Бакалаврські роботи (ММАД)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ММАД) за Автор "Вітенко, Ігор Олегович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Нейронні диференціальні рівняння для прогнозування цін фінансових інструментів на прикладі американських опціонів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Вітенко, Ігор Олегович; Яворський, Олександр АндрійовичУ даній роботі розглядається метод прогнозування цін на американські опціони типу put та call за допомогою нейронних диференціальних рівнянь на основі данних з фондового ринку та синтетичних. Було розглянуто дві архітектури нейронної мережі, запропоновано підхід до генерації синтетичних данних, порівняння методів попередньої обробки та оптимізації для нашої задачі. В ході дослідження, було показано що метод нейронних диференціальних рівнянь є гарним доповненням до класичних чисельних методів розв’язання диференціальних рівнянь в частинних похідних, зберігаючи за собою їх сильні сторони, та адекватним аналогом до методів, які використовують лише машинне навчання.Документ Відкритий доступ Нейронні диференціальні рівняння для прогнозування цін фінансових інструментів на прикладі американських опціонів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Вітенко, Ігор Олегович; Яворський, Олександр АндрійовичКваліфікаційна робота містить: 56 сторінок, 23 рисунки, 11 таблиць, 54 джерела. У даній роботі розглядається метод прогнозування цін на американські опціони типу put та call за допомогою нейронних диференціальних рівнянь на основі данних з фондового ринку та синтетичних. Було розглянуто дві архітектури нейронної мережі, запропоновано підхід до генерації синтетичних данних, порівняння методів попередньої обробки та оптимізації для нашої задачі. В ході дослідження, було показано що метод нейронних диференціальних рівнянь є гарним доповненням до класичних чисельних методів розв’язання диференціальних рівнянь в частинних похідних, зберігаючи за собою їх сильні сторони, та адекватним аналогом до методів, які використовують лише машинне навчання.