Секція 1: Навігація та системи керування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Секція 1: Навігація та системи керування за Автор "Пономаренко, Сергій Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Порівняння алгоритмів обробки інформації в кореляційно екстремальних навігаційних системах за цифровою моделлю місцевості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пономаренко, Сергій Олексійович; Карпов, Данило АндрійовичУ зв’язку з постійним розвитком літальних апаратів гостро стоїть питання навігації. Нині вже є розроблені технології для вирішення задачі навігації, наприклад зараз широко використовується інерціальна навігаційна систему (ІНС), супутникова навігаційна система (СНС). Проте ці навігаційні системи мають свої недоліки (наростання похибки у часі або значне відхилення і недостатня точність). Покращення точності навігаційних систем є актуальним питанням з економічної та стратегічних точок зору: заощадження витрат палива, можливість виконання задач, що потребують високої точності.Документ Відкритий доступ Підвищення точності твердотільного вібраційного гіроскопа шляхом повороту стоячої хвилі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пономаренко, Сергій Олексійович; Піщела, Павло ОлександровичНа сьогодні інерціальні навігаційні системи (ІНС) отримали надзвичайно широкого застосування в авіації, космічній техніці, автомобілях, морських системах у робототехніці та ін. і продовжують удосконалюватись. Удосконалення проводиться за двома основними напрямками: розвиток апаратної частини – інерціальних датчиків (акселерометрів і гіроскопів) і електронних компонентів, а також удосконалення алгоритмів роботи ІНС. В теперішній час широкого застосування набули гіроскопічні прилади волоконно-оптичного типу, як вимірювачі кутової швидкості (кута) та твердотільні вібраційні гіроскопи (ТВГ). Датчиками гіршої точності, але дуже привабливими за ціною та габаритними розмірами є датчики побудовані за МЕМС (MEMS – micro-electro-mechanical system) технологією. Принципи дії ТВГ та МЕМС гіроскопів є схожими, оскільки принцип вимірювання кутової швидкості через силу Коріоліса здійснюється шляхом повороту (зсуву) вібруючого чутливого елементу (ЧЕ).