Магістерські роботи (КЗФМФП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КЗФМФП) за Автор "Гарєєва, Фаїна Максимівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Методика дистанційного навчання у ВУЗі на прикладі дисципліни «Педагогіка вищої школи»(2018-12) Лук’яненко, Яна Миколаївна; Гарєєва, Фаїна МаксимівнаОб’єкт дослідження: процес дистанційного навчання з дисципліни «Педагогіка вищої школи» Мета роботи: розробка комплексу методичного забезпечення для дистанційного навчання з дисципліни «Педагогіка вищої школи» Методи дослідження: теоретичні: узагальнення даних стосовно теми дослідження на основі психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, офіційних освітньо-наукових джерел та змісту дисципліни «Педагогіка вищої школи» для університетів; емпіричні: спостереження за педагогічним процесом, бесіди з викладачами КПІ ім.І.Сікорського. Завдання дослідження: • Ознайомитися з програмою дисципліни «Педагогіка вищої школи». • Визначити основні напрямки розробки навчального матеріалу . • Скласти конспект лекцій. • Підібрати ілюстративний матеріал для слайдів презентацій. • Відзняти ролики відео-лекцій. • Виконати монтаж та конвертацію відео-матеріалів лекцій. • Створити тестові завдання для перевірки засвоєного матеріалу лекцій. • Скласти домашнє завдання до кожної лекції. • Розмістити розроблений матеріал в платформу Moodle та електронну систему Campus. Результати та їх новизна Розроблено комплекс методичного забезпечення для проведення дистанційного навчання з дисципліни «Педагогіка вищої школи». Складено: • опорний конспект лекцій; • тестові завдання; • домашні завдання. Відзнято ролики відео-лекцій. Використано платформу Moodle та електронну систему Campus для застосування розробленого матеріалу під час дистанційного навчання. Ступінь впровадження: робота є навчально-методичною базою для дистанційного навчання. Рекомендації щодо використання результатів роботи та область їх застосування: результати роботи можуть бути використані викладачами, методистами та студентами старших курсів вищих навчальних закладів. Значення роботи та висновки: розроблено комплекс методичного забезпечення для підвищення ефективності проведення дистанційних занять з дисципліни «Педагогіка вищої школи». В роботі наведено: використаної літератури -53 , сторінок: -107 , рисунків-141.