Монографії (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (КАМТС2) за Автор "Галацин, Катерина Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Комунікативна культура майбутнього фахівця(Вежа-Друк, 2019) Галацин, Катерина Олександрівна; Хом'як, Алла ПетрівнаУ монографії схарактеризовано теорію і практику формування комуніка-тивної культури у студентів закладів вищої освіти. Розкрито сутність, структуру та функції комунікативної культури майбутнього фахівця, особливості її формування в студентів ЗВО. Проаналізовано зміст понять компетентності та компетенції у професійній підготовці майбутніх фахівців, сутність компетентснісного підходу в організації освітнього процесу у вищій школі. Визначено поняття комунікативної компетентності як визначника сформо-ваності комунікативної культури особистості, її структуру. Монографія розрахована на фахівців освітньої галузі, викладачів та студентів закладів вищої освіти.Документ Відкритий доступ Моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови для студентів технічних спеціальностей(“Baltija Publishing”, 2021) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла МихайлівнаУ статті розкривається роль і значення моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в закладах технічної вищої освіти. Професійну ситуацію визначено як цілеспрямоване моделювання в процесі вивчення англійської мови професійно-схожих обставин і умов розв’язання інженерно-ділових, ухвалення фахових рішень, досягнення успішного результату ділового спілкування. Мета статті полягає в аналізі змісту та вимог до моделювання професійних ситуацій в процесі вивчення студентами технічних спеціальностей англійської мови. Реалізація мети потребує виконання наступних завдань: 1) визначити сутність моделювання професійних ситуацій; 2) обґрунтувати умови ефективного моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти; 3) запропонувати приклади моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. Визначено компоненти професійної навчальної ситуації та фактори, які потрібно враховувати в процесі її використання. Наведено приклади моделювання професійних ситуацій у ході вивчення дисципліни «Практикум з англомовного професійного спілкування» в закладах вищої технічної освіти. Визначено форми моделювання професійних ситуацій(індивідуальна, фронтальна, парна, групова), кожна з яких спрямовується на формування компетенцій професійного англомовного спілкування за різними ролями професійної діяльності (керівник-підлеглий, підлеглий-підлеглий, підлеглий-колектив). Особливий акцент зроблено на приклади моделювання професійних ситуацій через застосування ігрового моделювання (рольові ігри:керовані, імпровізовані), кейс-методу та дискусії. Визначено вимоги, яких необхідно дотримуватися в процесі моделювання професійних ситуацій: відповідність визначеним цілям(формування знань з теми, розвиток здатностей аналізу складних проблем; виховання почуття відповідальності за свої рішення, моральних особистісних якостей тощо); відповідність рівня складності навчальним можливостям студентів; ілюстрування типових ситуацій з реальних фактів професійної діяльності; використання прийому дискусії; варіативність вирішення ситуації.