Бакалаврські роботи (КС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КС) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 89
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ ІТ як сфера професійної освіти: мотиви вибору української молоді(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Говорова, Марина Володимирівна; Єнін, Максим НаімовичУ даній дипломній роботі розглядаються питання стосовно мотивів вибору ІТ сфери української молоді, як сфери професійної освіти, а також проблеми професійної самоідентифікації, особливості професійної адаптації ІТ-спеціалістів, тенденції та перспективи розвитку ІТ-ринку. В даній роботі за допомогою методу історично-порівняльного аналізу було проаналізовано процес виникнення вищої та професійної освіти, та досліджено соціологічні теорії професійного вибору у науковій літературі. Розкрито поняття «професійної самоідентифікації». Результати наукового дослідження засвідчують про застарілість системи вищої освіти в Україні на думку молодих українців, а також, що основними мотивами вибору ІТ сфери є перш за все матеріальна складова, можливість працювати віддалено, престижність професії, комфортні умови праці тощо. Оскільки тема дослідження є досить актуальною, отримані результати можуть бути використані для майбутнього прогнозування розвитку як ІТ- сфери, так і ІТ-освіти.Документ Відкритий доступ Соціальна відповідальність підприємств що здійснюють шкідливі викиди на прикладі підприємств міста Кам`янське(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Іванченко, Богдан Андрійович; Коломієць, Тетяна ВолодимирівнаДана робота присвячена дослідженню проблеми соціальної відповідальності підприємств що здійснюють шкідливі викиди на основі опитування думки громадськості, а також процесам становлення соціальної відповідальності підприємств чия діяльність має на увазі необхідність здійснювати ту чи іншу кількість шкідливих викидів. Зокрема процеси формування соціальної відповідальності досліджувалися на прикладі підприємств міста Кам`янське. При написанні роботи було досліджено погляди громадськості, розглянуто концепції які визначають природу цього явища. Також в даному дослідженні було проаналізувано можливі шляхи формування соціальної відповідальності підприємств що здійснюють шкідливі викиди в місті Кам`янське. Але в ході написання роботи була проведена оцінка того наскільки близькою є проблема соціальної відповідальності підприємств що здійснюють шкідливі викиди шляхом опитування в якому також прийняла участь певна кількість респондентів і з інших міст України. Таким чином,після проведених досліджень можна сказати соціальна відповідальність підприємств має велике значення для населення і в той же час має слугувати орієнтиром для діяльності підприємств оскільки формуючи свою стратегію на принципах соціальної відповідальності вони забезпечують собі надійний фундамент для подальшого функціонування та стабільної діяльності. Усвідомленість та відповідальність компанії перед своїми споживачами є запорукою формування позитивного іміджу, а це, в свою чергу, викликає довіру і прихильність.Документ Відкритий доступ Формування та розвиток ІТ- рекрутменту в інформаційному суспільстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Орепер, Ріна Олександрівна; Єнін, Максим НаімовичБуло здійснено цілісний науковий аналіз проблеми рекрутингу в сфері ІТ. На підставі аналізу літератури встановлено, що спостерігаються 3 підходи щодо управління персоналу. Було визначено, що гуманістичний підхід є ключовим та актуальним підходом в управлінні людськими ресурсами. Була розглянута зміна ставлення до людини в системі праці. Було розглянуто рекрутинг як одну зі сфер розвитку людського потенціалу. Було визначено особливості ІТ- ринку та специфіку ІТ-рекрутингу як окремного сегменту управління людськими ресурсами. Було здійснено вторинний аналіз дослідження ««Adapt to survive»», що було проведено PricewaterhouseCoopers (PwC) та Linkedin, де було зроблено порівняльний аналіз в 11 країнах світу, щодо прорахунків у підборі кваліфікованих кадрів та надані рекомендації щодо покращення адаптаційних навичок кваліфікованих кадрів та зменшенню витрат світової економіки. Таким чином, можна вважати, що розвиток рекрутингових послуг допомагає компаніям не тільки залучити найкращих фахівців на ринку, але й не програвати у боротьбі на ринку праці в умовах конкуренції.