Бакалаврські роботи (ЦТЕ)

Постійне посилання зібрання

У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 230
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-інструмент розмітки датасетів зображень
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Ярош, Владислав Олександрович; Шалденко, Олексій Вікторович
    Дипломна робота виконана на 50 сторінках, містить 28 ілюстрацій, 1 додаток, 20 джерел в переліку посилань. Мета роботи – розробити та впровадити веб-інструмент для ручної розмітки зображень і підготовки анотованих датасетів для задач комп’ютерного зору. Методи та засоби: протокол REST із JWT-автентифікацією; структура даних JSON; стек HTML, CSS, JavaScript, Bootstrap, jQuery, SVG.js, Riot.js, Node.js, MongoDB; модуль експорту й імпорту анотацій у формати COCO JSON та YOLOv8; Python і бібліотека Ultralytics YOLO для тестування якості розмітки. Результат – створено веб-застосунок, що забезпечує авторизований доступ, створення та збереження проєктів розмітки, надає інструменти прямокутника, полігона й кола, підтримує імпорт та експорт анотацій у форматах COCO JSON і YOLOv8 та гарантує приватність і безпеку даних користувачів. У веб-інстурменті реалізовано функціонал, що користувач може авторизуватися після чого створювати, видаляти, перейменовувати свої проєкти. Далі користувач входить до одного з проєктів, де він може зі свого пристрою загрузити зображення та анотації у COCO JSON. Якщо користувач раніше працював в цьому проєкті, то система завантажить зображення і анатоації на них, що були зроблені раніше. Користувач може на зображеннях виділяти обʼєкти завдяки прямокутнику, полігону та кругу, після чого категоризувати їх. Ці анотації користувач може переміщувати, змінювати розмір та видаляти, а також масштабувати робочий простір. Після розмітки користувач може експортувати анотації у COCO JSON та YOLOv8 форматах. Для розробки веб-інструменту використано наступні сучасні мови, засоби та технології розробки: HTML, CSS, Javascript, Bootstrap, jQuery, SVG.js, Riot.js, Node.js, MongoDB, Python, YOLO.
  • ДокументВідкритий доступ
    Автоматизована веб-система розпізнавання акторів на відео
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Ярмошенко, Роман Юрійович; Шалденко, Олексій Вікторович
    Дипломна робота складається з 59 сторінок, вміщує 23 ілюстрації,1 таблицю, 1 додаток, 20 джерел у списку літератури. Основна мета роботи — створення веб-системи для автоматизованого розпізнавання акторів у відео на основі ембедингів облич і персоналізованих порогів схожості. У процесі реалізації використано методи комп’ютерного зору, глибокого навчання, кластеризації, а також технології Python, FAISS та Streamlit. Розроблена система дозволяє ефективно виявляти акторів на відеофрагментах, враховуючи варіативність зовнішності за допомогою кластерів ембедингів і персоналізованих моделей. Робота охоплює аналіз сучасних підходів до розпізнавання облич, архітектуру запропонованої системи, методику адаптивного налаштування порогів та оцінку точності розпізнавання. Практична цінність проєкту полягає у можливості його використання для цифрової фільмографії, архівування та відеоаналітики. «Автоматизована веб-система розпізнавання акторів у відео» — це веб-застосунок, що дає змогу користувачам завантажувати відеофайли, автоматично виявляти обличчя акторів і відображати результати розпізнавання у зручному інтерфейсі. Система побудована на базі Python із використанням фреймворку Streamlit та HTML і CSS для створення інтерфейсу. Для обробки відеокадрів застосовано бібліотеку OpenCV, а розпізнавання облич здійснюється за допомогою DeepFace і FAISS, що забезпечує швидкий пошук та кластеризацію векторних уявлень. Зібрана статистика присутності акторів дозволяє аналізувати кадри в режимі реального часу та формувати звітні таблиці з інформацією про ідентифікованих осіб.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб застосунок аналізу настроїв авторів текстів з використанням нейронних мереж
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Шевчук, Денис Олександрович; Пасічнюк, Антон Олексійович
    Дипломна робота виконана на 62 сторінках, містить 22 ілюстрації, 1 додаток, 20 джерел в переліку посилань. Мета роботи – створення програмного забезпечення для аналізу емоційного настрою текстів із можливістю автоматичного визначення тематики та побудови агрегованої аналітики. Методи та засоби: мовна модель GPT-3.5, веб-фреймворки FastAPI (бекенд) та React (фронтенд), бібліотеки візуалізації та обробки даних. У роботі також використано API-інтеграції для обробки текстів у реальному часі та збереження результатів для подальшого аналізу. Результат – створено застосунок, який дозволяє аналізувати текстові повідомлення, визначати емоційний настрій та тему, зберігати результати й переглядати динаміку настроїв за допомогою зручного веб-інтерфейсу. Веб-застосунок призначений для двох основних категорій користувачів — звичайних користувачів та адміністраторів. Основна функція системи — аналіз текстів з визначенням емоційного забарвлення, теми та ключових фраз. Користувач має змогу проходити авторизацію, вводити довільні тексти для аналізу, переглядати результати з візуалізацією, а також зберігати історію проведених аналізів. Для зручності реалізовано доступ до агрегованої статистики за темами та загального настрою в інформаційному просторі. Адміністратор системи має додаткові можливості — перегляд користувачів, контроль аналітики, а також виконання базових налаштувань системи.
