Магістерські роботи (АУЕК)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АУЕК) за Автор "Босак, Алла Василівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматизована система керування паровим котлом ДЕ-25(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Чевельча, Олег Володимирович; Босак, Алла ВасилівнаВ магістерській дисертації розроблено систему автоматичного керування барабанним паровим котлом ДЕ – 25 на базі якої запропоновано альтернативний підхід до регулювання основними технологічними процесами та розробки нових алгоритмів керування на основі програмного забезпечення CodeSys. Розроблено ПІД регулятори для управління рівнем води в барабані, розрідженням та пароповітряної суміші. Також представлено алгоритм ШІМ регулювання для керування виконавчими механізмами типу МЕО. Представлено альтернативний варіант отримання необхідної температури вихідної пари на основі індуктивного пароперегрівача. Розроблену систему можна використовувати в комплексному проекті модернізації. Дана система може використовуватись на будь-яких підприємствах, що мають власні парові котельні типу ДКВР та ДЕ.Документ Відкритий доступ Автоматизована система керування режимом роботи мережевого насосу ТЕЦ за критерієм енергоефективності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Лазоренко, Андрій Віталійович; Босак, Алла ВасилівнаМагістерська дисертація на тему «Автоматизована система керування режимом роботи мережевого насосу Кременчуцької ТЕЦ за критерієм енергоефективності»: 84 с., 4 р., 20 табл., 36 рис., 42 джерела. Об'єкт дослідження–автоматизована система керування режимом роботи мережевого насосу. Мета роботи–виконання заходів щодо зниження обсягів споживання електричної енергії на власні потреби при роботі живильних насосів. Методи дослідження – загальнонаукові методи, такі як аналіз і синтез, методи класифікації, порівняння; теорія оптимального управління для розробки алгоритмів управління; комп'ютерне моделювання для перевірки ефективності математичних моделей. В роботі розглянуті основні причини використання регульованого електроприводу для керування насосними агрегатами. Розглянуто переваги використання автоматизованих частотно-регульованих електроприводів в насосних установках, а також регулювання режимів роботи насосних установок, основні завдання автоматизованої системи управління та її структура. Наведені адаптивний алгортм управління перетворювачем частоти та адаптинвий регулятор тиску як способи підтримання стабільного тиску в системі водопостачання.Документ Відкритий доступ Вибір оптимальної системи керування електроприводом стрічкового конвеєра для транспортування насипних грузів(2018) Зайцев, Дмитро Андрійович; Босак, Алла ВасилівнаУ роботі досліджено впровадження нових підходів до управління електроприводом стрічкового конвеєра із застосуванням системи ПЧ-АД для вирішення проблеми підвищення рівня енергоефективності, для підвищення надійності та підвищення ефективності роботи стрічкового конвеєра. Здійснено технологічний розрахунок мехачнічної складової конвеєра, було зроблено огляд систем електроприводів, досліджено будову перетворювачів частоти, розрахунок та моделювання системи у програмі Simulink Перетворювач частоти – Асинхронний двигун. Було здійснено вибір датчиків автоматизації.Документ Відкритий доступ Оптимальне керування електроприводом бурових станків типу СБШ за критерієм енергоефективності(2018) Костенюк, Ярослав Сергійович; Босак, Алла ВасилівнаУ роботі досліджено впровадження нової системи керування електроприводому бурового станка типу СБШ на основі асинхронного двигуна і перетворювача частоти. Виконано огляд існуючих систем і станків вітчизняного в закордонного виробництва. Здійснено технологічний розрахунок електродвигуна, створена система керування електродвигуном. Розроблено стартап проект для модернізації застарілих станків шарошечного буріння.Документ Відкритий доступ Оптимальне керування режимами роботи електроприводу насосної станції нафтопроводу Одеса-Броди(2018) Бахліна, Марія Вадимівна; Босак, Алла ВасилівнаВ магістерській роботі, розглянута, актуальна на сьогоднішній день тема, а саме оптимальне керування режимами роботи електроприводу насосних станцій з метою покращення енергоефективності шляхом зменшення споживання електричної енергії в процесі забезпечення продуктивності насосної станції. Розглянуто умови проектування, механізація процесів. Проведено розрахунок товщини стінок трубопроводу. Розглянуто загальний опис машин і механізмів НПК та опис геотехнічних умов. проведено розрахунок параметрів і вибір типу насоса, визначено типи і кількість насосів трубопроводу та кількість насосних станцій на нафто- трубопроводів ІІ категорії. Проведена розстановка насосних станцій по трасі нафтопроводу та зроблено розрахунок трубопроводу. Була розроблена математична модель системи керування насосними агрегатами на базі системи ПЧ-АД у програмному середовищі Matlab Simulink. Отримані графіки моделювання, які демонструють роботу системи керування електроприводом насосних агрегатів. Було розроблено стартап-проект. Наведено маркетинговий аналіз стартап-проекту.Документ Відкритий доступ Покращення показників якості технологічного процесу управління тяговим електроприводом рульової системи літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Матушкін, Дмитро Сергійович; Босак, Алла ВасилівнаПредставлена високоефективна система електричного руління (СЕР) як сучасне рішення для вдосконалення наземних операцій сучасних літальних апаратів, які звичайно працюють завдяки основним двигунам. Представлена СЕР приводиться в дію електродвигунами, інтегрованими в головну стійку шасі найсучаснішого комерційного літака середнього розміру, і живиться від додаткового джерела енергії. Таким чином, пропонована система може працювати автономно від будь-якого внутрішнього джерела літака, тобто допоміжного енергоблоку або йому аналогічного. В якості силового агрегату вибрано тяговий електропривод на основі СДПМ з векторним керуванням, на основі тестового моделювання доведено доцільність його використання у складі СЕР. Досліджено систему на основі профілів руління на зліт і посадку, виявлено ефективність її використання в якості засобу руління літаком. Досліджено виключення зовнішніх впливів та зміни параметрів електромеханічної системи колеса з пружним пневматиком, який полягає в побудові системи управління із адаптивним нечітким регулятором. Результати моделювання динамічних процесів електромеханічної системи, що містить пружні ланки, в умовах параметричних збурень підтвердили робастну стабілізацію динамічних показників якості управління на основі законів нечіткої логіки.Документ Відкритий доступ Підвищення рівня ефективності системи димовидалення готельно-офісного центру(2018) Нетик, Максим Михайлович; Босак, Алла ВасилівнаУ роботі досліджено впровадження нових підходів із застосуванням датчиків та мікроконтролерів для вирішення проблеми підвищення ефективності системи димовидалення, функціонування вентиляторів димовидалення. Виконано огляд нормативної літератури та зроблені розрахунки на основі ДБН та СНиП. Здійснено аналіз динаміки системи керування вентиляторними установками, а саме, противодимними вентиляторами установками з корекцією параметрів ПІ- регулятора. Подальшого розвитку набула процедура більш детального розрахунку параметрів систем керування електроприводом на базі системи ПЧ-АД з метою визначення оптимальних налаштувань.