА».Документ Відкритий доступ Управління стратегічним потенціалом підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Трохимчук, Джаміль Валентинович; Мохонько, Ганна АнатоліївнаМагістерська дисертація на здобуття ступеня магістра на тему: «Управління стратегічним потенціалом підприємства» містить 119 сторінок, 36 таблиць, 17 рисункш, 14 формул. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що у сучасних умовах глобалізації та технологічних змін ефективне управління стратегічним потенціалом підприємства набуває вирішального значення для забезпечення його конкурентоспроможності.Документ Відкритий доступ Розвиток експортної діяльності підприємства молочної промисловості на основі диверсифікації ринків(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дузь, Філіпп Артемович; Голюк, Вікторія ЯрославівнаМагістерська дисертація на тему: «Розвиток експортної діяльності підприємства молочної промисловості на основі диверсифікації ринків» містить 108 сторінок, 17 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю забезпечення стійкого розвитку підприємств молочної промисловості України в умовах зростаючої конкуренції на міжнародних ринках та нестабільності економічного середовища. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Внесок автора полягає у пропонуванні економічно обґрунтованого проекту диверсифікації ринків для компанії молочної промисловості. Метою дослідження є розробка науково обґрунтованих рекомендацій щодо розвитку експортної діяльності підприємства молочної промисловості на основі диверсифікації ринків збуту. Поставлена мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: – розглянути сутність та різновиди експортної діяльності; – визначити специфіку експортної діяльності у молочній промисловості; – узагальнити методику аналізу ефективності експортної діяльності; – провести економіко-управлінський аналіз ТОВ “ТЕРРАФУД”; – проаналізувати експортну діяльність ТОВ “ТЕРРАФУД”; – виявити проблемні аспекти в розвитку експортної діяльності підприємства; – надати науково-практичні рекомендації щодо розвитку експортної діяльності підприємства за рахунок диверсифікації ринків; – розробити проекти розвитку експортної діяльності підприємства згідно різних сценаріїв розвитку кон’юнктури ринку; – оцінити та спрогнозувати вплив запропонованих заходів на економічний розвиток експортної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес експортної діяльності підприємства молочної промисловості в умовах мінливого глобального ринку. Предметом дослідження є механізми диверсифікації ринків збуту молочної продукції підприємства, їх вплив на ефективність експортної діяльності та конкурентоспроможність підприємства на міжнародних ринках. База дослідження ТОВ "ТЕРРАФУД". Методи дослідження. Економічний аналіз, порівняльний аналіз, прогнозування, моделювання сценаріїв розвитку експортної діяльності, метод статистичного аналізу, метод експертних оцінок. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробленні комплексного підходу до диверсифікації експортних ринків для підприємства молочної промисловості. Практичне значення одержаних результатів полягає у створенні економічно обґрунтованого проекту диверсифікації експортної діяльності. Апробація результатів роботи. Дузь Ф.А.. Вплив розвитку науки на розширення експортної діяльності підприємства молочної промисловості. Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки: зб. тез доп. VІІ Міжнародної студентської наукової конференції., 24 травня. 2024 р. – Дніпро, Вид-во «Молодіжна наукова ліга», 2024. – 320 с.Документ Відкритий доступ Управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Нерянова, Ірина Віталіївна; Голюк, Вікторія ЯрославівнаМагістерська дисертація на тему: «Управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії» містить 101 сторінку, 33 таблиці, 29 рисунків, 11 формул, 1 додаткок. Перелік посилань нараховує 55 найменування. Актуальність теми дослідження зумовлена динамічними змінами ринкових умов, спричиненими нестабільною геополітичною ситуацією в Україні та необхідністю адаптації компаній до нових вимог споживачів. На даний час залучення іноземних інвестицій у країну є одним з ключових факторів розвитку економіки України, особливо якщо це галузь стратегічного значення – будівельна. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науко-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій стосовно управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії ТОВ “ХХХ”. Поставлена мета дослідження обумовлена виконанням наступних завдань: розглянути теоретичні аспекти інвестицій, їх види та вплив на діяльність компанії; дослідити поняття диверсифікації асортименту продукції компанії, її сутність та види; виділити основні методи кількісного та якісного аналізу ефективності інвестицій; надати характеристику господарській діяльності компанії; оцінити її поточний стан фінансово-економічних показників та міжнародну діяльність; проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність компанії; дослідити сучасний стан ринку та можливості розвитку досліджуваного підприємства на ньому; сформувати пропозицію для досліджуваного підприємства у рамках диверсифікації асортименту продукції; оцінити економічну ефектинвність запропонованого напрямку управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції. Об’єктом дослідження є процес управління міжнародними інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції компанії. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління міжнародними інвестиціями у контексті диверсифікації асортименту продукції компанії ТОВ “ХХХ”. База дослідження: ТОВ “ХХХ”. Методи дослідження: метод систематизації та узагальнення; економіко-статистичний метод; метод порівняння та економічного обґрунтування; метод групування та статистичного аналізу даних; фінансовий аналіз та графічний метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає у поглиблені вже наявних теоретичних положень і розроблені конкретних практичних рекомендацій щодо управління інвестиціями у рамках диверсифікації асортименту продукції досліджуваного підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що обґрунтовані в магістерській дисертації теоретичні положення доведено до рівня практичних рекомендацій і запропоновані на розгляд керівника практики від підприємства ТОВ “ХХХ”. Апробація результатів роботи. Опубліковано 2 наукові праці, з яких: 1 тези доповіді на конференції та 1 науково-фахова стаття.Документ Відкритий доступ Бюджетування логістичних витрат як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Рудик, Катерина Олегівна; Смерічевська, Світлана ВасилівнаМагістерська дисертація на тему: «Бюджетування логістичних витрат як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства» містить 106 сторінок, 27 таблиць, 14 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 56 найменування. Актуальність теми. У сучасних умовах глобалізації, економічної нестабільності та коливань попиту управління логістичними витратами є критичним для конкурентоспроможності підприємств. Зростаюча потреба у скороченні витрат і підвищенні ефективності логістичних процесів вимагає впровадження сучасних методів, зокрема бюджетування логістичних витрат. Цей підхід дозволяє планувати витрати відповідно до стратегічних цілей, контролювати їх, оптимізуючи використання ресурсів. Метою магістерської дисертації є аналіз та дослідження теоретичних та практичних засад управління логістичними витратами підприємства. Розробка пропозицій щодо формування бюджету логістичних витрат підприємства. Задача магістерської дисертації полягає у визначенні сутності та структури логістичних витрат підприємства; напрямків удосконалення управління логістичними витратами підприємства, а також розробці моделі бюджету логістичних витрат підприємства. Об’єктом дослідження є логістичні витрати підприємства та процеси управління ними. Предметом дослідження є бюджетування як ефективний метод управління логістичними витратами. Наукова новизна одержаних результатів полягає в: розроблені та удосконаленні моделі бюджетого плану логістичних витрат, який враховує специфіку роботи логістичного підприємства.Документ Відкритий доступ Управління логістикою вантажних перевезень на промисловому підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Собкович, Олександр Андрійович; Мохонько, Ганна АнатоліївнаМагістерська дисертація на здобуття ступеня магістра на тему «Управління логістикою вантажних перевезень на промисловому підприємстві» містить 125 сторінок, 22 таблиці, 11 рисунки, 14 формули та 7 додатки. Перелік посилань нараховує 80 найменування. Актуальність теми. Налагодження та координація виробничих процесів і підтримка ефективної системи управління є важливим і пріоритетним завданням для підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів, обґрунтування практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління логістикою вантажних перевезень на промисловому підприємстві. Об'єктом дослідження є процес управління логістикою вантажних перевезень промислового підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти удосконалення управління логістикою вантажних перевезень на промисловому підприємстві. Для організації логістики вантажних перевезень на промисловому підприємстві "Юрія- Фарм" були використані наступні методи дослідження: методи попиту на продукцію та математичного моделювання для планування запасів на складі; методи транспортної логістики, включаючи оптимізацію маршрутів та вибір транспортних засобів Наукова новизна одержаних результатів полягає в подальшому поглибленні теоретичних положень та розробленні практичних рекомендації щодо удосконалення управління логістикою вантажних перевезень на промисловому підприємстві, зокрема розробка моделі з підвищення ефективності управління логістики вантажних перевезень. Практичне значення одержаних результатів полягає пошуку шляхів покращення управлінню логістикою вантажних перевезень. Апробація результатів роботи Тези: Собкович О. А., Мохонько Г. А. Оптимізація транспортної логістики вантажних перевезень. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 25 квіт. 2024 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024.Документ Відкритий доступ Підвищення ефективності роботи діяльності митно-логістичного підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сушко, Аліна Олегівна; Луценко, Ірина СергіївнаМагістерська дисертація на тему: «Підвищення ефективності роботи діяльносі митно-логістичного підприємства» містить 111 сторінок, 35 таблиць, 18 рисунків. Перелік посилань нараховує 62 найменування. Актуальність дослідження визначається факторами впливу на діяльність митно-логістичних підприємств у сучасному світі. Також необхідністю постійного спостереження за ключовими показниками ефективності та пошуків способів їх підвищення. Метою дослідження є підвищення ефективності діяльності підприємства за допомогою розробки проєкту автоматизації складських потужностей та впровадження нової послуги з метою диверсифікації бізнесу. Обʼєктом дослідження є ефективність роботи діяльності митно- логістичного підприємства. Предметом дослідження є принципи, методи і інструменти підвищення ефективності роботи митно-логістичного підприємства. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції та теоретичні розробки провідних вітчизняних і зарубіжних вчених у сфері дослідження ефективності митно-логістичних підприємств та розробки впровадження автоматизації складських потужностей. У процесі досліджень використовувалися методи теоретичного узагальнення і порівняння, індукції та дедукції, системний підхід, а також методи аналізу та динаміки. Наукова новизна одержаних результатів полягає в унікальності запропонаваного в результаті дослідження проєкту «Паспортизація товарів» на миному складі, який розроблений під конкретного клієнта, однак може допомогти вирішити питання з ввезенням товарів без детального інвойсу і для інших споживачів. Практичне значення одержаних результатів. Отримані в ході дослідження результати можуть бути застосовані на практиці митно- логістичними компаніями, такими як "МОФ", для вдосконалення своїх бізнес-процесів та підвищення ефективності роботи діяльності підприємства. Апробація результатів роботи. Тези: Сушко А.О. Автоматизація складу - інвестиція у майбутнє підприємства. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 25 квіт. 2024 р. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024.Документ Відкритий доступ Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Брусняк, Ельвіра Тельманівна; Копішинська, Катерина ОлександрівнаБрусняк Е.Т. Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві - Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 125 сторінок, 19 таблиць, 21 рисунок, 4 формули. Перелік посилань нараховує 56 найменувань. Актуальність теми У сучасних умовах ринкової економіки підприємства стикаються з високим рівнем конкуренції, що вимагає вдосконалення методів залучення клієнтів і партнерів. Зміни в уподобаннях та поведінці споживачів, створюють нові виклики для традиційних систем збуту. Трейд-маркетинг, орієнтований на ефективну співпрацю з каналами збуту, дозволяє оптимізувати доступ до кінцевого споживача та покращити позиціонування продукції. Цифровізація відкриває нові можливості для автоматизації трейд-маркетингових процесів, збору та аналізу даних про продажі, що дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення щодо стимулювання попиту та оптимізації роботи з партнерами. Метою дослідження є розвиток теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві. Поставлена мета дослідження обумовила вирішення таких завдань: - розглянути сутність, мету та значення трейд-маркетингу для підприємства; - визначити структуру та принципи формування системи управління трейд-маркетингом на підприємстві; - дослідити методичні положення оцінки ефективності системи управління трейд-маркетингом на підприємстві; - проаналізувати тенденції розвитку трейд-маркетингу вітчизняних підприємств пивоварної галузі; - здійснити діагностику системи управління трейд-маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА» - провести комплексну оцінку ефективності системи управління трейд- маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; визначити напрями розвитку системи управління трейд-маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; - розробити проєкт удосконалення системи управління трейд- маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»; - економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єкт дослідження – управління трейд-маркетингом на підприємстві. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління трейд- маркетингом на підприємствах пивоварної галузі. Методи дослідження. У магістерській роботі використовувалися різні загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, а саме: систематизація й узагальнення, порівняльний та графічний, а також фінансово-економічний аналіз – для визначення стану трейд-маркетингових процесів на провідних підприємствах вітчизняних виробників пивної продукції, оцінки ефективності існуючих підходів і візуалізувати результати; метод «Design Thinking» – для виявлення потреби користувачів CRM-системи, економіко-математичне моделювання – для оцінки впливу запропонованих змін на фінансові показники компанії. Наукова новизна отриманих результатів полягає у подальшому розвитку теоретичних та практичних положень удосконалення системи управління трейд-маркетингом, що, на відміну від наявних, передбачає інтеграцію в систему управління взаємовідносинами з клієнтами автоматизованого річного планування, що дозволяє оптимізувати планувальні процеси, підвищити їх точність і ефективно використовувати робочий час співробітників. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновані заходи можуть бути використані промисловими підприємствами для удосконалення їх систем управління трейд-маркетингом шляхом впровадження автоматизованих систем планування та цифрових рішень, що дозволить зменшити витрати на управління маркетинговою діяльністю, оптимізувати використання POS-матеріалів, покращити комунікацію між підрозділами підприємства. Апробація результатів. Основні положення дослідження доповідалися керівництву ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА» та запропоновані для впровадження.Документ Відкритий доступ Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах удосконалення бізнес-моделі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Галасун, Вікторія Валентинівна; Колешня, Яна ОлександрівнаКваліфікаційна робота містить 134 сторінок, 36 таблиць, 41 рисунків, 6 формул, 2 додатка. Перелік посилань нараховує 78 найменування. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення стратегічного управління підприємствами в умовах постійних змін ринкового середовища, зростання конкуренції та цифровізації. Підприємства все більше потребують адаптації своїх бізнес-моделей для підвищення конкурентоспроможності, оптимізації ресурсів та ефективного досягнення стратегічних цілей. У цьому контексті дослідження підходів до удосконалення бізнес-моделі є важливим для забезпечення сталого розвитку та гнучкості підприємств. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Внесок автора полягає у розробленні теоретичних та практичних рекомендацій щодо стратегічного управління розвитком підприємства через удосконалення бізнес-моделі. Метою роботи є формування науково-методичних підходів і теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій стосовно стратегічного управління розвитком підприємства на основі удосконалення його бізнес-моделі. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення ряду важливих завдань, таких як: – визначити сутність і роль бізнес-моделі в стратегічному управлінні підприємством; – розглянути підходи до формування та види бізнес-моделей для стратегічного розвитку; – дослідити методичні засади вдосконалення бізнес-моделі для забезпечення стійкого розвитку; – зібрати інформацію та проаналізувати господарсько-економічну діяльність ТОВ «Сингента» для виявлення ключових аспектів управління; – провести аналіз зовнішніх факторів впливу на стратегічне управління розвитком підприємства; – виявити проблемні аспекти управління бізнес-моделлю підприємства та можливості їх подолання; – сформувати стратегічний напрям розвитку на основі удосконалення бізнес-моделі; – побудувати оновлену бізнес-модель з урахуванням стратегічних цілей; – обґрунтувати економічну доцільність удосконалення бізнес- моделі та надати рекомендації для поліпшення бізнес-моделі. Об’єкт дослідження: стратегічне управління розвитком підприємства на основі вдосконалення бізнес-моделі. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні аспекти стратегічного управління розвитком підприємства шляхом удосконалення бізнес-моделі для підвищення конкурентоспроможності, ефективності ресурсів та стійкого зростання в умовах змін ринку. Методи дослідження. У роботі використано методи аналізу і синтезу, індукції та дедукції, системного підходу, порівняння, SWOT-аналізу, економічного обґрунтування та моделювання. Наукова новизна дослідження полягає в удосконаленні підходу до формування бізнес-моделі для стратегічного управління, що включає інтеграцію цифрових рішень і адаптацію до ринкових змін. Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра, дають підстави зробити такі висновки: розроблені рекомендації сприяють швидкій адаптації бізнес-моделей до ринкових змін, оптимізації ресурсів і підвищенню конкурентоспроможності підприємств, що в кінцевому підсумку покращує їхні фінансові показники та ринкову позицію. Результати дослідження було опубліковано у наступних наукових працях: 1) Галасун В. В., Колешня Я. О. Бізнес-модель як інструмент стратегічного та інноваційного управління. Модернізація економіки: сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку: збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон – м. Хмельницький, 27-28 квітня 2023 року). Херсон: ФОП Вишемирський В.С. 2023. с. 280-283. 2) ГаласунВ. В., Ситник Н. І. Інформаційні технології як драйвер розвитку аграрного сектора. Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Дніпро, 30-31 жовтня 2024 року). Дніпро: ДДАЕУ, 2024. с. 437. 3) Галасун В.В., Колешня Я.О. Удосконалення бізнес-моделей аграрних підприємств для забезпечення стратегічного розвитку. Економічний простір. No 195. 2024. С. 165-171. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.195.165-171Документ Відкритий доступ Управління іміджем промислового підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кирилюк, Тетяна Сергіївна; Кравченко, Марина ОлегівнаМагістерська дисертація виконана Кирилюк Тетяна Сергіївна на тему «Управління іміджем промислового підприємства». Вона складається зі вступу, 3-х розділів та списку використаних джерел. Робота містить 119 сторінок, 28 таблиць, 13 рисунків, 4 додатки. Перелік джерел складає 67 найменування. Тема управління іміджем промислового підприємства є актуальною в умовах сучасного економічного середовища, яке характеризується зростанням конкуренції, глобалізацією ринків і посиленням вимог споживачів до якості продукції, екологічності та соціальної відповідальності бізнесу. Формування позитивного іміджу підприємства сприяє зміцненню його ринкових позицій, залученню інвесторів, підвищенню лояльності клієнтів і адаптації до викликів цифрової трансформації. Дослідження виконано відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту, зокрема за тематикою «Удосконалення підходів до формування іміджу підприємств в умовах глобалізаційних викликів і трансформації економіки України». Роль автора полягала в розробці теоретичних основ та практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи управління іміджем ТОВ «Віста», зокрема через оптимізацію організаційно- економічного механізму, використання сучасних інструментів комунікації та підвищення соціальної відповідальності підприємства. Метою магістерської дисертації є поглиблення та закріплення теоретичних знань, отриманих під час вивчення дисциплін фахового спрямування. Вона спрямована на реалізацію процесу самостійного дослідження функціонуючого підприємства, а також опанування сучасними прийомами та методами управління бізнес-процесами. Під час практики студенти набувають навичок аналізу іміджу підприємства та розробки стратегій для його подальшого розвитку, а також здобувають вміння прогнозувати результативність інноваційних проектів на основі даних, що охоплюють різні рівні економічної системи. Поставлена мета роботи обумовила необхідність вирішення таких завдань: – адаптація теоретичних знань та методичного інструментарію до умов практичної діяльності ТОВ «Віста» – збір, систематизація та аналіз інформації щодо господарсько- економічної діяльності ТОВ «Віста» – збір, систематизація та аналіз інформації щодо іміджу підприємства ТОВ «Віста» – розроблення плану з удосконалення системи управління іміджем промислового підприємства Об’єктом дослідження є процес управління іміджем промислового підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні аспекти управління іміджем ТОВ «Віста» У роботі використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, методи економіко-статистичного аналізу, експертних оцінок, моделювання, прогнозування, анкетування, а також графічний метод для візуалізації результатів дослідження управління іміджем промислового підприємства. Застосування цих методів дозволило забезпечити комплексний підхід до аналізу, оцінки та розробки практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління іміджем ТОВ «Віста». Наукова новизна дослідження: Вперше: − Запропоновано комплексний підхід до управління іміджем промислового підприємства, який враховує специфіку діяльності вітчизняних компаній в умовах ринкової конкуренції. Удосконалено: − Методичні підходи до оцінки ефективності управління іміджем підприємства, зокрема через інтеграцію якісних та якісних показників оцінки іміджу. Набули подальшого розвитку: − Теоретичні основи управління іміджем із акцентом на використанні соціальної відповідальності та інноваційних інструментів. Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра, дозволяють дійти висновків: запропоновано шляхи вдосконалення системи управління іміджем промислового підприємства, які дозволяють підвищити економічну ефективність та адаптивність до змін ринкового середовища. Визначено перспективи застосування інноваційних інструментів комунікацій, зокрема в умовах цифрової трансформації.Документ Відкритий доступ Управління збутовою діяльністю підприємства в умовах нестабільного середовища(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Куренна, Анна Вадимівна; Кравченко, Марина ОлегівнаКуренна А.В. Управління збутовою діяльністю підприємства в умовах нестабільного середовища. Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 105 сторінкок, 26 таблиці, 18 рисунків, 4 додатків. Перелік посилань нараховує 57 найменувань. Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах нестабільності зовнішнього середовища, пов'язаної з економічними кризами, політичною нестабільністю та швидкими змінами споживчих запитів, підприємства стикаються з численними викликами в управлінні збутовою діяльністю. Підвищення ефективності господарської діяльності та покращення фінансового стану підприємств безпосередньо пов'язане з удосконаленням організації збутової діяльності, оскільки збутова політика виступає ключовою ланкою в організації виробничих процесів та забезпеченні стабільного грошового потоку. Особливу увагу необхідно приділити перспективному плануванню збуту як інструменту ефективного завоювання ринкових позицій в умовах обмеженої та розвиненої конкуренції. Питання управління збутовою діяльністю є актуальним як для зарубіжних, так і для вітчизняних дослідників. Серед відомих зарубіжних науковців можна виділити Філіпа Котлера, Майкла Портера, Жана-Жака Ламбена та Девіда Джоббера, які суттєво вплинули на розвиток теорії та практики управління збутом. Серед українських науковців варто відзначити С. Хрупович, С. Огієнка, П. Бєлінського, А. Осокіну та Т. Косолап, які розробляли ефективні підходи до управління збутовою діяльністю в умовах нестабільності ринкового середовища. Магістерську дисертацію виконано в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств. Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів управління збутовою діяльністю підприємства в умовах нестабільного середовища та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення її ефективності. Завдання роботи: ⎯ розкрити сутність збутової діяльності, описати її функції та принципи; ⎯ розкрити тенденції розвитку підприємства та особливості факторів, які впливають на ефективність збутової діяльності; ⎯ здійснити аналіз ефективності збутової діяльності підприємства, виявити основні проблеми та визначити шляхи їх вирішення; ⎯ провести оцінку конкурентних позицій підприємства та систематизувати основні групи конкурентів досліджуваного ринку; ⎯ дослідити вплив нестабільного середовища на збутову діяльність підприємства; ⎯ розробити стратегії підвищення гнучкості системи управління збутом у нестабільному середовищі; ⎯ визначити ключові фактори успіху збутової діяльності в умовах ринкової нестабільності; ⎯ здійснити оцінку ефективності використання каналів збуту підприємства та запропонувати їх оптимізацію; ⎯ сформувати практичні рекомендації щодо вдосконалення системи управління збутом із використанням сучасних інформаційних технологій; ⎯ розробити заходи щодо підвищення адаптивності збутової стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі; ⎯ розробити систему моніторингу збутових процесів для оперативного реагування на зміни попиту; ⎯ оцінити ефективність запропонованих підходів до вдосконалення системи управління збутом на підприємстві; ⎯ економічно обґрунтувати реалізацію запропонованих заходів для підвищення ефективності збутової діяльності. Об'єкт дослідження: процеси управління збутовою діяльністю підприємства. Предмет дослідження: теоретичні засади, методичні положення та практичні рекомендації щодо управління збутовою діяльністю ТОВ «Баркс» в умовах нестабільного середовища. Методи дослідження включають аналіз теоретичних і методичних основ управління збутовою діяльністю, практичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених, а також дослідницько-аналітичні методи для оцінки ефективності збуту підприємства. Інформаційною базою дипломної роботи є роботи зарубіжних і вітчизняних фахівців, присвячені різним аспектам управління збутом, дані підприємства ТОВ «Баркс», а також наукові публікації та звіти, що розкривають тенденції розвитку галузі. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні впливу нестабільних факторів на управління збутовою діяльністю та розробці практичних рекомендацій для підвищення її ефективності. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення управління збутовою діяльністю підприємства, що сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності та стабільності в умовах ринкової нестабільності.Документ Відкритий доступ Впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві в умовах цифровізації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Криндач, Анастасія Юріївна; Дергачова, Вікторія ВікторівнаКриндач А.Ю. Впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві в умовах цифровізації Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 131 сторінок, 19 таблиць, 33 рисунків, 6 формул, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 63 найменування. Актуальність теми впровадження електронної комерції зумовлена важливим фактором для збереження конкурентних переваг і забезпечення сталого розвитку бізнесу. Традиційні канали продажів все більше втрачають свою ефективність, а цифрові платформи пропонують безпрецедентні можливості для розширення охоплення ринку, оптимізації операційних процесів і вдосконалення механізмів взаємодії з клієнтами. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ імені Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596). Метою роботи є розроблення механізму впровадження електронної комерції на промисловому підприємстві, включаючи організаційні, економічні та технологічні аспекти, а також надання практичні рекомендації щодо ефективної цифровізації процесів продажу та взаємодії. Поставлена мета роботи обумовила необхідність вирішення таких завдань: - дослідити сутність та поняття електронної комерції; - розглянути методи впровадження для кожної бізнес-моделі; - провести аналіз еволюції різновидів цифровізації та її роль в супроводженні електронної комерції; - проаналізувати поточні фінансові та техніко-економічні показники підприємства за останні 3-5 років; проаналізувати динаміку рентабельності активів за останні 5 років; - оцінити цифровий ландшафт підприємства; - проаналізувати операційну діяльність підприємства, зокрема тривалість процесу оформлення замовлення на підприємстві; - визначити ключові вектори удосконалення для подальшої реалізації проєкту впровадження електронної комерції; - надати опис та економічне обґрунтування програми впровадження електронної комерції; - надати пропозиції та рекомендації з реалізації запропонованої програми. Об’єктом дослідження є цифровий потенціал підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та практичних підходів щодо впровадження електронної комерції. База дослідження - ТОВ «Торговий дім «УКРНАСОССЕРВІС» У магістерській роботі було використано такі методи дослідження: порівняння, графічний, економіко-математичний та інші методи економічного обґрунтування, а також систематизації та узагальнення (для розроблення аналітичного висновку щодо стану підприємства), економіко-статистичний (для проведення розрахунків ефективності діяльності підприємства), аналітичний і структурно-логічний (для розроблення пропозицій щодо розробки механізму впровадження електронної комерції), графічний (для представлення динаміки показників галузі, структурних підрозділів та ефективності розроблених пропозицій). Наукова новизна дослідження полягає у формуванні комплексного підходу до впровадження електронної комерції на промислових підприємствах, який об’єднує теоретичні основи, діагностичну оцінку та практичні рекомендації в єдину систему. Запропонований підхід відрізняється від існуючих тим, що забезпечує цілісний механізм, який враховує технологічні можливості та економічні обмеження підприємства. Практичним значенням є розробка комплексного механізму, який виходить за рамки простої технологічної модернізації підприємства. Розроблений механізм реалізації, підкріплений економічними розрахунками, демонструє потенціал для значних організаційних покращень. Апробація результатів роботи: проект представлено керівнику бази дослідження.Документ Відкритий доступ Стратегія забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пергаменщик, Іванна Вячеславівна; Нагорна, Інна ІванівнаПергаменщик І.В. Стратегія забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації — Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 140 сторінок, 35 таблиць, 13 рисунків, 7 формул, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 63 найменувань. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю розробки ефективної стратегії економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації, що забезпечить його стабільність і конкурентоспроможність на ринку. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту підприємств за ініціативною темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (No ДР 01230101596). Роль автора полягала в розробленні теоретичних і практичних рекомендацій, спрямованих на стратегічне забезечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. Метою магістерської дисертації є розвиток теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації Для досягнення цієї мети в роботі було вирішено низку завдань: - розкрити поняття та сутність стратегії економічної безпеки підприємства; - вивчити методичні підходи до оцінювання рівня економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації; - дослідити моделі розробки та реалізації стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства. – провести аналіз виробничо-господарської діяльності ПрАТ «Оболонь»; – проаналізувати складові економічної безпеки підприємства; – оцінити рівень стратегічного забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. – сформувати основні напрями удосконалення системи забезпечення економічної безпеки підприємства; – розробити стратегію забезпечення економічної безпеки підприємства; – економічно обгрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес стратегічного забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних підходів до формування і реалізації стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації на прикладі ПрАТ «Оболонь». Методи дослідження включають аналіз, синтез, порівняння, а також використання статистичних даних, що дозволить комплексно оцінити рівень економічної безпеки підприємства. У магістерській дисертації автором було використано такі методи дослідження: метод порівняння – для аналізу рівня економічної безпеки ПрАТ «Оболонь» та його позицій у порівнянні з конкурентами в умовах цифрової трансформації; метод аналізу та синтезу – для дослідження складових системи економічної безпеки підприємства та їх взаємозв’язків; економіко-математичні методи – для оцінки впливу цифрової