Бакалаврські роботи (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМП) за Автор "Апенько, Тетяна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Апенько, Тетяна; Копішинська, КатеринаДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства» містить 101 сторінку, 33 таблиці, 14 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 38 найменувань. Метою роботи є розгляд теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємств. Об’єкт дослідження: розроблення маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності ТОВ «ФАРМХІМ». База дослідження: Товариство з обмеженою відповідальність «ФАРМХІМ». Україна, 41100, Сумська обл., місто Шостка, вулиця Індустріальна, будинок 1. Методи дослідження. Виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти здійснено на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, а саме: методів систематизації та узагальнення – для визначення сутності та особливостей маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства; для надання економіко-управлінської характеристики підприємства; фінансовоекономічний аналіз – для дослідження результатів інноваційної діяльності підприємства; Gap-аналіз – для визначення ключових елементів інноваційної діяльності підприємства; метод дисконтування – для визначення ефективності запропонованих заходів. Результати роботи. В результаті проведеного дослідження було розроблено програму маркетингової підтримки інноваційної діяльності ТОВ ФАРМХІМ». Керівництвом підприємства ТОВ «ФАРМХІМ» було прийнято рішення щодо впровадження у діяльність результатів даного дослідження, зокрема програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності, з метою підвищення обсягів продажів інноваційної продукції, розширення ринків її збуту та покращення іміджу підприємства. (Акт впровадження №389 від 21.05.2020).