Магістерські роботи (АРБ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АРБ) за Автор "Бондаренко, Олександр Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Двомісний літак(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Ковальова, Ірина Василівна; Бондаренко, Олександр МиколайовичТема індивідуального завдання – «Двомісний літак». Було проведено огляд та аналіз наукових досліджень будови літальних апаратів даного типу. Обрано базовий варіант. Створено оптимізаційну модель і виконано розрахунок аеродинамічних характеристик, а також розрахунок міцності та ресурсу. За прототип взято літак А-20. Магістерська дисертація складається з п’яти частин: В першому розділі студент виконав глибокий інформаційний пошук та огляд наукових робіт, що присвячені авіаційному матеріалознавству та конструкції легких літаків. В другому розділі описується процес моделювання майстер геометрії. В третьому розділі детально описана методика визначення аеродинамічних характеристик обраної конструкції. В четвертому розділі проведено розрахунок ресурсу конструкції. В п'ятому розділі проведено маркетингове дослідження можливості запуску стартап-проекту. Під час проектування та моделювання студентом використовувалось тривимірне моделювання в системах CAD CAM, метод кінцевих елементів, інформаційно-комунікаційні технології, математичне моделювання. комп’ютерне моделювання, сучасне програмне забезпечення, а саме: програми Microsoft Office, Creo Parametric, Matlab, Autodesk_Simulation_CFD_2015Документ Відкритий доступ Комплекс місцевих пасажирських перевезень легкими літаками(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Калапунь, Назар Андрійович; Бондаренко, Олександр МиколайовичМетою роботи являється розроблення комплексу для локальних пасажирських авіаперевезень. У звіті розглянуто інші комплекси з досвіду таких країн та регіонів як Канади, США та Аляски. Розглянуто особливості використання ними моделей ЛА, та проаналізовано доцільність використання таких технологій чи схожих в Україні. У процесі роботи було визначено оптимальні характеристики літака які враховують пасажиропотік, технічні особливості аеродромів, географію України та кліматичні умови, і державну політику - децентралізацію. Дана робота може стати основою для створення стартапу для впровадження в Україні системи локальних перевезень. Звіт складається з 74 сторінок, 33 рисунків, 14 бібліографічних джерел.Документ Відкритий доступ Програмний комплекс для розрахунку аеродинамічних характеристик літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Смаглій, Антон Сергійович; Бондаренко, Олександр МиколайовичАктуальність роботи. Розрахунок аеродинамічних характеристик літака є дуже важливою частиною проектування літаку. Літальні апарати та програмне забезпечення для розрахунку аеродинамічних характеристик щороку стають більш популярні, оскільки попит на літаки росте. Актуальність роботи полягає в прискоренні розрахунку аеродинамічних характеристик літальних апаратів та підвищенні їх точності. Мета і завдання дослідження. Мета дослідження - розробка програмного інтерфейсу, який реалізує метод визначення аеродинамічних характеристик ЛА. Комплекс зорієнтований на розрахунок параметрів легких літальних апаратів. Для досягнення мети було вирішено наступні задачі. Було проаналізовано сучасні методи визначення аеродинамічних характеристик літальних апаратів. Розглянуто метод вихорів, метод кінцевих елементів, теоретичні можливості розрахунку із використанням рівняння рівняння Бернуллі та формули Жуковського, а також експериментальний метод перебудови поляр. Обраний був останній метод. Об’єкт дослідження – методи розрахунку аеродинамічних характеристик, такі як: - Метод кінцевих елементів, - Метод дискретних вихорів, - Рівняння Бернуллі, т.д. Методи дослідження – аналіз отриманих результатів в сфері розрахунку аеродинамічних характеристик, порівняння переваг та недоліків програми. Наукова новизна отриманих результатів. Створено вузьконаправлений програмний комплекс, який не містить лишніх деталей та функцій. Практичне значення одержаних результатів. Запропоновано використовувати розроблений програмний комплекс, що дає змогу більш точно та швидше знаходити аеродинамічні характеристики літальних апаратів.