трансформації на рівень економічної безпеки підприємства; графічний метод – для візуалізації результатів аналізу, побудови діаграм та схем взаємодії складових економічної безпеки; метод систематизації та узагальнення – для розробки рекомендацій щодо удосконалення стратегії економічної безпеки підприємства; системний підхід – для оцінки комплексної стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства та її адаптації до викликів цифрової трансформації; абстрактно-логічний метод – для дослідження ризиків у сфері економічної безпеки та визначення причинно-наслідкових зв’язків. Наукова новизна одержаних результатів полягає у наступних положеннях: – удосконалено методичний підхід до оцінки рівня економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації, за рахунок враховання специфіки функціонування ПрАТ «Оболонь» та рівння цифровізації підприємства; – дістала подальшого розвитку модель стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства, адаптована до умов цифрової трансформації підприємства. Таким чином, результати даного дослідження можуть бути корисними для теоретичних і практичних аспектів управління економічною безпекою в умовах цифровізації, а також для подальшого розвитку підприємств, які прагнуть адаптувати свої стратегії до нових умов. Результати дослідження опубліковано в науковій праці: Тези «Стратегія забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифрової транформації», Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference Munich, Germany 18-20 November 2024. С. 622-628.Документ Відкритий доступ Управління інноваційним розвитком цифрових ланцюгів постачання продукції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Заболотний, Кирило Віталійович; Григорак, Марія ЮріївнаМагістерська дисертація на тему: «Управління інноваційним розвитком цифрових ланцюгів постачання продукції» містить 105 сторінок, 7 таблиць, 7 рисунків, 1 формулу. Перелік посилань нараховує 60 найменування. Актуальність теми. Налагодження та координація управління інноваційним розвитком цифрових ланцюгів постачання продукції є важливим для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації. Ця тема є актуальною через зростання ролі технологій у логістиці та необхідність оптимізації процесів. Мета роботи: дослідження та розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління цифровими ланцюгами постачання продукції. Об’єкт дослідження: є управління інноваційним розвитком цифрових ланцюгів постачання продукції. Предмет дослідження: є теоретичні та практичні аспекти управління цифровими ланцюгами постачання продукції на підприємстві. У дослідженні управління цифровими ланцюгами постачання на прикладі ТОВ «Фора» використовувалися такі методи: системний аналіз для оцінки ефективності цифрових процесів; методи математичного моделювання для прогнозування ефективності та оптимізації нововведень. Наукова новизна одержаних результатів полягає у подальшому поглибленні теоретичних засад та розробленні практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління цифровими ланцюгами постачання продукції. Зокрема, розроблено модель підвищення ефективності управління цифровими ланцюгами постачання, яка враховує інноваційні підходи до інтеграції цифрових технологій, оптимізації логістичних процесів і забезпечення прозорості в управлінні постачаннями. Практичне значення одержаних результатів полягає пошуку шляхів покращення управління цифровими ланцюгами постачання. Апробація результатів роботи Тези: Заболотний К. В. Управління інноваційним розвитком цифрових ланцюгів постачання продукції Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 25 квіт. 2024 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024. С. 218-219.Документ Відкритий доступ Управління авіатранспортними ланцюгами постачання в умовах закритого авіаційного простору України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Козел, Катерина Романівна; Григорак, Марія ЮріївнаМагістерська дисертація на тему: «Управління авіатранспортними ланцюгами постачання в умовах закритого авіаційного простору України» містить 131 сторінок, 28 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 36 найменування. Актуальність теми: Ефективність управління транспортними ланцюгами поставок є ключовим фактором конкурентоспроможності бізнесу, особливо в умовах глобалізації та кризових ситуацій. Авіаційний транспорт відіграє критично важливу роль у швидкій доставці товарів з високою доданою вартістю, але виклики, спричинені пандемією, військовими діями та зростаючим попитом на мультимодальні рішення, посилюють потребу в адаптації підходів до управління. Для України, в умовах закриття повітряного простору, інтеграція авіаційного транспорту з іншими видами транспорту є надзвичайно актуальною, що обґрунтовує доцільність проведення даного дослідження. Мета дослідження: Метою роботи є удосконалення теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління ланцюгами поставок на авіаційному транспорті в умовах невизначеності, зокрема шляхом інтеграції мультимодальних рішень. Завдання дослідження: - дослідити сучасні теоретичні підходи до управління авіатранспортними ланцюгами постачання; - проаналізувати ефективність існуючих логістичних рішень в умовах кризових ситуацій; - розробити методичні рекомендації щодо оптимізації мультимодальних перевезень; - запропонувати інструменти для підвищення стійкості авіатранспортних ланцюгів постачання; - оцінити економічний ефект впровадження запропонованих рішень. Об’єкт дослідження: процеси управління авіатранспортними ланцюгами постачання в умовах невизначеності. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти інтеграції мультимодальних рішень, інструментів та методів управління авіатранспортними ланцюгами постачання для підвищення їх стійкості й ефективності. Методи дослідження: У магістерській дисертації використано такі методи дослідження: системний підхід для аналізу авіатранспортних ланцюгів постачання в умовах невизначеності; аналітичний і структурно-логічний методи для розробки підходів до мультимодальних перевезень; статистичний аналіз для оцінки ефективності логістичних процесів; графічний метод для візуалізації результатів; абстрактно-логічний метод для узагальнення теоретичних положень; метод експертного оцінювання для оцінки практичної значущості запропонованих рішень. Наукова новизна одержаних результатів: - визначено ключові особливості управління авіатранспортними ланцюгами постачання в умовах невизначеності, що дозволило розробити ефективні підходи до їх адаптації; - обґрунтовано методи інтеграції мультимодальних рішень для підвищення ефективності та стійкості транспортних ланцюгів; - удосконалено процедуру оцінки ефективності авіатранспортних перевезень шляхом впровадження нових показників економічної та операційної стійкості; - запропоновано модель управління мультимодальними авіатранспортними ланцюгами постачання, яка враховує специфіку кризових умов; - розроблено практичні рекомендації для транспортно-логістичних компаній, спрямовані на мінімізацію впливу ризиків та підвищення ефективності роботи. Практичне значення одержаних результатів: Результати дослідження можуть бути використані транспортно-логістичними компаніями для оптимізації авіатранспортних ланцюгів постачання, зниження витрат та підвищення стійкості до ризиків. Рекомендації з інтеграції мультимодальних рішень та впровадження цифрових технологій сприяють підвищенню ефективності й конкурентоспроможності. Запропоновані моделі управління впроваджені у діяльність ТОВ «DIFFREIGHT».