  • ДокументВідкритий доступ
    Протоколювання на основі блокчейн в системах менеджменту АЕС
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Шевченко, Кирило Сергійович; Каленюк, Олександр Сергійович
    Кваліфікаційна робота бакалавра: 72 с., 18 рисунків, 1 додаток, 22 джерела. Об’єкт дослідження: процеси журналювання повідомлень у системах управління з використанням технології блокчейн, реалізовані у програмному забезпеченні. Мета роботи: розробка програмного забезпечення для створення та валідації незмінного ланцюга повідомлень з використанням хеш-функцій та принципів блокчейн. Методи: аналіз існуючих підходів до забезпечення незмінності даних, вебпрограмування з використанням Python, Flask, HTML, CSS, застосування криптографічних хеш-функцій (SHA-3), організація логіки зберігання та перевірки даних. Результат: програмний інструментарій для створення та валідації незмінного ланцюга повідомлень з використанням хеш-функцій та принципів блокчейн.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-додаток аналізу транзакцій в закладі обслуговування
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Чубукова, Анастасія Олександрівна; Беспала, Ольга Миколаївна
    Дипломна робота виконана на 58 сторінках, містить 29 ілюстрацій, 2 таблиці, 2 додатки, 25 джерел у переліку посилань. Мета роботи – розробити веб-додаток для аналізу транзакцій клієнтів у книгарні-кав’ярні з використанням методів сегментації, кластеризації, оцінки ефективності акцій та прогнозування ймовірності відтоку. Методи та засоби: мова програмування R, фреймворк Shiny, бібліотеки ggplot2, plotly, randomForest, cluster, dplyr, caret, shinyWidgets; база даних SQLite; середовище розробки RStudio. Результат – програмна система, яка дозволяє проводити аналіз клієнтської поведінки та візуалізувати ключові бізнес-показники. Веб-додаток, який дозволяє проводити аналіз клієнтської поведінки, візуалізувати ключові бізнес-показники. Серед основних функцій – сегментація клієнтів за моделлю RFM, кластеризація за поведінковими характеристиками, прогнозування ймовірності відтоку, а також оцінка ефективності маркетингових заходів на основі KPI-метрик. Система підтримує доступ для різних ролей користувачів – власника, аналітика та адміністратора.
