Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 51 сторінки, 34 ілюстрацій, 5 таблиць та містить 10 джерел. Об’єктом дослідження є нециліндричний рядовоий шпангоут широкофюзеляжного пасажирського літака Головна ціль даної дисертації – спроектувати шпангоут за урахуванням міцності, довговічності та тріщиностійкості . Дослідження виконано з використанням напівемпіричних методів. Всі розрахунки виконані в програмному комплексі Microsoft Excel та Patran\Nastran. В результаті цієї роботи була спроектована конструкція рядового шпангоута вузькофюзеляжного пасажирського літака і переверена довговічність та тріщиностійкість отриманой конструкції.Документ Відкритий доступ Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Овчаренко, Єгор Ігорович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою чисельного розрахунку можна дізнатись напруження та тиск в зоні контакту ендопротезу, що дає розуміння в подальшому проектуванні форми СНЩС ендопротезів.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 54 сторінок, 23 ілюстрації, 10 таблиць та містить 6 літературних джерела. Об’єктом дослідження є кронштейн зьєднання який працює на розтягуюче навантаження, а саме конструкція, матеріали, що використовуються, методи та технології для виробництва таких кронштейнів. Метою даної дипломної роботи є дослідження впливу геометричних параметрів фланця швелерного кронштейна на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні. В результаті проведеної роботи було розглянуто два варіанти кронштейна за формою швеллера з різними геометричними параметрами фланців. Під час розрахунків використовувався програмний пакет NASTRAN – PATRAN для створення 3D моделі кронштейну.Документ Відкритий доступ Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Осипенко, Андрій Дмитрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 69сторінок, 34 ілюстрацій, 2 таблиці та містить 12 літературних джерел. У даній роботі досліджувалась двопрогінна балка з близьким розташуванням опори. На основі відомих теоретичних даних побудована аналітична модель для заданої статично невизначуваної балки з близьким розташуванням проміжної опори, яка дає більш точні результати у порівнянні з моделлю, побудованою на основі елементарної теорії Ейлера-Бернулі. Встановлено що, похибка для розрахунку консольної балки прямокутного поперечного перерізу навантаженої зосередженою силою на вільному кінці при застосуванні створеної моделі у порівнянні з розрахунками за точними формулами, отриманими методами теорії пружності не перевищує 5%, якщо відношення довжини балки до висоти поперечного перерізу більше 1,8. Розбіжність результатів розрахунку двопрогінної статично невизначуваної балки двотаврового поперечного перерізу при дії рівномірно розподіленого по її довжині навантаження при застосуванні створеної моделі у порівнянні з чисельними розрахунками методом скінчених елементів не перевищує 5%, якщо відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу більше за 1,9. Зроблено важливий для практичного застосування висновок про те, що у випадку коли відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу не перевищує 1,6 запропонована аналітична модель, може бути використана для оціночних розрахунків на міцність і жорсткість на етапі вибору конструктивних рішень при проектуванні балки крила літака.Документ Відкритий доступ Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Тригубов, Роман Валентинович; Боронко, Олег ОлександровичОб'єктом даної дисертації нервюра передньої кромки крила. Головною метою цієї дисертації є вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила з розрахунку на міцність. Всі розрахунки проводяться в Excel та програмному пакеті ANSYS.Документ Відкритий доступ Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Богачов, Віктор Євгенійович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 88 сторінок, 49 ілюстрацій, 14 таблиць та містить посилання на 10 літературних джерел. У даній роботі досліджена задача вибору оптимального конструкційного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. За результатами виконаних аналітичних розрахунків відповідних характеристик для стінок нервюр з підкріплюючими ребрами, гофрованих стінок нервюр і тришарових стінок встановлено, що найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору жорсткості та стійкості є синусоїдальна стінка з кутами укладення 0° та 30°, а найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору міцності є стінка з поперечними ребрами . Розроблено алгоритм, який дає можливість визначати оптимальне конструкційне виконання вуглепластикової стінки нервюри з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. Сформульовані рекомендації для вибору оптимального варіанту конструктивного виконання стінки нервюри. Найбільш ефективну нервюру після додаткових досліджень та стендових випробувань можна використовувати в конструкції крила та оперення. Що в свою чергу дає можливість зменшення маси літака, а отже збільшення паливної ефективності літака та кращі конкурентні якості літака на міжнародному ринку.