Авіакомпанії постійно звертають увагу на задоволеність своїх пасажирів, оскільки це є важливим фактором для їх успіху і конкурентоспроможності на ринку. У зв’язку з тим, що зараз їх кількість постійно збільшується, то цей фактор є особливо важливим. Таким чином, важливо виявити закономірності між оцінками пасажирів різних послуг авіакомпанії, їхнім віком й іншими аспектами рейсу та задоволеністю пасажирів. Статистика задоволеності пасажирів може варіюватися в залежності від авіакомпанії та національності пасажирів, тому це завдання є досить складним та вимагає обробки та аналізу великої кількості даних, проте певну загальну тенденцію можна буде виявити й на даних однієї авіакомпанії, адже основні аспекти, які впливають рівень задоволеності пасажира, в цих даних наявні.