  • ДокументВідкритий доступ
    Багатокористувацький веб-застосунок для управління змінними параметрами мікроконтролера
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Череватий, Андрій Олександрович; Москаленко, Юрій Володимирович
    Дипломна робота виконана на 65 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 4 додатки, 15 джерел в переліку посилань. Метою роботи є створення сучасного веб-застосунку для управління змінними у мультиплексійних системах керування спеціалізованих транспортних засобів. Методи та засоби: мова програмування Java, фреймворк Vaadin, сервер додатків WildFly, система керування базами даних PostgreSQL, технології Jakarta EE. У роботі розглянуто існуючі підходи до збереження змінних і конфігурацій, спроєктовано архітектуру програмного продукту, реалізовано функції авторизації, парсингу XML-файлів, користувацького інтерфейсу, експорту конфігурацій та управління доступом. Результат — програмне забезпечення, що підвищує ефективність розробки мультиплексійних систем, зменшує ризик помилок і пришвидшує конфігурування контролерів. Розробку рекомендовано для впровадження у компаніях, що займаються проєктуванням або обслуговуванням спецтехніки. Програма розроблена у вигляді веб-застосунку. Застосунок призначен для спільної роботи декількох категорій розробників мультиплексійних систем: звичайних користувачів, менеджерів і адміністраторів. Залежно від ролі, користувачі мають доступ до різних функціональних можливостей системи. Основна суть застосунку є в керуванні змінних для прошивки мікроконтролеру мультиплексійних систем (по типу тих, що знаходяться в пожежних машинах та іншому спец. транспорті). Застосунок дозволяє шукати, перглядати, додавати та редагувати змінні параметри різних типів. Таким чином користувачі розробляют набор змінних. Додавання нових змінних попадають на очікування підтвердження. Менеджери можуть перевірити та ухвалити нові змінні. Після цього оновлений після змін набор змінних можна експортувати у XML-файл, який відповідає стандарту. Також застосунок підтримує декілька команд розробників для різних наборів змінних. Менеджери можуть керувати користувачами в своїй команді. А адміністратори можуть керувати менеджерами, створювати нові команди та перемикатись між ними.
  • ДокументВідкритий доступ
    Моделювання впливу рушійних факторів на систему
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Тимкова, Анастасія Вікторівна; Беспала, Ольга Миколаївна
    Дипломна робота виконана на 52 сторінки, містить 18 рисунків, 1 таблицю, 4 додатки, 24 джерел в переліку посилань. Мета роботи – створення вебсервісу для моделювання впливу рушійних факторів на систему та прогнозування цільового показника. Методи та засоби: тест Грейнджера для визначення зв’язків між часовими змінними, алгоритм оцінювання важливості факторів Random Forest, модель нейронної мережі для прогнозування LSTM, мова програмування Python, бібліотеки для аналізу даних pandas і statsmodels, бібліотека машинного навчання scikit-learn, фреймворк глибокого навчання TensorFlow, фреймворк для реалізації серверної частини Flask, бібліотеки візуалізації matplotlib та networkx. Результати – вебсервіс, який дозволяє виявляти причинно-наслідкові зв’язки між змінними, оцінювати важливість факторів та формувати прогноз цільового показника на основі часових рядів. Існують два типи користувачів: гість та авторизований користувач. Гість має змогу ознайомитися з прикладами готових досліджень у сферах економіки та екології — результати представлені у вигляді DAG-графів, таблиць та текстових висновків. Авторизований користувач отримує повний функціонал: може завантажувати власні Excel-файли з часовими рядами, обирати параметри аналізу (p-значення або кількість кроків прогнозу) та запускати обчислення. Система виконує виявлення рушійних факторів у системі з використанням тесту Грейнджера та Random Forest, а також прогнозує майбутні значення цільового показника за допомогою моделі LSTM. Отримані результати виводяться у вигляді графіків, таблиць і пояснювального тексту. За потреби користувач може зберегти результат у форматі PDF-звіту. Уся робота з даними відбувається інтерактивно, без перезавантаження сторінки.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-застосунок для комплектації теплообмінних пристроїв з використанням СУБД MySQL
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Черкас, Оксана Сергіївна; Кузьменко, Ігор Миколайович
