Енергетика: економіка, технології, екологія: науковий журнал, № 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Енергетика: економіка, технології, екологія: науковий журнал, № 2 за Автор "Крючков, А. І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Забруднення підземних водних ресурсів процесами залізорудного надрокористування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бодюк, А. В.; Розен, В. П.; Терентьєв, О. М.; Крючков, А. І.; Сергієнко, М. І.В Україні, як і в більшості країн світу, до складно вирішуваних проблем належить збереження природних якостей наземних і підземних водних ресурсів. Забруднення підземних вод здійснюється стихійно й в результаті організованих викидів на поверхні територій і у підземні порожнини. Забруднені площі територій навколо родовищ корисних копалин, промислових об’єктів, як і маси забруднюючих речовин, зростають. За масштабності потрібно виокремлювати забруднення підземних вод в результаті видобування руд та розміщення порід у відвали, як найбільш шкідливі і для сільськогосподарських угідь, наземних водних об’єктів. Обчислення розміру відшкодування заподіяних збитків забрудненням підземних вод шкідливими речовинами потребує подальших офіційних коригувань з врахуванням фактору народної власності на природні ресурси взагалі. Тому необхідно, щоб офіційно у нормативно-правових актах місцевих органів влади були враховані наступні ситуації: підземні води та їх середовище належать до об’єктів народної власності, тому в методиках визначень й обчислення екологічних наслідків забруднень підземних вод та й їх підземного середовища необхідно передбачати, що збитки потрібно вивчати й оцінювати з погляду шкоди народній власності; забруднені підземні води та й їх підземне середовище знаходяться локально на територіях територіальних старостівських округів, які представляють народ України; відповідно до п.1, при обчисленні розміру компенсацій за забруднення взагалі необхідно визначати збитки для населення цих округів та розміри їм нарахувань і виплат; місцевим органам влади необхідно організовувати компенсаційні процеси, контролювати їх виконання і результативність. Визначення екологічного податку не відповідає визначенню поняття податку як безумовному платежу до бюджету, оскільки по своїй суті він є покарання за скиди забруднених речовин у водні об’єкти й екологічні забруднення водних ресурсів.