Монографії (КФ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (КФ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Введение в диалектико-материалистическое естествознание(ЭКМО, 2007) Игнатович, Владимир НиколаевичДокумент Відкритий доступ Парадокс Гиббса с точки зрения математика(АТОПОЛ, 2010) Игнатович, Владимир НиколаевичДокумент Відкритий доступ Київський центр вищих навчальних закладів(НТУУ «КПІ», 2012) Тугай, Анатолій Михайлович; Девтерова, Тамара Ваганівна; Девтеров, Ілля ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Соціалізація людини у кіберпросторі(НТУУ «КПІ», ВПІ ВПК «Політехніка», 2012) Девтеров, Ілля ВолодимировичВисвітлено проблеми соціалізації людини у кіберпросторі. Вміщено аналіз ролі та місця людини у віртуальному просторі, розглянуто інтернет-середовище як соціальну реальність. Віртуальність сучасного суспільства і соціально-філософський зміст суспільних трансформацій проаналізовано як важливу проблему сучасного суспільства. Розглянуто техніко-технологічні й соціальні виклики кіберпростору. Розкрито специфіку комунікативних дій та характеристику соціальних взаємодій мережі Інтернет. Для науковців, викладачів, студентської молоді, керівників вищої освіти, політиків, представників науково-технічної сфери, а також усіх тих, хто працює в умовах сучасних кіберкомунікацій.Документ Відкритий доступ Професійне самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах(2017) Тимошенко, Н. Є.У монографії подано основні теоретичні засади з питань професійного самовдосконалення та його складових, подано шляхи та різноманітні форми професійного самовдосконалення соціального педагога, особистісно професійну характеристику фахівця; представлено технологію професійного самовдосконалення соціального педагога; охарактеризовано основні напрями діяльності ресурсних центрів щодо професійного самовдосконалення соціальних працівників та класифікацію ресурсних центрів; визначено організаційно-педагогічні умови професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах. Призначений для соціальних педагогів, соціальних працівників, викладачів, практичних психологів у соціально-педагогічній діяльності, а також пропонується для навчальних закладів різних рівнів акредитації з метою професійної підготовки майбутніх фахівців.Документ Відкритий доступ Технологія: універсалізація та уніфікація соціального буття(Міленіум, 2019) Муратова, Ірина АнатоліївнаУ монографії представлено результати соціально-філософського дослідження і переосмислення технології на противагу її усталеному апаратно-технічному, операційно-інструментальному, інженерно-виробничому, науково-прикладному визначенню, яке досі домінує, незважаючи на визнання технологічних рушіїв сучасних метаморфоз соціального буття. Гранично-загальний рівень дослідження цілісного руху природи, суспільства і думки дає змогу виявити й розкрити той універсальний зв’язок, у якому стає досяжною єдність соціального і технологічного розвитку. Наголос робиться на тому, що інтелектуалізація, концентрація, централізація, універсалізація технології обертається у нинішньому суспільстві уніфікацією, що загострює проблему унікальності людини. Автор доходить висновку, що майбутнє суспільного поступу залежить від прийняття і виконання тих спільних рішень, які будуть прийняті сьогоднішніми поколіннями щодо соціальної доцільності технології. Для філософів і науковців, викладачів, студентів і аспірантів, а також широкого загалу читачів, які цікавляться проблемами єдності технологічного і людського розвитку.Документ Відкритий доступ Професійне самовдосконалення фахівців соціальної сфери(Талком, 2021) Тимошенко, Н. Є.У підрозділі аналізується навчання дорослих, основні характеристики дорослого, що навчається, та умови, за яких навчання фахівців соціальної сфери буде ефективним. Зокрема, на основі аналізу наукових джерел розглядається професійне самовдосконалення фахівців соціальної сфери та його складові (професійне самопізнання, професійне самовизначення, професійна самоорганізація та професійна самореалізація), етапи розвитку особистості у процесі професійного самовдосконалення. Виокремлюються особливості та потреби у професійному самовдосконаленні фахівців соціальної сфери, а також, що потрібно враховувати для спонукання фахівців соціальної сфери до ефективної професійної діяльності та займатися професійним самовдосконаленням протягом всього життя.Документ Відкритий доступ Support for elderly people with dementia in the lifelong education system(Varna University of Management, 2023) Nataliia Tymoshenko; Nataliya Romanova; Nataliia MartovytskaThe monograph presents: modern approaches to the study of education in the post-non-classical perspective; interpretation of the totality of meanings of education in the context of the modern socio-cultural situation; significant post-non-classical imperatives in relation to the system of education and upbringing; types of innovations in the system of higher education, related to the real situation of post nonclassical. For lecturers of higher educational institutions, students, graduates, scientists.Документ Відкритий доступ Innovative approaches to the formation of critical thinking of future specialists in the socioeconomic sphere(Varna University of Management, 2024) Tymoshenko, Nataliia; Kalchenko, LarysaThe article analyses the problem of critical thinking, substantiates the essence and innovative approaches to the formation of critical thinking in students studying in sociological specialties. An overview of modern technologies and methods, which are the result of long-term educational practice, is presented, which allow to effectively form and develop critical thinking skills of future and current specialists in social sciences, whose main goal is to effectively solve complex problems and social challenges of modern society.