Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Автор "Бабенко, Андрій Єлисейович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 51 сторінки, 34 ілюстрацій, 5 таблиць та містить 10 джерел. Об’єктом дослідження є нециліндричний рядовоий шпангоут широкофюзеляжного пасажирського літака Головна ціль даної дисертації – спроектувати шпангоут за урахуванням міцності, довговічності та тріщиностійкості . Дослідження виконано з використанням напівемпіричних методів. Всі розрахунки виконані в програмному комплексі Microsoft Excel та Patran\Nastran. В результаті цієї роботи була спроектована конструкція рядового шпангоута вузькофюзеляжного пасажирського літака і переверена довговічність та тріщиностійкість отриманой конструкції.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 54 сторінок, 23 ілюстрації, 10 таблиць та містить 6 літературних джерела. Об’єктом дослідження є кронштейн зьєднання який працює на розтягуюче навантаження, а саме конструкція, матеріали, що використовуються, методи та технології для виробництва таких кронштейнів. Метою даної дипломної роботи є дослідження впливу геометричних параметрів фланця швелерного кронштейна на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні. В результаті проведеної роботи було розглянуто два варіанти кронштейна за формою швеллера з різними геометричними параметрами фланців. Під час розрахунків використовувався програмний пакет NASTRAN – PATRAN для створення 3D моделі кронштейну.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 7 сторінок, 55 ілюстрацію, 23 таблицю та містить 12 літературних джерел. Об’єктом дослідження є центр контролю відеобладнання пасажирського літака. Головна ціль даної дисертації – детальний аналіз центра контролю відеобладнання пасажирського літака згідно з вимогами безпеки. Актуальність: Інженерні композитні споруди, що мають складну геометрію та навантаження дуже важкі для аналізу або не мають теоретичного рішення. Актуальність полягає у вирішенні цієї проблеми за допомогою методу скінченних елементів та програмних комплексів MSC Patran та MSC Nastran. Аналіз виконується методом скінченних елементів (МСЕ) за допомогою програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran, та Microsoft Excel. В результаті даної роботи було доведено, що центр контролю відеобладнання витримує всі задані перевантаження без пошкоджень та вимоги безпеки виконуються.