Магістерські роботи (ЕПС)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕПС) за Автор "Жуйков, Валерій Якович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Генератор Вінерівського процесу з візуалізацією(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-05) Мартинюк, Вадим Ігорович; Жуйков, Валерій ЯковичМетою даної роботи є розробка алгоритму роботи та комп'ютерна реалізація генератора випадкового блукання на основі лінійних функцій на базі функцій Уолша. Для збільшення енергоефективності систем розосередженої генерації необхідно проводити аналіз і моделювання на етапі проектування для врахування максимальної кількості параметрів. Одним з найважливіших параметрів, які суттєво впливають на ефективність роботи, є мінливість джерел відновлюваної енергії. Для можливості врахування подібної складової доцільно використовувати процеси, які містять подібний стохастичний характер. Для цього в даній роботі використовується математична модель випадкового блукання з використанням ортогональних рядів. В якості подібних рядів були обрані лінійні функції на базі функцій Уолша, які були отримані за допомогою використання процедури Грама-Шмідта до звичайної системи функцій Уолша. В результаті дослідження було розроблено математичну модель випадкового блукання з використанням лінійних функцій на базі функцій Уолша, а також програмну реалізацію даної моделі за допомогою мови програмування Python.Документ Відкритий доступ Перетворювач для фотобатареї(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Ігнатушенко, Олег Ярославович; Жуйков, Валерій ЯковичМетою роботи є вивчення, розробка та побудова перетворювача для фотобатареї, що буде задовольняти попередньо заданим умовам, використовуючи при цьому безпровідні технології, отримати навики з побудови друкованої плати та провести перевірку працездатності. У роботі були досліджені схеми перетворювачів для фотобатарей, їх алгоритми роботи та існуючі аналоги. Запропоновано використання модуля для безпровідного інтерфейсу користування. В результаті будо побудовано перетворювач для фотобатареї, а також було перевірено його працездатність та можливість безпровідного зв'язку. Виходячи з отриманих результатів, можна побачити роботу розробленого перетворювача, зокрема вибраної комбінації силової та цифрової частини схеми. Відповідно до цього можна дійти висновку про можливі способи впровадження використаних технологій для вдосконалення існуючих перетворювачів. Наступним етапом дослідження побудованого перетворювача є максимальний акцент на підвищення енергоефективності, як через використання одноплатного дизайну так і використовуючи енергозберігаючі режими безпровідного зв'язку.Документ Відкритий доступ Система електроживлення з відновлювальними джерелами енергії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Білий, Максим В’ячеславович; Жуйков, Валерій ЯковичВ роботі розглядаються особливості функціонування системи електроживлення з відновлювальними джерелами енергії в умовах прийнятому у 2019 році закону України «Про ринок електричної енергії». Аналізується робота системи з акумулятором та без, оцінюються переваги та недоліки такої роботи. Описуються механізми продажу електроенергії на ринку на добу наперед, внутрішньодобовому ринку та ринку двосторонніх договорів. Наведено структурну схему і схему принципову силову та запропоновано алгоритм розрахунку прибутку такої системи. Враховуються амортизаційні нарахування та втрати енергії кожного вузла системи. Розроблена умова доцільності запасання енергії в акумулятор та алгоритм вибору параметрів системи. Показано як залежить прибуток від використання акумулювання енергії. Показано залежність використання різних комбінацій джерел енергії від вартості окупності системи. Знайдена зележність між погодними умовами, вартістю електроенергії та вартістю компонентів системи. Промодельовано розроблений алгоритм отримання прибутку та створено схеми функціональних вузлів принципової схеми в середовищі Matlab. Доведено, що в системі електроживлення доцільно використовувати один найдешевший тип відновлювального джерела енергії. Тоді як для здешевлення системи електроживлення з акумулюванням енергії доречніше використовувати декілька джерел енергії, потужність яких слабко корелюється. У цьому випадку система акумулювання має меншу енергоємність і меншу вартість. Але балансування енергосистеми доцільно, коли прибуток системи з акумулюванням енергії перевищує прибуток системи без нього, що можливе за умови збільшення різниці максимальної і мінімальної ціни електроенергії протягом дня.Документ Відкритий доступ Система електроживлення тролейбуса з високовольтним акумулятором(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Мартюхін, Ігор Андрійович; Жуйков, Валерій ЯковичДисертація складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаної літератури із 32 найменувань. Загальний обсяг дисертаційної роботи становить 90 сторінок, у тому числі 84 сторінок основного тексту, 28 рисунків та 20 таблиць. Дисертація присвячена розробці системи електроживлення тролейбуса з високовольтним акумулятором. Проведено дослідження переваг та недоліків використання тролейбуса як громадського транспорту. Виконане порівняння між структурною схемою живлення звичайного тролейбуса та тролейбуса з високовольтним акумулятором. На основі режимів руху з високовольтним акумулятором запропоновано блок-схему живлення електропривода. Виконано розрахунки для перетворювачів та запропоновано систему керування. Така система дасть змогу рухатися транспортному засобу автономно навіть при відсутності централізованого електроживлення, а також під час гальмування система здатна накопичувати енергію до акумуляторної батареї. Також за рахунок використання накопиченої енергії в акумуляторі можна зменшити навантаження на мережу під час пуску при перевищенні порогового значення споживання стуму, використовуючи для живлення приводу лише батарею. Дану систему було промодельовано в програмному середовищі та представлено діаграми її роботи. Таку систему електроживлення пропонується використовувати в міському транспорті за метою підвищення мобільності та енергоефективності та при проектуванні електромобілів.