Монографії (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (АЕМСЕП) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Непряме векторне керування асинхронними двигунами з властивостями робастності та адаптації до змін активного опору ротора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Пересада, Сергій Михайлович; Ковбаса, Сергій Миколайович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаДокумент Відкритий доступ Векторне керування асинхронними двигунами з максимізацією співвідношення момент-струм статора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пересада, Сергій Михайлович; Ковбаса, Сергій Миколайович; Ніконенко, Євген Олексійович; Димко, Сергій СергійовичУ монографії представлено результати розробки та дослідження нових алгоритмів векторного керування асинхронними двигунами, що забезпечують максимізацію співвідношення момент-струм статора в усталених режимах. Розвинуто метод синтезу алгоритмів векторного керування механічними координатами асинхронних двигунів, що базується на концепції лінеаризації зворотним зв’язком і дозволяє сформувати результуючі рівняння динаміки похибок відпрацювання в формі декомпозиції вихідної моделі асинхронного двигуна на дві пов’язані підсистеми, властивості яких забезпечують досягнення максимізації співвідношення момент-струм в усталених режимах. Для підвищення точності відпрацювання заданих траєкторій при роботі зі значеннями потокозчеплення відмінними від номінального, а також для розширення робочого діапазону використання критерію максимізації співвідношення момент-струм розроблено метод врахування нелінійності кола намагнічування асинхронного двигуна. На основі запропонованих методів вирішено загальнотеоретичну задачу векторного керування моментом/швидкістю асинхронного двигуна, яка гарантує глобальне/локальне асимптотичне відпрацювання заданих траєкторій механічних координат із забезпеченням максимізації співвідношення момент-струм в статичних режимах. Переваги розроблених алгоритмів векторного керування в порівнянні з існуючими алгоритмами, що полягають у забезпеченні відпрацювання заданих траєкторій та відсутності обмеження на використання критерію максимізації співвідношення момент-струм, підтверджено на основі повномасштабних експериментальних досліджень та математичного моделювання. Для фахівців, які займаються розробкою і дослідженням електричних приводів, аспірантів і студентів відповідних спеціальностей.