Бакалаврські роботи (ЦТЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЦТЕ) за Автор "Аушева, Наталія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вдосконалення моделей дизайну інтерʼєрів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дзюба, Данило Вадимович; Аушева, Наталія МиколаївнаЗаписка містить 69 сторінок, 20 рисунків, 1 додаток, 10 посилань. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка плагіну для Blender 3D, призначеного для оптимізації процесів рандомізації трансформацій об'єктів, що дозволяє зменшити час, необхідний для моделювання у візуальних медіа та анімації. Основою розробки є використання мови програмування Python та API Blender для створення інтерфейсу та функціональності плагіну, що сприяє збільшенню ефективності роботи 3D-моделерів. Робота описує кроки розробки плагіну, від аналізу існуючих рішень до імплементації та інтеграції у середовище Blender. Додатково здійснено тестування плагіну для забезпечення його стабільності та надійності. В анотації також представлені результати тестування та пропозиції щодо можливостей його використання в освітніх і професійних цілях у галузях анімації та візуалізації. Завершуючи, робота демонструє потенціал плагіну для вдосконалення та автоматизації процесів у різних аспектах 3D-моделювання, підкреслюючи його значення і важливість для розвитку індустрії візуальних ефектів та інтерактивних медіа.Документ Відкритий доступ Нейронна мережа для 3D-шутера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кравченко, Вікторія Тарасівна; Аушева, Наталія МиколаївнаЗаписка містить 61 сторінку, 19 рисунків, 1 формулу, 1 додаток та 16 посилань. Мета роботи – дослідити можливості застосування нейронних мереж у розробці 3D шутерів, проаналізувати існуючі методи та порівняти їх ефективність, розробити потрібну нейронну мережу, оцінити її вплив на якість поведінки ботів. Методи та засоби: різноманітні алгоритми навчання, мова програмування С++, середовище розробки Unreal Engine та Visual Studio для інтеграції та тестування поведінки персонажа в ігровому процесі. Результат – нейронна мережа, що здатна керувати поведінкою персонажа противника у 3D-шутері.Документ Відкритий доступ Побудова багатокутних областей для визначення вітрових площ на основі морських та берегових ліній(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Падалко, Денис Романович; Аушева, Наталія МиколаївнаДипломна робота виконана на 55 сторінках, містить 24 ілюстрації, 1 додаток, 9 джерел в переліку посилань. Метою даної роботи є дослідження методів побудови багатокутних областей та розробка програмного забезпечення для побудови багатокутних областей для визначення вітрових площ на основі морських та берегових ліній. Методи та засоби: мова програмування Python, застосунок ArcMap версії 10.8, пакет arcpy. Результат: таблиця, в якій записано глибину в точці, координати точки, швидкість вітру та тип ВЕУ, який можна встановити.Документ Відкритий доступ Рендер частина ігрового рушія(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ремінський, Владислав Миколайович; Аушева, Наталія МиколаївнаЗаписка містить 61 сторінку, 27 рисунків, 1 додаток та 16 посилань. Мета роботи – дослідити cучасні архітектурні рішення та методи відображення 3D сцен в режимі реального часу, розробити систему рендерингу на основі отриманих знань, протестувати та порівняти результати роботи з існуючими програмними рішеннями. Методи та засоби: мова програмування С++, середовище розробки QT Creator, шейдерна мова slang, бібліотека загрузки моделей assimp, бібліотека для створення графічного інтерфейсу з режимом негайного доступу Dear ImGui. Результат – система, що може відображати 3D сцени в режимі реального часу.