Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДокумент Відкритий доступ Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Овчаренко, Єгор Ігорович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою чисельного розрахунку можна дізнатись напруження та тиск в зоні контакту ендопротезу, що дає розуміння в подальшому проектуванні форми СНЩС ендопротезів.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДокумент Відкритий доступ Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Осипенко, Андрій Дмитрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДокумент Відкритий доступ Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Тригубов, Роман Валентинович; Боронко, Олег ОлександровичОб'єктом даної дисертації нервюра передньої кромки крила. Головною метою цієї дисертації є вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила з розрахунку на міцність. Всі розрахунки проводяться в Excel та програмному пакеті ANSYS.Документ Відкритий доступ Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Богачов, Віктор Євгенійович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДокумент Відкритий доступ Вибір оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою за результатами порівняльного аналізу її несучої спроможності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Івлєв, Вадим Олександрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичАктульність роботи полягає в тому, що необхідно розробити більш точні методи підбору балку з гофрованою стінкою для потреб будівної галузі. Метою роботи є визначення оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою при заданих навантаженнях. Як об’єкт дослідження розглядалися декілька варіантів балок з різною гофрованою стінкою. Для вирішення задачі проведено розруханок трьох балок у програмному серидовищі Patran.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДокумент Відкритий доступ Визначення оптимальних параметрів з’єднання елементів конструкції літака із композитних матеріалів при розрахунках на міцність(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Ярусевич, Данило Анатолійович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність роботи полягає в тому, що сучасне літакобудування дуже важко уявити без використання композитних матеріалів. Такі матеріали виготовляються шляхом об’єднання двох або більше матеріалів, які можуть мати різні властивості, задля отримання матеріалу, властивостей якого не існує в природі. Композитні матеріали ідеально вписуються в концепцію літакобудування, адже одним із важливих факторів при виборі матеріалу в даній сфері є відношення міцності матеріалу до його ваги. Мето роботи є надання рекомендацій щодо оптимальних параметрів з’єднання типу композит-композит для елементів конструкції літака. Об’єктом дослідження є одновимірна модель з’єднання конструкції, виготовленої з композитних матеріалів. Дослідження проводиться аналітичними методами розрахунку в Excel, результати якого перевіряються існуючими програмними комплексами. Універсальність такого методу полягає в тому, що використовуються методи, які не передбачають використання дорогого програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішніх зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Міщенко, Дмитро Євгенович; Крищук, Микола ГеоргійовичДокумент Відкритий доступ Дослідження впливу застосування технологічних засобів на залишкові напруження в деталях з’єднання секцій фюзеляжу літ на прикладі з’єднання стрингерів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Кононенко, Маргарита Леонідівна; Сидоренко, Юрій МихайловичДана робота пов’язана із виникненням у конструкції зазорів, що перевищують допустимі значення вказані на кресленнях та у технічних документах. Попри те, що існує процедура заміру таких зазорів, та вкладання прокладки у цей зазор для подальшої постійної збірки, виявлено що не враховується прогин від тимчасових кріплень що застосовуються для тимчасової фіксації конструкції з метою заміру зазору. Оскільки ці технологічні деформації, не враховано, то вони будуть присутній у постій збірці теж. Тож актуальність роботи полягає у розробці методу підрахування додаткових локальних деформацій від тимчасових кріплень, маючи геометрію з’єднання та навантаження на кріплення, а також у наданні оцінки впливу цього неврахованого зазору на залишкову міцність з’єднання. Об’єктом дослідження в даній роботі вибрано 3D модель з’єднання двох секцій фюзеляжу літака на прикладі двох стрингерних прольотів, що розріховані за допомогою МСЕ. З’єднання складається зі стрингерів, що підтримують обшивку, полоси що особисто з’єднує дві обшивки та кутиків що з’єднують стрингери передньої із стрингерами задньої секції. За мету роботи було покладено визначення впливу додаткових локальних напружень від тимчасових технологічних застосувань на міцність з’єднання, а саме на найкритичнішу деталь у з’єднанні – на фітинг- кутик, що з’єднує стрингери.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДокумент Відкритий доступ Дослідження впливу послідовності з’єднання циліндричних поверхонь фюзеляжа літака на залишкові напруження в деталях каркасу секцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Борух, Олександр Сергійович; Сидоренко, Юрій МихайловичМетою дипломної роботи є дослідження впливу послідовності встановлення елементів кріплення у орбітальному напрямку секцій фюзеляжу на величини залишкових напружень та деформацій, а також знаходження такого варіанту послідовності встановлення елементів кріплення для мінімізації їх впливу. В даній роботі розглядаємо типову секцію літака Boeing 787 та варіанти встановлення елементів кріплення, що можуть зустрічатися у авіації. Для вирішення завдання використовувалися аналітичні методи, оскільки моделювання за допомогою чисельних методів конфігурації з’єднання двох секцій фюзеляжу для 460 кріпильних елементів не уявлялося можливим.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДокумент Відкритий доступ Дослідження закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні з’єднань алюмінієвого сплаву 2219, отриманих аргонно-дуговим зварюванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Холявка, Ярослав Віталійович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що алюмінієві сплави та їх з’єднання, що використовуються для виготовлення вузлів космічних апаратів, суден повітряного та водного призначення, наземного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації. Метою магістерської дисертації є встановлення закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварних з’єднань отриманих аргоно-дуговим методом для сплаву 2219 прогнозування механічної поведінки матеріалів в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято втомне руйнування з’єднання алюмінієвого сплаву 2219 отриманого аргоно-дуговим зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сплаву 2219; методом мікроіндентування було виявлено слабкі місця зварного з’єднання в поперечному перерізі; проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві.Документ Відкритий доступ Дослідження міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літака під навантаженням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Зворикін, Олександр Костянтинович; Пискунов, Сергій ОлеговичАктуальність роботи обумовлюється збільшенням числа пасажирських літаків в експлуатації. Це веде до підвищення потреб замовника, в тому числі і до лакофарбового покриття. Виходом з подібної ситуації, є дослідження ЛФП та пошук більш раціональних методів перевірки нових покриттів. Використання в розрахунках та проектуванні, методу скінчених елементів дозволило, значно зменшити витрати на випробування, на конструювання та експлуатацію. Застосування цього методу, відчутно покращило продуктивність, якість та комфорт проектування в різних сферах. Основним завданням дипломної роботи, що проводиться, є перевірка міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літаків під навантаженням. Розрахунки проводимо, за допомогою метода скінчених елементів. Найчастіше для розрахунків різних типів навантаження використовують саме метод скінчених елементів. В результаті роботи було визначено, що покриття на фюзеляжі пасажирського літака приймається за тонкостінну оболонку, та при експлуатаційних навантаженнях не руйнується. Результати розрахункових досліджень співпали з експериментальними даними, що свідчить про можливість використання комп’ютерного моделювання у задачах такого типу.Документ Відкритий доступ Дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Романюк, Антон Миколайович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що сталі та сплави які використовуються для виготовлення мостів, будівельних конструкцій, важкого залізничного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації, а також пошук методів підвищення втомних характеристик такого типу з’єднань. Метою магістерської дисертації є дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято накопичення втомних пошкоджень з’єднань сплаву 09Г2С з тавровим поперечним з’єднанням, отриманих зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сталі 09Г2С; оптичним методом було проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві, а також досліджено тріщини, що виникають при циклічному навантаженні у заданому діапазоні частот.Документ Відкритий доступ Дослідження напружено-деформованого стану і витривалості напівосі електромобіля(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Іванюк, Микита Андрійович; Пискунов, Сергій ОлеговичВ рамках даної магістерської роботи було досліджено напружено деформований стан та витривалість (ресурс) напіввісі електромобіля, а саме її проміжного валу. Актуальність роботи випливає зі збільшення кількості електромобілів більшої потужності та маси. Дослідження умов роботи напіввісі дало цінну інформацію про режим її навантаження та фактори впливу на її ресурс. Розрахунок на втому був проведений у програмному середовищі ANSYS з використання нерегулярного циклу навантаження автомобілів WLTP та вбудованого інструменту для досліджень на втому Fatigue Tool.Документ Відкритий доступ Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шлінчак, Юрій Олександрович; Шидловський, Микола СергійовичДокумент Відкритий доступ Дослідження флатерних характеристик пасажирського літака з урахуванням розташування силової установки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Нестеренко, Анастасія Володимирівна; Пискунов, Сергій ОлеговичУ даній роботі представлений розрахунок критичних швидкостей флатера пасажирського літака. А саме, була створена математична модель літака в програмному комплексі IMAD, де був проведений розрахунок симетричного і антисиметричного спектру частот літака. Отриманий спектр частот був проаналізований та порівнянний з результатами наземних частотних випробувань. Також, були проведені розрахунки характеристик згинально-крутильного флатера зі зміною положення двигуна в напрямку осі Z.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »