Статті (ПП)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (ПП) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Теоретична структурна модель ціннісно-смислової сфери особистості(АТОПОЛ, 2012) Москаленко, Ольга Володимирівна; Moskalenko, O. V.; Москаленко, Ольга ВладимировнаДокумент Відкритий доступ Критерії та рівні сформованості професійно-етичних настановлень управлінців навчальних закладів(Національна академія Державної прикордонної служби України, 2014) Блохіна, Ірина Олександрівна; Блохина, Ирина АлександровнаДокумент Відкритий доступ Методологічні засади дослідження інноваційних процесів у вищій школі(Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2014) Ковальова, Світлана Борисівна; Kovaliova, Svitlana Borysоvna; Ковалёва, Светлана БорисовнаДокумент Відкритий доступ Psychological and educational training of future lecturers in engineering sciences(Studium Nauk Humanistycznych i Społecznych Politechniki Wrocławskiej, 2014) Vynoslavska, OlenaДокумент Відкритий доступ Результати впровадження тренінгу комунікативної компетентності для викладачів медичних вищих навчальних закладів(Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2015) Чукавіна, Тетяна Едуардівна; Chukavina, Tetiana Eduardivna; Чукавина, Татьяна ЭдуардовнаДокумент Відкритий доступ Social Responsibility for ICТ Implementation in the space of Higher Technical Education(Politechnika Wrocławska, 2015) Vynoslavska, OlenaДокумент Відкритий доступ Психологічні особливості планування розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу(Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», 2016) Апішева, Амінет Шабанівна; Apisheva, А.; Апишева, Аминет ШабановнаДокумент Відкритий доступ Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи(Державне інформаційно-виробниче підприємство «Педагогічна преса», 2016-09) Девтерова, Тамара ВаганівнаДокумент Відкритий доступ Psychological structure of innovative potential of a personality(Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2017) Volianiuk, Nataliia; Bokovets, Olha; Волянюк, Наталія Юріївна; Боковець, Ольга ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Social Responsibility of Technical Universities for Implementation of World Quality Standards of Education(Гнозис, 2017) Vynoslavska, OlenaДокумент Відкритий доступ Основні парадигмальні позиції дослідження структурної організації інноваційного потенціалу особистості(АТОПОЛ ГРУП, 2017) Боковець, Ольга Ігорівна; Bokovets, Olga; Боковец, Ольга ИгоревнаДокумент Відкритий доступ Psychology of entrepreneur’s professional morality in the system of humanities and social sciences(СPM «ASF» (Canada), 2017-04) Kononets, M. O.; Vynoslavska, OlenaДокумент Відкритий доступ Concept of management Education of informational society(ЗДІА, 2018) Кононець, Марія ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Теоретико-методологические основания психологии управленческой деятельности руководителя в условиях информационного общества(Запорізька державна інженерна академія, 2018) Кононец, Мария Александровна; Кононець, Марія Олександрівна; Kononets, MariaДокумент Відкритий доступ Нові інформаційно-технічні реалії комунікації як умова інноваційного розвитку держави(ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» –ТОВ фірма «Іліон», 2018) Кононець, Марія Олександрівна; Соснін, Олександр ВасильовичДокумент Відкритий доступ Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві(ПП Лисенко М.М., 2018) Блохіна, Ірина Олександрівна; Москаленко, Ольга ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Information and communication technologies as a major megatrend of preparation of the administration society(ЗДІА, 2018) Кононець, Марія ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Interrelation of Professional Identity and Self-Trust in Psychology Students(Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2018) Lozhkin, Heorhii; Shevchenko, Svitlana; Ложкін, Георгій; Шевченко, СвітланаДокумент Відкритий доступ Influence of Students' Learning Styles on Successful Work on Foreign Scientific Texts(BMT Erida Sp. z o.o., 2019) Vynoslavska, Olena; Tsymbal, InnaДокумент Відкритий доступ Дослідження впливу рефлексії на формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів(2019) Хілько, Світлана ОлександрівнаУ статті наведено результати емпіричного дослідження особливостей впливу рефлексії на формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів. Досліджено показники рівнів розвитку рефлексії у майбутніх психологів. За результатами емпіричного дослідження констатовано, що розподіл досліджуваних за рівнями розвитку рефлексії має асиметричний характер, зокрема, загальний показник рефлексії зміщений у бік низького і середнього рівнів, а прояви всіх видів рефлексії за їх спрямуванням – у бік середнього і високого. Наголошено на тому, що отримані показники розвитку рефлексії мають доцільний антиномічний (діалектичний) характер, згідно з якими майбутнім психологам необхідні, як низький так і середній рівень рефлексії. Зрештою, можна говорити про мінімальні, оптимальні та максимальні прояви рефлексії у майбутніх психологів. Проаналізовано особливості впливу соціально-демографічних та навчально-професійних чинників на розвиток рефлексії у майбутніх психологів. За результатами дисперсійного аналізу виявлено позитивний вплив навчання на рівень розвитку рефлексії у майбутніх психологів. Інші чинники: стать, вік, рівень освіти, форма навчання, наявність стажу трудової діяльності, планування працювати за спеціальністю, не вплинули на розвиток рефлексії у майбутніх психологів. Визначено особливості впливу рефлексії на формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів. Встановлено статистично значущі зв’язки між рефлексію і діагностичними шкалами толерантності до невизначеності, зокрема рефлексія позитивно корелює з толерантністю до невизначеності та новизною проблеми невизначеності. Зазначено, що ситуативна, ретроспективна, перспективна рефлексія та рефлексія спілкування мають негативний кореляційний зв’язок з оптимізмом, сміливістю, адаптивністю, упевненістю та толерантністю до двозначності, які виступають в нашому дослідженні показниками формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів. За результатами емпіричного дослідження констатовано, що низький і середній рівень розвитку рефлексії пов’язаний з середнім рівнем сформованості толерантності до невизначеності, натомість тільки третина досліджуваних майбутніх психологів мають високі показники як рефлексії, так і толерантності до невизначеності. Окреслено перспективи подальших досліджень у контексті теоретичного обґрунтування розроблення й апробації програми супроводу розвитку рефлексії у майбутніх психологів в процесі професійної підготовки за умов особистісно орієнтованого навчання.