Документ Відкритий доступ Вибір оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою за результатами порівняльного аналізу її несучої спроможності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Івлєв, Вадим Олександрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичАктульність роботи полягає в тому, що необхідно розробити більш точні методи підбору балку з гофрованою стінкою для потреб будівної галузі. Метою роботи є визначення оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою при заданих навантаженнях. Як об’єкт дослідження розглядалися декілька варіантів балок з різною гофрованою стінкою. Для вирішення задачі проведено розруханок трьох балок у програмному серидовищі Patran.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 7 сторінок, 55 ілюстрацію, 23 таблицю та містить 12 літературних джерел. Об’єктом дослідження є центр контролю відеобладнання пасажирського літака. Головна ціль даної дисертації – детальний аналіз центра контролю відеобладнання пасажирського літака згідно з вимогами безпеки. Актуальність: Інженерні композитні споруди, що мають складну геометрію та навантаження дуже важкі для аналізу або не мають теоретичного рішення. Актуальність полягає у вирішенні цієї проблеми за допомогою методу скінченних елементів та програмних комплексів MSC Patran та MSC Nastran. Аналіз виконується методом скінченних елементів (МСЕ) за допомогою програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran, та Microsoft Excel. В результаті даної роботи було доведено, що центр контролю відеобладнання витримує всі задані перевантаження без пошкоджень та вимоги безпеки виконуються.Документ Відкритий доступ Визначення оптимальних параметрів з’єднання елементів конструкції літака із композитних матеріалів при розрахунках на міцність(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Ярусевич, Данило Анатолійович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність роботи полягає в тому, що сучасне літакобудування дуже важко уявити без використання композитних матеріалів. Такі матеріали виготовляються шляхом об’єднання двох або більше матеріалів, які можуть мати різні властивості, задля отримання матеріалу, властивостей якого не існує в природі. Композитні матеріали ідеально вписуються в концепцію літакобудування, адже одним із важливих факторів при виборі матеріалу в даній сфері є відношення міцності матеріалу до його ваги. Мето роботи є надання рекомендацій щодо оптимальних параметрів з’єднання типу композит-композит для елементів конструкції літака. Об’єктом дослідження є одновимірна модель з’єднання конструкції, виготовленої з композитних матеріалів. Дослідження проводиться аналітичними методами розрахунку в Excel, результати якого перевіряються існуючими програмними комплексами. Універсальність такого методу полягає в тому, що використовуються методи, які не передбачають використання дорогого програмного забезпечення.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішніх зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Міщенко, Дмитро Євгенович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в листах панелі від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні панелей. Метою дипломної роботи є визначення залежності зміни геометричних характеристик на розподіл внутрішніх зусиль. Об’єктом дослідження є комп’ютерна модель панелі крила та аналітичний розрахунок розподілу внутрішніх зусиль. Для вирішення задачі було визначено розподіл навантажень двома методами, показано залежність зміни геометричних характеристик на розподіл зусиль та порівняно результати методів.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу застосування технологічних засобів на залишкові напруження в деталях з’єднання секцій фюзеляжу літ на прикладі з’єднання стрингерів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Кононенко, Маргарита Леонідівна; Сидоренко, Юрій МихайловичДана робота пов’язана із виникненням у конструкції зазорів, що перевищують допустимі значення вказані на кресленнях та у технічних документах. Попри те, що існує процедура заміру таких зазорів, та вкладання прокладки у цей зазор для подальшої постійної збірки, виявлено що не враховується прогин від тимчасових кріплень що застосовуються для тимчасової фіксації конструкції з метою заміру зазору. Оскільки ці технологічні деформації, не враховано, то вони будуть присутній у постій збірці теж. Тож актуальність роботи полягає у розробці методу підрахування додаткових локальних деформацій від тимчасових кріплень, маючи геометрію з’єднання та навантаження на кріплення, а також у наданні оцінки впливу цього неврахованого зазору на залишкову міцність з’єднання. Об’єктом дослідження в даній роботі вибрано 3D модель з’єднання двох секцій фюзеляжу літака на прикладі двох стрингерних прольотів, що розріховані за допомогою МСЕ. З’єднання складається зі стрингерів, що підтримують обшивку, полоси що особисто з’єднує дві обшивки та кутиків що з’єднують стрингери передньої із стрингерами задньої секції. За мету роботи було покладено визначення впливу додаткових локальних напружень від тимчасових технологічних застосувань на міцність з’єднання, а саме на найкритичнішу деталь у з’єднанні – на фітинг- кутик, що з’єднує стрингери.