    Дипломна робота виконана на 62 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 1 додаток, 21 джерел в переліку посилань. Мета роботи — розробка та впровадження веб‑застосунку для автоматизації процесу введення даних, комплектування замовлень та розрахунку вартості теплоенергетичного обладнання з використанням функціоналу створення шаблонів. Методи та засоби: для розробки використовувалася мова програмування Python, яка завдяки простоті та крос‑платформеності стала оптимальним вибором; серверна логіка реалізовувалася із застосуванням легковагового фреймворку Flask, що дозволяв ефективно обробляти HTTP‑запити та керувати маршрутизацією; для роботи з базою даних використовувалася система MySQL з використанням офіційного драйвера mysql-connector-python, що забезпечувало стабільне з’єднання, виконання SQL‑запитів і управління транзакціями; а для побудови інтуїтивно зрозумілого веб‑інтерфейсу застосовувалися технології HTML, CSS та JavaScript. Результат — система, яка оптимізує процес обробки замовлень, скорочує час введення даних, мінімізує людські помилки та підвищує ефективність роботи співробітників, що, у свою чергу, сприяє покращенню продуктивності підприємства. Веб‑застосунок реалізовано за принципами розподіленої клієнт-серверної архітектури. Серверна частина на Python із Flask, де модуль run.py запускає додаток і реєструє blueprint‑и з каталогу routes. Модуль database.py забезпечує з’єднання з MySQL через mysql‑connector‑python, виконує CRUD‑операції та управляє транзакціями. REST API приймає HTTP‑запити і повертає відповіді у форматі JSON, а клієнтський інтерфейс, реалізований за допомогою HTML, CSS і JavaScript, забезпечує інтерактивну роботу з даними. Конфігураційний модуль зберігає параметри серверного середовища, підключення до СУБД та логування, що дозволяє системі бути гнучкою і масштабованою.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-платформа для прослуховування та розповсюдження музичних файлів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Фундамент, Даніїл Дмитрович; Михайлова, Ірина Юріївна
    Дипломна робота виконана на 70 сторінках, містить 26 ілюстрацій, 1 додаток, 20 джерел у переліку посилань. Мета роботи: розробка веб-платформи для прослуховування та розповсюдження музичних файлів з можливістю генерування тексту пісень за допомогою штучного інтелекту. Методи та засоби: мова програмування TypeScript, фреймворк Nest.js для побудови серверної частини з модульною архітектурою, об’єктно-реляційна проекція Sequelize для роботи з базою даних, хмарне сховище AWS S3 для зберігання файлів, сервіс AWS RDS для керування базами даних, клієнтська бібліотека React.js, засоби інтерфейсної стилізації Material UI та Tailwind CSS, а також мовна нейромережа AssemblyAI для обробки аудіофайлів. Результат: створена масштабована веб-система з можливістю авторизації, керування файлами, прослуховування аудіо, транскрибування мовлення у текст, виведення розпізнаного тексту у зручному вигляді, а також з надійною інтеграцією з хмарними сервісами для зберігання та обробки даних. Веб-платформа призначена для слухачів та авторів пісень які хочуть прослуховувати або розповсюджувати свою власну творчість без вкладень, саме тому вона є дуже актуальною для авторів-початківців. У платформі наявні функціональні можливості для зберігання обкладинок та музичних файлів на хмарі, користувач може переглядати як загальну бібліотеку пісень та музичних збірок, так і особисту, також кожен користувач може прослуховувати обрану ним пісню. Слухач має можливість додати пісню чи музичну збірку для збереження, щоб мати швидкий доступ до неї у майбутньому. Також кожен зареєстрований користувач має можливість завантажити власну пісню на платформу і штучний інтелект автоматично згенерує текст до неї, що є дуже зручним для авторів. Також є можливість створювати власні музичні збірки і ділитись ними.
  • ДокументВідкритий доступ
    Web-орієнтовна система моніторингу та дистанційного керування мережею 3D-принтерів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Хавкін, Андрій Дмитрович; Кардашов, Олександр Вадимович
    Дипломна робота виконана на 67 сторінках, містить 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 2 додатка, 47 джерел у переліку посилань. Мета роботи – розробка web-орієнтованої системи моніторингу та дистанційного керування мережею 3D-принтерів. Методи та засоби: асинхронні методи програмування на Python, фреймворк FastAPI, бібліотека httpx для асинхронних запитів, Klipper API та Moonraker для взаємодії з прошивкою 3D-принтерів, React для побудови клієнтського інтерфейсу, бібліотеки Material-UI (MUI) та Tailwind CSS для стилізації UI, Three.js для 3Dвізуалізації, інструмент Postman для тестування API. Результат – розроблена стабільна, легко масштабована система, яка забезпечує автоматичне виявлення 3D-принтерів у мережі, моніторинг їхнього стану, віддалене керування друком, температурними режимами та процедурами калібрування платформи через зручний веб-інтерфейс. Система впроваджена у середовищі лабораторії для практичного використання та підтвердила свою ефективність. Розроблена веб-система призначена для централізованого моніторингу та дистанційного керування фермою 3D-принтерів на базі прошивки Klipper та API Moonraker. Застосунок реалізовано з використанням FastAPI (бекенд) і React (фронтенд), із застосуванням Tailwind CSS, Material UI і Three.js для візуалізації. Система забезпечує автоматичне виявлення пристроїв у підмережі, перегляд стану кожного принтера, дистанційне керування температурою, завантаження G-кодів, запуск друку, 2D/3D-візуалізацію сітки платформи (bed mesh) та контроль прогресу друку. Програмне забезпечення оптимізоване для роботи на Raspberry Pi 5 і підтримує одночасне керування до 10 принтерами у локальній мережі.