Документ Відкритий доступ Оптимізація витрат як інструмент забезпечення ефективності логістичної системи підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Олєйніков, Артем Володимирович; Луценко, Ірина СергіївнаРобота на тему: «Оптимізація витрат як інструмент забезпечення ефективності логістичної системи підприємства» містить 104 сторінки, 25 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Метою роботи є пошук шляхів оптимізації витрат в логістичній системі підприємства. Об’єктом дослідження є оптимізація витрат в логістичній системі підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління витратами в логістичній системі підприємства. База дослідження – ПРАТ «Древо Смаку». Методи дослідження. В роботі використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи досліджень. Під час розробки та впровадження напрямів оптимізації логістичних витрат використовувались методи систематизації, алгоритмізації тощо. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проект оптимізації витрат як інструменту забезпечення ефективності логістичної системи, який передбачає впровадження та оновлення інформаційної системи в процес транспортування продукції на вимогу клієнта та оновлення . Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів полягає в підвищення рівня збуту, тобто обсягів реалізації продукції та зменшення логістичних витрат та відповідно чистого прибутку. Результатом для підприємства стане пришвидшення поставок та відповідно зменшення логістичних витрат на транспортування. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними промисловими підприємствами для оптимізації витрат в логістичні системі, зокрема ПРАТ «Древо Смаку»», для розроблення плану організації співпраці з покупцями, покращення доставки товару. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу ПРАТ «Древо Смаку», де було визнано можливість їх практичного застосування.Документ Відкритий доступ Удосконалення логістичної інформаційної системи підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Медведєв, Павло Андрійович; Шкробот, Маріна ВолодимирівнаМагістерська дисертація на тему: «Удосконалення логістичної інформаційної системи підприємства» містить 108 сторінок, 22 таблиці, 9 рисунків та 9 формул. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Актуальність теми дослідження зумовлена стрімким розвитком інформаційних технологій та зростаючими вимогами до ефективності логістики на підприємствах. Окрім того, автоматизація логістичних процесів дозволяє мінімізувати витрати, знизити ризики людського фактора, скоротити час обробки замовлень і покращити взаємодію між усіма підрозділами компанії. У зв’язку з цим дослідження, спрямоване на вдосконалення логістичної інформаційної системи, є важливим як для теоретичних аспектів управління, так і для практичного використання на підприємствах різних галузей. Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення логістичної інформаційної системи на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес формування та впровадження логістичних інформаційних систем підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та прикладних засад щодо формування та удосконалення логістичних інформаційних систем підприємства. Методами дослідження є системний підхід, економічний аналіз, систематизація, метод дисконтування та порівняльний аналіз. Було проведено аналіз основних теоретичних підходів на основі яких сформовано практичні рекомендації, щодо удосконалення логістичних інформаційних систем конкретного підприємства. Результати дослідження формують ґрунтовну базу для подальшого впровадження ідей автора на підприємстві, яке стало базою проведення дослідження. Впровадження запропонованого проєкту дозволить знизити транспортні та складські витрати підприємства, оптимізувати запаси та потенційно збільшити виторг підприємства. За результатами дослідження було опубліковано тези на міжнародній науково-практичній конференції: «International scientific-practical conference Current state and modernization priorities of science, education and society» на тему: «Штучний інтелект в логістиці та управлінні ланцюгами постачання».Документ Відкритий доступ Організація логістичних процесів на виробничому підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чушенко, Олександр Миколайович; Смерічевська, Світлана ВасилівнаМагістерська дисертація на тему: «Організація логістичних процесів на виробничому підприємстві» містить, сторінок, 97 таблиць, 32 рисунків, 6 додатків Перелік посилань нараховує 51 найменування. Актуальність теми обумовлена необхідністю вдосконалення логістичних процесів для забезпечення ефективності виробничої діяльності на підприємстві ТОВ «Сіка Україна». Раціональна організація логістики сприятиме оптимізації витрат, підвищенню продуктивності ресурсів та інтеграції сучасних технологій у виробничі процеси. Мета роботи полягає у визначенні теоретичних основ, аналізі поточного стану логістичної системи та розробці рекомендацій для вдосконалення організації логістичних процесів на виробничому підприємстві ТОВ «Сіка Україна». Об’єктом дослідження є логістична система підприємства ТОВ «Сіка Україна». Предметом дослідження виступають принципи, методи та підходи до організації логістичних процесів на виробничому підприємстві. Методи дослідження. У процесі роботи використовувалися аналітичні методи, інструменти кількісного аналізу, моделювання логістичних процесів, оцінка економічної ефективності, а також методи прогнозування для розробки рекомендацій з оптимізації. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані для покращення логістичних процесів на ТОВ «Сіка Україна».Документ Відкритий доступ Управління логістичними витратами підприємства роздрібної торгівлі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Логвиновський, Дмитро Геннадійович; Пічугіна, Марина АнатоліївнаМагістерська дисертація на здобуття ступеню магістра на тему: «Управління логістичними витратами підприємства роздрібної торгівлі» містить 95 сторінок, 21 таблиці, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Актуальність теми. Налагодження ефективної системи логістичного контролінгу є важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах ринкового середовища. Метою роботи є аналіз теоретичних та практичних аспектів управління логістичними витратами підприємств роздрібної торгівлі, а також розробка рекомендацій щодо оптимізації цих витрат на прикладі конкретних підприємств. Основними завданнями, які потрібно вирішити в процесі дослідження, є: Об’єктом дослідження є процес управління логістичними витратами підприємств роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є інструменти, методи та механізми, які використовуються для забезпечення ефективності управління логістичними витратами. Наукова новизна одержаних результатів полягає в подальшому вдосконаленні теоретичних підходів до класифікації логістичних витрат та розробці практичних рекомендацій щодо їх оптимізації. Практичне значення одержаних результатів полягає в пошуку шляхів покращення управління логістичними витратами. Апробація результатів роботи. Тези Логвиновський Д.Г. Підходи до управління логістичними витратами. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20 квіт. 2024 р. – Київ : КПІ ім22. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024. С.225Документ Відкритий доступ Управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Моргуненко, Володимир Володимирович; Савицька, Олена МиколаївнаМоргуненко В. В. – Управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 110 сторінок, 16 таблиць, 6 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 62 найменування. Актуальність теми. Впровадження інформаційних технологій у загальну систему менеджменту підприємства, в тому числі у логістичній та фінансовій діяльності, значно підвищує рівень ефективності управління підприємством. Сучасні ІТ-рішення забезпечують можливості удосконалення бізнес-процесів на підприємстві, покращують обліково-аналітичну діяльність в компанії, сприяють розвитку та інтеграції різних її функціональних напрямків. Це дозволяє підприємству не тільки оптимізувати основну операційну (логістичну) діяльність, але й покращити процеси стратегічного планування, знижуючи витрати та підвищуючи рівень конкурентоспроможності компанії на ринку. Тому тема представленої магістерської дисертації є актуальною і обумовлена необхідністю пошуку підходів удосконалення управління логістичною діяльністю на підприємстві. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Магістерську дисертацію на здобуття ступеня магістра виконано в Національному технічному університеті України «КПІ ім. Ігоря Сікорського» (м. Київ) відповідно до плану науково-дослідних робіт (НДР) кафедри менеджменту підприємств ДР No 0123U101592 за темою: «Формування логістики кризових ситуацій у контексті реалій російсько-української війни», наук. керівник: к.е.н., доц. Луценко І. С. (URL: https://kafedra.management.fmm.kpi.ua/main/?p=6653). Роль автора полягає в розробленні теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві. Мета роботи полягає у розкритті теоретико-методологічних засад та розробці практичних рекомендацій з удосконалення управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві ТОВ «ЛП УКРАЇНА». Поставлена мета роботи обумовила необхідність вирішення таких завдань: ‒ розглянути сутність та економічний зміст концептуальних підходів до управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємствах; ‒ визначити основні напрями оптимізації логістичних процесів за допомогою інформаційно-аналітичних систем; ‒ узагальнити науково-практичні підходи до формування ефективного управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві в умовах розвитку та цифровізації; ‒ провести аналіз та діагностику стану управління фінансово-господарської, логістичної діяльності та інформаційно-аналітичного забезпечення логістичних процесів ТОВ «ЛП УКРАЇНА»; ‒ визначити ключові проблеми та слабкі місця, що уповільнюють логістичні процеси підприємства; ‒ надати оцінку управлінським рішенням в контексті необхідності удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення підприємства ТОВ «ЛП УКРАЇНА»; ‒ розробити програму вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення для потреб ефективного управління логістичними процесами на підприємстві; ‒ сформувати концепцію інтеграції сучасних інформаційно-аналітичних систем в логістичні процеси підприємства та представити організаційні заходи удосконалення управління ресурсним потенціалом логістичної діяльності компанії; ‒ економічно обґрунтувати та спрогнозувати наслідки впровадження запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є інформаційно-аналітичне забезпечення логістичних процесів на підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні аспекти управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на прикладі підприємства ТОВ «ЛП УКРАЇНА». Методи дослідження. У процесі підготовки магістерської дисертації застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. Для дослідження підходів до трактування сутності інформаційно-аналітичне забезпечення та логістики застосовувались методи систематизації, порівняння, узагальнення, аналізу і синтезу з метою визначення загальних та обов’язкових елементів даного поняття. Для аналізу основних показників фінансово-господарської та логістичної діяльності підприємства використовувався методи економічної аналітики, управлінського аналізу, фінансового аналізу, бюджетування і прогнозування, методологія логістики та ін. Теоретичною основою дослідження є роботи науковців, що присвячені питанням удосконалення логістичної діяльності та управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємствах. Наукова новизна дослідження полягає у такому: вперше: – запропоновано методико-прикладні положення удосконалення логістичної діяльності та управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві ТОВ «ЛП УКРАЇНА»; удосконалено: – економічний зміст концептуальних підходів до управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємствах; набуло подальшого розвитку: – науково-понятійний апарат щодо управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві, зокрема доповнено й розширено напрями удосконалення логістичної діяльності, які є важливими для забезпечення конкурентоспроможності та стійкості логістичного бізнесу в контексті розвитку інформаційно-аналітичних систем і технології в логістиці, які в сучасних умовах є невід’ємною складовою успішного логістичного підприємництва, а саме: системи управління складом (Warehouse Management Systems, WMS) та транспортом (Transportation Management Systems, TMS), що дозволяють оптимізувати бізнес-процеси в системі логістики суб’єкта господарювання, зменшити логістичні витрати та підвищити швидкість виконання замовлень від клієнтів. Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра, дозволяють дійти висновків: розроблені для ТОВ «ЛП УКРАЇНА» заходи (за прогнозом) є економічно обґрунтованими з точки зору удосконалення логістичної діяльності та управління інформаційно-аналітичним забезпеченням логістичних процесів на підприємстві. Результати дослідження опубліковано у наукових працях: 1) Савицька О. М., Моргуненко В. В. Інформаційні технології логістики та фінансового контролінгу в управлінні підприємством / О. М. Савицька, В. В. Моргуненко // International scientific-practical conference ―Current state and modernization priorities of science, education and society‖: conference proceedings (Aarhus, Denmark, May 24, 2024): in 2 parts. Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Part 2. 51 pages. (P. 31-32). URL : https://www.economics.in.ua/2024/05/24-2.html.