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 78 сторінок, 33 ілюстрацій, 20 таблиць та містить 22 літературні джерела. Балки з отворами в стінці широко використовуються в проектуванні авіа-суден, морських суден, мостів а також у промислових будівництвах. Відомо, що їх конструкція значною мірою регулюється стійкість стінки балки через його велике відношення висоти до товщини. Таким чином, при проектуванні стінок балок потрібно точно оцінити її несучу спроможність під дією різних видів навантаження таких як зсув, згин, втрату стійкості тощо . Аналіз цих структур також стає більш складним, якщо в стінці що містить вирізи, вирізи зміщені від її нейтральної осі. Ці вирізи часто надаються для перевірки, обслуговування. Розмір та розміщення цих вирізів можуть бути різними. В даний час у більшості специфікацій напружень обчислюються при консервативному припущенні, що стінки балки просто підтримуються в місці з'єднання поясу і стінки. Однак, залежно від геометрії та властивостей балки, пружно закріплені опори стінки на поясах можуть поводитися досить близько до вбудованої опори. Це дослідження спрямоване на визначення несущої спроможності в стінці балки, що піддаються комбінованим навантаженням, що містять вирізи в стінці, припускаючи, що граничні умови вздовж місця з'єднання стінки з поясом є жорсткими. Інші граничні умови вздовж положення вертикальних ребер жорсткості вважаються просто підтримуваними через відносно невелику жорсткість ребер. З огляду на важливість отримання зручної процедури проектування для проектування стінки балки з вирізами, представлено багато розрахунків, щоб отримати максимальне теоретичне навантаження на зсув для таких стінок.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу послідовності з’єднання циліндричних поверхонь фюзеляжа літака на залишкові напруження в деталях каркасу секцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Борух, Олександр Сергійович; Сидоренко, Юрій МихайловичМетою дипломної роботи є дослідження впливу послідовності встановлення елементів кріплення у орбітальному напрямку секцій фюзеляжу на величини залишкових напружень та деформацій, а також знаходження такого варіанту послідовності встановлення елементів кріплення для мінімізації їх впливу. В даній роботі розглядаємо типову секцію літака Boeing 787 та варіанти встановлення елементів кріплення, що можуть зустрічатися у авіації. Для вирішення завдання використовувалися аналітичні методи, оскільки моделювання за допомогою чисельних методів конфігурації з’єднання двох секцій фюзеляжу для 460 кріпильних елементів не уявлялося можливим.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 38 сторінок, 24 ілюстрації, 18 таблиць та містить 7 літературних джерел. Актуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в рейці кріплень пасажирских крісел від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні рейок. Об’єкт дослідження – компьютерна модель рейки кріплень пасажирських крісел до полу та аналітичний розрахунок внутрішніх зусиль. Мета дослідження – дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням ремонтопридатності.Документ Відкритий доступ Дослідження закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні з’єднань алюмінієвого сплаву 2219, отриманих аргонно-дуговим зварюванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Холявка, Ярослав Віталійович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що алюмінієві сплави та їх з’єднання, що використовуються для виготовлення вузлів космічних апаратів, суден повітряного та водного призначення, наземного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації. Метою магістерської дисертації є встановлення закономірностей опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварних з’єднань отриманих аргоно-дуговим методом для сплаву 2219 прогнозування механічної поведінки матеріалів в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято втомне руйнування з’єднання алюмінієвого сплаву 2219 отриманого аргоно-дуговим зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сплаву 2219; методом мікроіндентування було виявлено слабкі місця зварного з’єднання в поперечному перерізі; проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві.Документ Відкритий доступ Дослідження міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літака під навантаженням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Зворикін, Олександр Костянтинович; Пискунов, Сергій ОлеговичАктуальність роботи обумовлюється збільшенням числа пасажирських літаків в експлуатації. Це веде до підвищення потреб замовника, в тому числі і до лакофарбового покриття. Виходом з подібної ситуації, є дослідження ЛФП та пошук більш раціональних методів перевірки нових покриттів. Використання в розрахунках та проектуванні, методу скінчених елементів дозволило, значно зменшити витрати на випробування, на конструювання та експлуатацію. Застосування цього методу, відчутно покращило продуктивність, якість та комфорт проектування в різних сферах. Основним завданням дипломної роботи, що проводиться, є перевірка міцності захисного покриття елементів обшивки пасажирського літаків під навантаженням. Розрахунки проводимо, за допомогою метода скінчених елементів. Найчастіше для розрахунків різних типів навантаження використовують саме метод скінчених елементів. В результаті роботи було визначено, що покриття на фюзеляжі пасажирського літака приймається за тонкостінну оболонку, та при експлуатаційних навантаженнях не руйнується. Результати розрахункових досліджень співпали з експериментальними даними, що свідчить про можливість використання комп’ютерного моделювання у задачах такого типу.Документ Відкритий доступ Дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Романюк, Антон Миколайович; Боронко, Олег ОлександровичАктуальність роботи полягає в тому, що сталі та сплави які використовуються для виготовлення мостів, будівельних конструкцій, важкого залізничного транспорту експлуатуються в умовах знакозмінного навантаження, тому постає необхідність у вдосконаленні існуючих та створення нових методів з’єднання таких сплавів з визначенням відповідного опору циклічному навантаженню в залежності від умов експлуатації, а також пошук методів підвищення втомних характеристик такого типу з’єднань. Метою магістерської дисертації є дослідження накопичення втомних пошкоджень у зварних зʼєднаннях при багатоступеневому та блочному навантаженнях в заданих умовах близьких до експлуатаційних. Як об’єкт випробувань було взято накопичення втомних пошкоджень з’єднань сплаву 09Г2С з тавровим поперечним з’єднанням, отриманих зварюванням. Для вирішення задачі було визначено закономірності опору руйнуванню при статичному та циклічному навантаженні зварного з’єднання сталі 09Г2С; оптичним методом було проведено кількісну оцінку зміни в мікроструктурі матеріалу в зоні термічного впливу та зварному шві, а також досліджено тріщини, що виникають при циклічному навантаженні у заданому діапазоні частот.Документ Відкритий доступ Дослідження напружено-деформованого стану і витривалості напівосі електромобіля(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Іванюк, Микита Андрійович; Пискунов, Сергій ОлеговичВ рамках даної магістерської роботи було досліджено напружено деформований стан та витривалість (ресурс) напіввісі електромобіля, а саме її проміжного валу. Актуальність роботи випливає зі збільшення кількості електромобілів більшої потужності та маси. Дослідження умов роботи напіввісі дало цінну інформацію про режим її навантаження та фактори впливу на її ресурс. Розрахунок на втому був проведений у програмному середовищі ANSYS з використання нерегулярного циклу навантаження автомобілів WLTP та вбудованого інструменту для досліджень на втому Fatigue Tool.Документ Відкритий доступ Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шлінчак, Юрій Олександрович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 123 сторінки, 47 таблиць, 58 рисунків, список використаної літератури з 22 найменувань. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності зміщення переломів систем остеосинтезу при дії різних видів та режимів навантаження. Метою дипломної роботи є деформування та розвиток зміщень у переломах під дією короткочасних та довготривалих циклічних навантажень. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка, закріплена стержневим апаратом зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – стержневий апарат зовнішньої фіксації» при різних видах навантаження. За результатами експериментальних досліджень було визначено допустимі навантаження на великогомілкову кістку зі стержневим апаратом зовнішньої фіксації та розроблені відповідні рекомендації щодо них. Результати включених до дисертації досліджень оприлюднені на 1-й конференції.Документ Відкритий доступ Дослідження флатерних характеристик пасажирського літака з урахуванням розташування силової установки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Нестеренко, Анастасія Володимирівна; Пискунов, Сергій ОлеговичУ даній роботі представлений розрахунок критичних швидкостей флатера пасажирського літака. А саме, була створена математична модель літака в програмному комплексі IMAD, де був проведений розрахунок симетричного і антисиметричного спектру частот літака. Отриманий спектр частот був проаналізований та порівнянний з результатами наземних частотних випробувань. Також, були проведені розрахунки характеристик згинально-крутильного флатера зі зміною положення двигуна в напрямку осі Z.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »