Магістерські роботи (ЕПС)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕПС) за Автор "Вербицький, Євген Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Зарядний пристрій акумулятора електромобіля з двостороннім передаванням енергії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Гарницький, Андрій Вікторович; Вербицький, Євген ВолодимировичМетою роботи є розробка універсального зарядного пристрою електромобіля з можливістю двонаправленого передавання енергії, використання якого дозволить ефективно використовувати акумулятори електромобілів, зокрема в рамках концепції V2G (Vehicle to Grid) як накопичувача для організації автономних систем електроживлення. При розв‘язанні поставлених у роботі завдань був проведений аналітичний розрахунків складових частин принципової схеми та моделювання схем перетворювачів в програмному пакеті Matlab Simulink. У роботі описані перспективи використання акумуляторних батарей електромобілів, зокрема в рамках концепції Vehicle to Grid в якості регуляторів мережі або резервних джерел живлення. Зроблено огляд можливих топологій для зарядного пристрою з двонаправленим передаванням енергії та обрано мостовий перетворювач з м‘якою комутацією транзисторів при нульовій напрузі, що має високий ККД, гальванічну розв‘язку та можливість корекції форми струму. Проаналізовані режими роботи перетворювача та порівняно його коефіцієнт корисної дії з аналогічним перетворювачем з жорсткою комутацією транзисторів. Обрана модульна топологія перетворювача для підвищення ефективності та надійності перетворювача та проведено дослідження його роботи шляхом моделювання. Масове використання таких перетворювачі з концепцією Vehicle To Grid дозволить стабілізувати навантаження енергомережі, ліквідувати дефіцит електроенергії в пікові години.Документ Відкритий доступ Тягова система з вентильно-індукторним двигуном для транспортного засобу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-05) Лук’янов, Микола Олексійович; Вербицький, Євген ВолодимировичПопуляризація та розвиток електромобілів як альтернативи транспорту із двигуном внутрішнього згоряння призвели до зростання попиту на сучасні енергоефективні електричні двигуни, що у свою чергу обумовлює необхідність розробки нових систем, що зможуть забезпечити більш ефективне перетворення електричної енергії в механічну, матимуть покращені масогабаритні характеристики й будуть більш економічними. Задачею дослідження є розробка нової високоефективної тягової системи тролейбуса на базі вентильно-індукторного двигуна з покращеними характеристиками. В результаті дослідження й розрахунку різних структур і перетворювачів було визначено оптимальну структуру тягового двигуна, а також розроблено драйвер для керування двигуном, що працює на підвищеній частоті. З метою підтвердження аналітичних досліджень проведено симуляцію роботи обраної топології перетворювача в середовищі в Matlab Simulink.