  • ДокументВідкритий доступ
    API-сервіс віддаленого визначення харчової цінності їжі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Фісун, Дмитро Сергійович; Волков, Олександр Володимирович
    Дипломна робота виконана на 76 сторінках, містить 22 ілюстрації, 2 таблиці, додатки, 15 джерел в переліку посилань. Мета роботи – розробка API-сервісу віддаленого визначення харчової цінності їжі з використанням сучасних технологій програмування. Така система ураховує потреби користувачів, забезпечує швидким та точним наданням інформації щодо калорійності продуктів та вмісту білків, жирів і вуглеводів, ураховуючи їхні потреби. Загалом підходить для дієтологів, спортсменів, а також закладів громадського харчування й розробників мобільних застосунків. Окрім того, інтерфейс адміністрування дозволяє власникам сервісу керувати базою даних продуктів та контролювати запити користувачів. Засоби розробки: стандартні мови програмування HTML, CSS та JavaScript, а також сучасний JavaScript-фреймворк Vue.js для побудови інтерфейсу користувача з використанням компонентного підходу, серверна частина реалізована на Node.js із застосуванням Express.js для обробки HTTP-запитів, задля керування базами даних обрано систему MySQL. Результат – програмний API-сервіс віддаленого визначення харчової цінності їжі, що забезпечує автоматизований аналіз продуктів на основі введених даних та повертає детальну інформацію про їхню поживну цінність, також є можливість зберігати інформацію і таким чином вести електронний щоденник спожитого. Система має інтерфейс адміністрування для управління базою продуктів і користувацькими запитами.
  • ДокументВідкритий доступ
    Графічний калькулятор побудови логічних схем
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Турлак, Сергій Степанович; Кублій, Лариса Іванівна
    Дипломна робота виконана на 53 сторінках, містить 28 рисунків, 2 додатки, 31 джерело в переліку посилань. Мета роботи — розробка програмного забезпечення для побудови та аналізу логічних схем. Методи та засоби: принципи об’єктно-орієнтованого програмування, мова програмування C#, платформа .NET, бібліотека Windows Forms для побудови графічного інтерфейсу, метод Квайна-МакКласкі для мінімізації логічних функцій, а також базові алгоритми побудови таблиць істинності і формування ДДНФ і ДКНФ. Основне завдання дипломної роботи полягає у створенні застосунку, який дає можливість користувачеві перетягувати логічні елементи (AND, OR, NOT, XOR тощо) на полотно, з’єднувати їх, змінювати вхідні значення, автоматично обчислювати вихідний сигнал, візуалізувати проходження сигналів кольором, формувати таблицю істинності, мінімізувати логічні функції. Рекомендації: розроблене ПЗ може бути використано в навчальному процесі для вивчення цифрової логіки, а також як основа для розширеного редактора логічних схем або симулятора цифрових пристроїв
  • ДокументВідкритий доступ
    Хмарна система обміну файлами на основі блокчейну
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Ткаченко, Майя Вадимівна; Отрох, Сергій Іванович
    Дипломна робота викладена на 63 сторінках, містить 34 рисунки, 1 додаток та 23 джерел у списку використаної літератури. Метою роботи є створення веб-системи для безпечного обміну файлами з можливістю децентралізованого зберігання, контролю доступу через блокчейн та використання шифрування на стороні клієнта. У процесі реалізації використано технології Ethereum (локальна мережа Ganache), протокол IPFS для розподіленого зберігання, мову Solidity для створення смарт-контракту, JavaScript (включно з Web3.js і WebCrypto API) для реалізації клієнтської логіки, а також ASP.NET Core з шаблоном MVC, SQL Server і Entity Framework Core для серверної частини та бази даних. У результаті реалізовано веб-додаток для завантажування зашифрованих файлів та надання доступу за адресю криптогаманця, перегляду доступних файлів, підвердежння дій через MetaMask та подальше відстеження їх у блокчейні. «Хмарна система обміну файлами на основі блокчейну» — це веб-застосунок для безпечного обміну файлами, що поєднує традиційні можливості хмарного сховища з перевагами блокчейн-технологій. Система побудована на базі ASP.NET MVC з використанням C# та JavaScript, і дозволяє користувачам завантажувати, шифрувати, зберігати та керувати доступом до файлів через MetaMask-гаманець, не вимагаючи складної інфраструктури для запуску.
  • ДокументВідкритий доступ
    Ігровий застосунок - шутер на основі рушія Unreal Engine
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Шишлов, Владислав Сергійович; Кузьменко, Ігор Миколайович
    Дипломна робота виконана на 56 сторінках, містить 16 ілюстрації, 1 додатки, 23 джерел у переліку посилань. Мета роботи — розробка ігрового застосунку у жанрі шутера на основі рушія Unreal Engine з використанням сучасних методів проєктування геймплею та візуалізації. Методи та засоби розробки: рушій Unreal Engine, мова програмування C++, система Blueprint, інструменти для створення візуальних ефектів, звукового супроводу та анімацій, редактор рівнів, а також засоби тестування і налагодження гри. Результат — ігровий застосунок, який демонструє основні механіки шутера від третьої особи, включаючи стрілянину, рух персонажа, інтерфейс користувача та базову систему взаємодії з ігровим світом. Проєкт може бути основою для подальшого розвитку повноцінної гри. Дане програмне забезпечення є однокористувацьким ігровим застосунком жанру шутер, розробленим на основі рушія Unreal Engine. Основна мета програми — продемонструвати базові принципи створення тривимірних ігор, включаючи реалізацію механік пересування, стрільби, взаємодії з об’єктами середовища та системою противників. Застосунок підходить як для гравців-початківців, так і для користувачів, які мають досвід у подібних іграх, забезпечуючи збалансований ігровий процес. Ігровий застосунок також може слугувати ефективним інструментом для вивчення процесу розробки ігор. Він стане у пригоді студентам, викладачам та ентузіастам, які бажають ознайомитися з особливостями створення ігрової логіки, застосуванням візуального програмування (Blueprint) або C++ в Unreal Engine, налаштуванням штучного інтелекту та побудовою рівнів. Крім того, розробка такого застосунку сприяє розвитку навичок роботи з тривимірною графікою, системами анімацій, фізикою віртуального середовища та оптимізацією продуктивності. Таким чином, програма не лише виконує розважальну функцію, а й має навчальне значення, сприяючи поглибленню знань у сфері ігрової розробки та розвитку технічних і творчих навичок.
  • ДокументВідкритий доступ
    Мобільний застосунок шифрування повідомлень
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Терела, Артем Анатолійович; Гурін, Артем Леонідович
    Дипломна робота виконана на 69 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 10 таблиць, 1 додаток, 16 джерел в переліку посилань. Мета роботи – розробити мобільний застосунок для безпечного обміну конфіденційними повідомленнями шляхом їхнього шифрування та передачі у вигляді QR‑коду. Методи та засоби: архітектурний підхід MVVM; моделювання бізнес-процесів за стандартом BPMN; програмування на мові Swift; фреймворк SwiftUI для розробки інтерфейсу користувача та інтеграції з камерою/галереєю; бібліотека CryptoSwift для забезпечення криптографічних функцій; Core Image для створення та обробки QR-кодів; фреймворки XCTest і ViewInspector для автоматизації тестування. Результат – мобільний додаток, який дає змогу користувачам вводити текст повідомлення, обирати алгоритм шифрування (AES, Blowfish, ChaCha20), генерувати зашифрований QR‑код, імпортувати або сканувати існуючі коди та безпечно розшифровувати повідомлення лише при введенні коректного паролю.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-додаток для аналізу рентгенівських знімків з використанням нейронної мережі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Теличко, Євгеній Віталійович; Рудик, Володимир Іванович
    Дипломна робота виконана на 70 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 4 таблиці, 1 додаток, 20 джерел у переліку посилань. Мета роботи — створення програмного забезпечення для виявлення переломів на рентгенівських знімках. Методи та засоби: згорткові нейронні мережі (CNN), мова програмування Python, бібліотеки TensorFlow, Keras, OpenCV, scikit-learn, фреймворк Streamlit. Результат — веб-додаток для автоматичної класифікації знімків, який інтегрує попередньо навчену модель глибинного навчання та забезпечує зручну взаємодію з користувачем.
