Монографії (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (КАМТС2) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Корпоративна освіта у Сполучених Штатах Америки: теорія і практика(ФОП Сладкевич Б. А., 2017-06-15) Литовченко, Ірина МиколаївнаУ монографії здійснено цілісний науковий аналіз соціально-економічних, соціокультурних, педагогічних процесів розвитку корпоративної освіти у Сполучених Штатах Америки та визначено її теоретико-методологічні засади й прогресивний досвід освітньої практики, виявлено провідні тенденції та особливості, що зумовлюють функціонування корпоративної освіти як органічної складової системи неперервної професійної освіти дорослих, та обґрунтовано можливості творчого використання їх у розбудові корпоративної освіти в Україні. Монографія розрахована на науковців, викладачів, студентів, управлінців у галузі освіти.Документ Відкритий доступ Комунікативна культура майбутнього фахівця(Вежа-Друк, 2019) Галацин, Катерина Олександрівна; Хом'як, Алла ПетрівнаУ монографії схарактеризовано теорію і практику формування комуніка-тивної культури у студентів закладів вищої освіти. Розкрито сутність, структуру та функції комунікативної культури майбутнього фахівця, особливості її формування в студентів ЗВО. Проаналізовано зміст понять компетентності та компетенції у професійній підготовці майбутніх фахівців, сутність компетентснісного підходу в організації освітнього процесу у вищій школі. Визначено поняття комунікативної компетентності як визначника сформо-ваності комунікативної культури особистості, її структуру. Монографія розрахована на фахівців освітньої галузі, викладачів та студентів закладів вищої освіти.Документ Відкритий доступ Моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови для студентів технічних спеціальностей(“Baltija Publishing”, 2021) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла МихайлівнаУ статті розкривається роль і значення моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в закладах технічної вищої освіти. Професійну ситуацію визначено як цілеспрямоване моделювання в процесі вивчення англійської мови професійно-схожих обставин і умов розв’язання інженерно-ділових, ухвалення фахових рішень, досягнення успішного результату ділового спілкування. Мета статті полягає в аналізі змісту та вимог до моделювання професійних ситуацій в процесі вивчення студентами технічних спеціальностей англійської мови. Реалізація мети потребує виконання наступних завдань: 1) визначити сутність моделювання професійних ситуацій; 2) обґрунтувати умови ефективного моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти; 3) запропонувати приклади моделювання професійних ситуацій на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. Визначено компоненти професійної навчальної ситуації та фактори, які потрібно враховувати в процесі її використання. Наведено приклади моделювання професійних ситуацій у ході вивчення дисципліни «Практикум з англомовного професійного спілкування» в закладах вищої технічної освіти. Визначено форми моделювання професійних ситуацій(індивідуальна, фронтальна, парна, групова), кожна з яких спрямовується на формування компетенцій професійного англомовного спілкування за різними ролями професійної діяльності (керівник-підлеглий, підлеглий-підлеглий, підлеглий-колектив). Особливий акцент зроблено на приклади моделювання професійних ситуацій через застосування ігрового моделювання (рольові ігри:керовані, імпровізовані), кейс-методу та дискусії. Визначено вимоги, яких необхідно дотримуватися в процесі моделювання професійних ситуацій: відповідність визначеним цілям(формування знань з теми, розвиток здатностей аналізу складних проблем; виховання почуття відповідальності за свої рішення, моральних особистісних якостей тощо); відповідність рівня складності навчальним можливостям студентів; ілюстрування типових ситуацій з реальних фактів професійної діяльності; використання прийому дискусії; варіативність вирішення ситуації.Документ Відкритий доступ Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання англійської мови у період дистанційного навчання(2021) Kriukova, Yelizaveta; Buha, SvitlanaThe development of modern society in the world takes place in the era of rapid development of information technologies in all fields of human activity, including education. Therefore, one of the main ways of solving the problem of education modernization is the introduction of information technologies and combination with traditional educational means. The issue of ensuring the high level of information and communication technologies in the educational process becomes more urgent every year. The experience of teachers of higher education institutions shows the effectivenes of information and communication technologies integration in teaching English. Information and communication technologies enable students to be involved in the learning process, increase students’ motivation and their interest in learning English. The use of information and communication technologies in the educational process gives the possibility to reduce the time for mastering the material at the expense of clarity and to check students’ knowledge in the interactive form. The article deals with the use of modern information and communication technologies in the process of teaching English in higher education. Aspects of information and communication technologies in the process of learning a foreign language are theoretically grounded. The experience of information and communication technologies implementation in the educational process of higher educational institutions is analyzed and the main advantages and disadvantages of their application are characterized. The experience of using Quizlet (an application that helps in learning new words, phrases, terms faster and more effectively) in teaching English at the National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute of Igor Sikorsky” was analized in the context of the analysis of information technologies in higher educational establishments of Ukraine.Документ Відкритий доступ Self-educational activity in the formation of the communicative culture of applicants for higher technical education(ScientificWorld-NetAkhatAV, 2022) Halatsyn, Kateryna OleksandrivnaThe essence, structure and functions of the communicative culture of the individual are revealed; their relationship in the context of communication and future professional activity is analyzed. The role of self-education in forming the communicative culture of the future specialist is characterized; it is noted that self-education is an active subjective activity of the applicant for higher technical education, focused on professional self-improvement and self-development. The self-educational activity is defined as a motivator and regulator in forming communicative culture. The features of the formation of the communicative culture of future engineers are outlined and analyzed. In particular, the specifics of forming the communicative culture of applicants for higher technical education, determined by adolescence, student social group and educational environment of higher technical education institution, are emphasized.Документ Відкритий доступ Інтеграція цифрових технологій в освітній процес: виклики та перспективи(Центр учбової літератури, 2022) Саєнко, Наталія Семенівна; Голуб, Тетяна Петрівна; Лавриш, Юліана Едуардівна; Лук’яненко, Валентина Володимирівна; Литовченко, Ірина МиколаївнаУ сучасному цифровому соціумі, перевантаженому інформацією, традиційний та централізований навчальний процес не задовольняє потреби студентів, які прагнуть визначати мету особистого навчання та конструювати власний освітній простір. Багатовимірність сучасної системи освіти передбачає не лише передачу знань, а й способів практичної пізнавальної діяльності, творчій досвід, ціннісні орієнтації особистості з фокусом на професійну самореалізацію. Інформаційні технології, як засіб активізації самостійного автономного навчання, пропонують необмежені можливості для реалізації прагнень студентів до саморозвитку та самовдосконалення. На нашу думку, поєднання процесів глобалізації та інформатизації освіти сприяють створенню єдиного освітнього простору, в якому відбувається синергетика традиційного навчання з інформаційними технологіями. Результатом такого поєднання є виникнення сталої системи безперервної випереджальної освіти, основною цінністю якої є індивідуальні потреби та можливості особистості. Студенти сьогодення народжені в епоху цифрових технологій і викладачам необхідно прикладати зусиль для того, щоб будувати справжні партнерські суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини в умовах діджиталізації освітнього процесу. Загальновідомим фактом є те, що у навчальному процесі технології відіграють життєво важливу роль і мають багатоцільове призначення, оскільки студенти отримують доступ до автентичної інформації, створюють спільноти для розв’язання проблемних завдань, розробки міжнародних проєктів та наукового пошуку. Це надзвичайно корисний, захоплюючий та інтерактивний інструмент з необмеженим дидактичним потенціалом як для викладачів, так і для студентів. Ефективність інтегрування цифрових освітніх технологій навчання обґрунтовується варіативністю контекстуальних та когнітивних факторів, які забезпечують студентові свободу вибору та відповідність індивідуальним потребам. У цьому контексті, однією з найважливіших компетентностей, яку потрібно формувати у студентів, є вміння оцінювати якість інформаційного контенту та ресурсу, отримувати доступ до ресурсів, самостійно створювати якісний цифровий контент, аналізувати інформаційні повідомлення. Для цього необхідний ретельно спланований та продуманий план організаційно-дидактичних дій з боку викладача, що передбачає розробку адекватних та методологічно виважених навчальних стратегій, форм та методів, навчальних матеріалів, моделей співпраці, що в сучасних реаліях постає проблемою для викладачів. З огляду на зазначене, мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та аналізі шляхів інтеграції дидактично-методологічних підходів до навчання та цифрових освітніх технологій. Наукова проблематика монографії обумовлена критичною потребою вивчення особливостей поєднання дидактики вищої освіти, професійного контенту, цифрових освітніх технологій та студентоцентрованого підходу до навчання в умовах формальної та неформальної освіти. Монографія адресована науковцям, викладачам, аспірантам, студентам та всім, хто досліджує сучасні трансформативні освітні тренди з метою вдосконалення особистісних фахових компетентностей.Документ Відкритий доступ Intellectual capital is the foundation of innovative development: Innovations in EFL teaching(ScientificWorld-NetAkhatAV Lußstr, 2023) Stavytska, Iryna; Lavrysh, Yuliana; Chugai, Oksana; Havrylenko, Kateryna; Sokyrska, OlhaThe monograph is devoted to the actual problem of integrating digital educational technologies into EFL teaching at higher education institutions. In the perspective of the issues of the monograph, there is an analysis of innovations that the process of improving teaching in technical universities requires. Research materials are of theoretical and practical interest and can be used in formal and informal education of students and post-graduate students of pedagogical universities, as well as researchers of trends in the development of the educational space, for the training and retraining of scientific and pedagogical staff, specialists in the field of didactics, and all those who are interested problems of modern education.