Бакалаврські роботи (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМП) за Автор "Артеменко, Ліна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Впровадження бенчмаркінгу в забезпеченні конкурентоспроможності продукції підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Заліська, Юлія; Артеменко, ЛінаДипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему «Впровадження бенчмаркінгу в забезпеченні конкурентоспроможності продукції підприємства» містить 102 сторінки, 30 таблиць, 17 рисунків, перелік посилань містить 56 найменувань. Метою роботи є виявлення конкурентних переваг вітчизняного підприємства за допомогою інструментів бенчмаркінгу та розроблення напрямів підвищення рівня його конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є інструменти бенчмаркінгу. Предметом дослідження є процеси визначення конкурентних переваг підприємства за допомогою бенчмаркінгу. Для вирішення поставлених завдань застосовувалися такі методи досліджень як опис, порівняння, експертна оцінка, ідеалізація, аналіз, аналогія, синтез, формалізація, узагальнення, конкретизація і графічний. Більшою мірою були використані методи аксіоматичної групи. Теоретичною основою дослідження є роботи вітчизняних та зарубіжних учених, які досліджували питання конкурентоспроможності на підприємстві. Результати роботи. За результатами проведеного аналізу та дослідження було розроблено проект з підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства, який передбачає модернізацію застарілого обладнання на підприємстві, а також придбання 8 одиниць нового обладнання. Економічний ефект від провадження запропонованих заходів полягає в підвищенні прибутку компанії до розміру 657 тис.грн. Результатом для управлінської системи є розроблені вказівки для підвищення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження та надані рекомендації можуть бути використані підприємствами для підвищення рівня конкурентоспроможності, зокрема ПрАТ «Монделіс Україна», для розроблення плану організації покращення конкурентоспроможності, матеріально-технічного забезпечення в частині матеріальних ресурсів. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції, щодо впровадження технології удосконалення збуту продукції, були представлені на розгляд керівному складу ПрАТ «Монделіс Україна», де було засвідчено можливість їх практичного застосування.Документ Відкритий доступ Впровадження конкурентної розвідки в забезпеченні ефективності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Слободянюк, Ніколай; Артеменко, ЛінаДипломна робота на тему: «Впровадження конкурентної розвідки в забезпеченні ефективності підприємства» містить 82 сторінки, 24 таблиці, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 35 найменувань. Метою роботи є аналіз конкурентного середовища підприємства, динаміки змін на ринку та розробка проекту з впровадження конкурентної розвідки на підприємстві. Об’єктом дослідження є система методів конкурентної розвідки підприємства. Предметом дослідження є розробка проекту впровадження конкурентної розвідки на підприємстві ТОВ «Дистрибуція – Центр» ТМ Аквамарин. База дослідження – ТОВ «Дистрибуція – Центр» ТМ Аквамарин. Методи дослідження. Під час написання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти використовувався комплекс загальних та специфічних наукових методів. Серед даних методів можна виділити наступні: метод логічних узагальнень, абстрактно – логічний метод, методи групування, причинно – наслідкового аналізу. Результати дослідження. За результатами проведеного дослідження розроблено програму заходів із впровадження конкурентної розвідки на підприємстві. Запропонований проект матиме як матеріальні, так і нематеріальні переваги, котрі дозволять забезпечити ТОВ «Дистрибуція – Цент» підвищення ефективності діяльності, підвищить рівень прибутковості, перетворить слабкі сторони підприємства на конкурентні переваги перед іншими учасниками ринку. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи. Запропонований проект впровадження конкурентної розвідки на підприємстві можуть отримати практичну значущість під час його реалізації на ТОВ «Дистрибуція – Центр» ТМ Аквамарин. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу ТОВ «Дистрибуція – Центр», де було визнано можливість їх практичного застосування.Документ Відкритий доступ Забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зміни кон´юктури ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Полова, Дар’я; Артеменко, ЛінаДипломна робота на тему «забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зміни кон’юнктури ринку» містить 84 сторінки, 32 таблиці, 17 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 66 найменувань. Мета – розробити заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зміни кон’юнктури ринку Об’єкт – процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства Предмет - забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зміни кон’юнктури ринку. Методи дослідження. При вивченні й узагальненні наукових розробок з методики оцінки та управління конкурентоспроможністю підприємства використані методи діалектичного, історичного та системного пізнання, зокрема аналізу і синтезу, індукції і дедукції. Методи порівняння, групування, табличний, середніх величин застосовані при оцінці рівня, організації та методології аналізу діяльності підприємства. Графічного; співставлень; системно-ситуаційного; аналізу і синтезу; абстрактно-логічного. Результати дослідження нададуть змогу ПрАТ «МХП», використати на практиці проект «інтеграція технологій «зеленого» водню та біометану» з метою підвищення рівня конкурентоспроможності та поліпшення лідерських позицій на ринку. Сформовані в роботі рекомендації дозволять підприємствам ефективно конкурувати в умовах ринкової нестабільності та послаблення кон’юнктури ринку, а також удосконалити ефективність виробничої діяльності. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом ПрАТ «МХП» було визнано можливість використання запропонованих рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності. Пропозиції з використання описаної стратегії в процесі оновлення підприємства було прийнято до уваги та визнано доцільність їх застосування в майбутньому.Документ Відкритий доступ Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі оптимізації витрат(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Грабова, Ліна; Артеменко, ЛінаДипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему «Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі оптимізації витрат» містить 84 сторінки, 37 таблиць, 19 рисунків, перелік посилань містить 32 найменування. Метою роботи є розробка механізму для підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі оптимізації витрат. Об’єктом дослідження є забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі оптимізації витрат. Методи дослідження: економічний аналіз, методи порівняння, методи експертних оцінок, визначення ключових факторів успіху, оцінка коефіцієнта конкурентоспроможності підприємства, схема моделі сил конкуренції за М. Портером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз. За результатами проведеного дослідження було розроблено проект Stawpaper, який полягає у виготовлення паперу та паперових виробів, основною сировиною яких є солома. Рекомендації в роботі дозволять компаніям ефективно конкурувати в умовах ринкової нестабільності і ослаблення ринку, а також підвищити ефективність виробничої діяльності. Пропозиції з використання проекту Staw-paper в процесі розроблення стратегії підвищення конкурентоспроможності було прийнято до розгляду та визначено доцільним у реалізації.