  • ДокументВідкритий доступ
    Детекція жестів гравця в комп’ютерній грі Камінь-Ножиці-Папір
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Стець, Артур Олександрович; Кублій, Лариса Іванівна
    У роботі розглянуто методи детекції жестів гравця в комп’ютерній грі «Камінь-Ножиці-Папір» із використанням сучасних алгоритмів комп’ютерного зору та глибинного навчання. Проведено аналіз архітектур нейронних мереж, здатних розпізнавати жести рук у реальному часі. Обґрунтовано вибір оптимальної моделі для виявлення трьох базових жестів: камінь, ножиці, папір. Результатом виконаної роботи є створення алгоритму розпізнавання жестів з відеопотоку камери та розробка інтерактивної комп’ютерної гри, в якій штучний інтелект змагається з користувачем. Гру реалізовано з використанням мови Python, бібліотек OpenCV, Torch та TensorFlow. Пояснювальна записка складається зі вступу, 4 розділів, висновків, списку використаних джерел із 25 посилань та 3 додатків. Робота містить 57 сторінку, 20 рисунків.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система оцінювання та прогнозування демографічних показників
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Сосєдський, Владислав Андрійович; Полягушко, Любов Григорівна
    Дипломна робота виконана на 59 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 1 таблицю, 1 додаток, 24 джерела в переліку посилань. Мета роботи — розробка веб-системи для аналізу та прогнозування демографічних показників України з використанням математичної моделі ARIMA. Методи та засоби: метод аналізу часових рядів ARIMA, логарифмічне перетворення даних, екзогенні змінні; мови програмування JavaScript і Python; бібліотеки для Python pandas, statsmodels, matplotlib; фреймворки React і Node.js з Express; бібліотеки recharts та d3; СУБД MySQL; середовище розробки Visual Studio Code. Результат — повнофункціональний веб-додаток, який дозволяє візуалізувати історичні демографічні дані на карті, у вигляді графіків і таблиць, здійснювати прогнозування на 10 років уперед та візуалізувати прогнозовані дані по Україні та областям.
  • ДокументВідкритий доступ
    Веб-застосунок аналізу та прогнозування тенденцій зміни фінансування криптовалют на біржах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Потяженко, Артем Владиславович; Донець, Андрій Георгійович
    Дипломна робота бакалавра виконана на 69 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 1 додаток, 15 джерел у переліку посилань. Мета роботи – розробка веб-застосунку для аналізу та прогнозування змін ставки фінансування криптовалют (funding rate) з метою виявлення арбітражних можливостей між біржами. Методи та засоби: сховище даних Redis, мова розмітки HTML, мова стилізації Tailwind CSS, мови програмування Python та JavaScript, фреймворки Flask і React, веб-сервер Nginx, асинхронна бібліотека aiohttp, бібліотеки машинного навчання PyTorch, Pandas, Scikit-learn, інструменти для контейнеризації Docker. Результат – функціональний веб-застосунок, що дозволяє автоматично збирати біржові дані, аналізувати їх, прогнозувати ставки фінансування, формувати таблиці потенційних арбітражних пар та оцінювати прибуток від торгових стратегій. Розробка може бути корисною для трейдерів, аналітиків, дослідників крипторинку та інтегруватися в трейдингові платформи або боти.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система збору медичних та соціологічних даних для регіонального аналізу біологічного віку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Петров, Артем Костянтинович; Волков, Олександр Володимирович
    Дипломна робота виконана на 66 сторінках, містить 38 ілюстрації, 1 додаток, 13 джерел у переліку посилань. Мета роботи — створення веб–застосунку для швидкого та простого збору медичних та соціологічних даних з провідних лабораторій України та держаних установ в форматах TXT та PDF для подальшого визначення тенденцій, аналізу та визначення біологічного віку в регіонах. Методи та засоби розробки: мова програмування Python, JavaScript, бібліотеки React, фреймворк Django, PostgreSQL як основна база даних, середовище розробки Visual Studio Code. Результат — веб-застосунок для збору, відображення, аналізу медичних та соціологічних показників з визначенням біологічного віку пацієнта.