Документ Відкритий доступ Перспективи розвитку та виклики бюрократії у ХХІ столітті(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Ващук, Вадим Дмитрович; Донська, Анастасія ГеннадіївнаХоча бюрократія – це надзвичайно розповсюджений суспільний феномен, її глибокі дослідження є досить рідкісними у наш час. Виникнення сучасної форми бюрократії є наслідком розвитку капіталістичного світового устрою, тому її аналіз варто починати з тих перетворень, які пережила бюрократія з приходом капіталізму. Класичні теорії бюрократії зображують її як прогресивний шлях розвитку, і в багатьох аспектах вона й зараз залишається найефективнішим способом організації суспільних відносин. Головними загрозами бюрократії ХХІ століття є збільшення частки недержавної бюрократії (яку досить важко контролювати), посилена бюрократизація країн, що розвиваються, відсутність кращих альтернатив бюрократичній системі.Документ Відкритий доступ Інформаційні та безпекові аспекти цифрової особистості в сучасному суспільстві(2019-06) Барвіцька, Вікторія Миколаївна; Багінський, Андрій ВладиславовичМетою роботи є висвітлити інформаційні та безпекові аспекти цифрової особистості в сучасному суспільстві. Задля цього у роботі сформульовано визначення цифрової особистості та її особливості. Висвітлені основні аспекти безпеки цифрової особистості, такі як: безпека фінансових даних, безпека особистих мультимедійних цифрових матеріалів, безпека інтелектуальної власності, право на приватне життя особистості. Наведені прогнози щодо подальшого розвитку феномену і надані рекомендації задля адекватного його регулювання. Методом контент-аналізу, розглянуті практичні дослідження за темою етичності та безпеки використання детальних цифрових даних особистості. З’ясовано найбільш важливі аспекти цифрової безпеки для людини.Документ Відкритий доступ Реклама як відображення стилів життя американського та українського суспільств(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Вітвіцька, Тамара Олександрівна; Коломієць, Тетяна ВолодимирівнаОкреслено контекст дослідження факторів, що впливають на формування та зміни у стилях життя українського та американського суспільств. Розглянуто стиль життя як поняття у соціології. Досліджено рекламу як патерн поведінки соціальних груп різних рівнів. Проаналізовано рекламу та стилі життя в контексті світових глобалізаційних процесів. рекламу у соціальному просторі українського суспільства. Проаналізовано рекламу у соціальному просторі американського суспільства. Окреслено постматеріальні цінності як основу вторинного дискурсу реклами постіндустріальних країн. Реалізоване кількісне соціологічне дослідження на тему «Відображення стилів життя киян в українській рекламі».Документ Відкритий доступ Популізм у політичному дискурсі України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Тегза, Катерина Юріївна; Радей, Андрій СергійовичДипломна робота присвячена розгляду явища популізму в ураїнському соціально-культурному та політичному дискурсі. В роботі узагальнено теоретичні підходи до розгляду явища популізму у соціокультурному та політичному дискурсі. Розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження популізму, інструментальний вплив популізму на формування політичного медіа-дискурсу. Окреслено роль ЗМІ в становленні політичного дискурсу, узагальнено стратегію функціонування засобів масової комунікації, відповідно до українського законодавства у питаннях інформаційної політики. Було представлено концепцію «держави, що сприяє розвитку» як ефективний спосіб упровадження системи важелів і противаг, який би не зміг дозволити урегулювати питання взаємодії влади, суспільства та ЗМІ. Обґрунтовано важливість плюралізму в засобах масової комунікації та ефективного функціонування громадянського суспільства як дієвих превентивних мір проти поширення популізму як домінуючого у політичному дискурсі. Було проаналізовано передвиборчі програми кандидатів у Президенти 2019 року на предмет популізму, виходячи з висновків, можна говорити, що стратегія популізму у передвиборчій кампанії є дієвою. Громадянське суспільство та незалежні ЗМІ повинні надалі контролювати та об’єктивно висвітлювати події політичного життя.Документ Відкритий доступ Інноваційність, як феномен соціальних практик: індивідуальний та суспільний вимір(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Олійник, Поліна Юріївна; Якубін, Олексій ЛеонідовичВ дипломній роботі розглядається такий феномен, як інновації та його природу. Вивчення впливу інновацій на життя суспільства та його розвиток. Визначений шлях проходження інновацій від технічної галузі до предмету соціологічних досліджень та аналізів. Зазначені різні підходи до вивчення інновацій. Розглянута теорія дифузії для з’ясування культурогенезу суспільства, поширення інновацій та їх комерціалізації. Розглядаються підходи до успішних втілень інновацій. Також, дипломна робота розглядає вплив соціальної інженерії на соціальне життя та інновації.Документ Відкритий доступ PR як форма впливу на споживчу поведінку населення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Славнікова, Вероніка Сергіївна; Єнін, Максим НаімовичНаразі однією із сучасних професій вважається професія PR спеціаліста. Ця діяльність відіграє важливу роль у сучасному світі та є провідною ланкою, яка тримає, узгоджує діяльність певних інститутів та механізмів у суспільстві. У сучасній системі маркетингу та ринкової економіки в цілому PR є неодмінним інструментом психологічного впливу на суспільство. PR, як соціальний інститут, інформує населення щодо інноваційних можливостей та розвиває економіку країни. З іншого боку PR має маніпулятивне підґрунтя, що несумісне з нормами та цінностями демократії. Через маніпулювання до певної групи товарів або бренду, що не передбачає вільний вибір індивіда, PR схиляє до обрання певного товару чи послуги. Розвиток сфери PR також впливає на визначення економічного, політичного та соціокультурного стану країни. Формування суспільної свідомості звичайно не відкидає вже сформовані поняття, погляди та звички, але змінює їх спрямованість. Підтримуючи гармонійні зв’язки між ключовими фігурами сучасності та задаючи темп подальшому розвитку економіки країни, PR впливають на свідомість населення та споживання товарів, направляючи та корегуючи людську підсвідомість. Саме тому ця тема є актуальною для нашого суспільства. Проаналізувавши PR як інструмент впливу на людську свідомість, потрібно визначити позитивні та негативні сторони цього механізму; здійснити ректроспективний аналіз причин виникнення PR та виокремити ключові підходи вчених до даного феномену у суспільстві; дослідити та розглянути моделі на прикладі інших країн. Соціальна значущість проблеми, недостатнє дослідження її теоретичних та практичних аспектів обумовили вибір теми «PR як форма впливу на споживчу поведінку населення».Документ Відкритий доступ Інтернет-технології як спосіб просування сучасних брендів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Скубченко, Аліна Олександрівна; Єнін, Максим НаімовичВизначені найбільш поширені інтернет-технології просування сучасних брендів через механізми створення та використання групових ідентичностей, проаналізовані сучасні концепції та досвід брендингу. Теоретичний та практичний інтерес до виявлення рівня споживання духовних благ і матеріальних об'єктів має об'єктивні передумови: споживчі взаємини, пов'язані з виробництвом, обміном та розподілом. Споживання - одна зі складових соціального відтворення, а її вплив на взаємодію між людьми є безперечним. Бренд становить основу світосприймання споживача, формуючи його життєвий простір, відображаючи знаково-символічну та споживчу культуру країни й суспільства. Брендинг дає чудову можливість для скорочення часу на прийняття рішення про купівлю товару – він створює набір унікальних, емоційних й асоціативних обіцянок цільовому споживачеві, які для нього є унікальними та очікуваними, що відповідають його потребам найкращим чином. Проаналізувавши світовий досвід створення брендів визначили, що у світовому брендингу існує місія бренда - поглиблення його соціальної значущості, своєчасне реагування на зміни суспільства.Документ Відкритий доступ Громадська активність молоді в Україні (на прикладі міста Конотопа)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Білоножко, Максим Петрович; Багінський, Андрій ВладиславовичМолодь - найактивніша частина населення, яка на думку багатьох є рушійною силою розвитку країн. Саме вона найгостріше реагує на процеси та явища, які відбуваються у суспільстві та найактивніше впливає на їх перебіг. Врахування інтересів молоді - першочергова задача влади, адже від молодого покоління залежить наше майбутнє. На сьогоднішній день в Україні спостерігаються кризові явища в області громадської активності молодої частини населення. Для того щоб вирішити дану проблему, необхідно вивчити фактори, які зумовлюють низький рівень молодіжної активності. Для того щоб розібратися у чому ж проблема, вирішено розглянути активність молоді на прикладі міста КонотопДокумент Відкритий доступ Множинність аспектів споживання (крізь призму підходу Еріха Фромма)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Бондарук, Роман Ігорович; Якубін, Олексій ЛеонідовичПорівняння залежності рівня щастя і ВВП на душу населення у різних країнах свідчить про те, що культура, переважаюча у тому чи іншому суспільстві, впливає на задоволеність життям його представників. Наприклад, латиноамериканські країни відчувають більш високе суб'єктивне благополуччя, у порівнянні з іншими країнами зі співставними рівнями економічного розвитку. А ось у колишніх комуністичних країнах суб'єктивна оцінка благополуччя нижче, ніж передбачає їх поточний дохід. З’ясовано, що Споживання – це процес використання фізичних об’єктів і послуг. Проте при споживанні фізичних об’єктів відбувається їх часткова або повна трансформація. У процесі використання продукт втрачає споживчі якості: автомобіль, телевізор тощо, стають менш надійними, частково втрачають здатність виконувати свої функції. Зміна цих характеристик виявляється в процесі використання. У процесі використання товар стає все менш і менш функціональним, потребуючи заміни.Документ Відкритий доступ Маркетинг як інструмент впливу на громадську думку на прикладі компаній P&G та Danone Ukraine(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Здор, Катерина Сергіївна; Донська, Анастасія ГеннадіївнаДана робота присвячена дослідженню громадської думки в контексті споживання, а також впливу маркетингу на формування громадської думки, продукування стереотипів та створення нових суспільних трендів. Процес впливу маркетингових стратегій на громадську думку споживачів прослідкований на прикладі глобальних компаній Procter & Gamble, Danone Ukraine. Було виявлено загальні особливості формування громадської думки, розглянуто соціологічні концепції, які зазначають природу формування цього явища. Також в даному дослідженні було проаналізувано видозміну маркетингу в умовах сьогодення – від класичного до соціального. Технології класичного маркетингу і сьогодні широко використовуються в Procter & Gamble та Danone Ukraine, однак, найбільше схвалення споживачів здобуває саме застосування у їх маркетинговій стратегії прийомів соціального маркетингу. Таким чином, можна вважати, що поодинокий класичний маркетинг більше не є дієвим, він приносить продуктивний результат у поєднанні з соціальним, відповідно до вимог і проблем сучасного суспільства. Усвідомленість та відповідальність компанії перед своїми споживачами є запорукою формування позитивного іміджу, а це, в свою чергу, викликає довіру і прихильність.Документ Відкритий доступ Реінтеграція тимчасово окупованої території Луганської області: перспективи та виклики(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Трачук, Владислав Олегович; Пиголенко, Ігор ВікторовичУ дисертаційній роботі розглядаються особливості можливої реінтеграції тимчасово окупованої території Луганської області внаслідок конфлікту на Донбасі. Розглянуті можливі сценарії розвитку та повернення території до України мирним шляхом. Висвітлено міжнародний досвід реінтеграції у історії та сучасному світу. За допомогою поглибленого інтерв’ю проаналізовано різницю між ВПО та мешканцями непідконтрольної України та шляхи виходу з ситуації, що склалася на сході країни.Документ Відкритий доступ Вплив мережевих засобів масової комунікації на формування ціннісних орієнтацій української молоді(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Волицький, Назарій Сергійович; Пиголенко, Ігор ВікторовичУ дипломній роботі розглядаються особливості розвитку мережевих засобів масової комунікації, в контексті їх місця в суспільстві. Вивчається їх впливу на процеси соціалізації, формування особистості та цінностей За допомогою фокус групового дослідження проаналізовані чинники високої залученості молоді до користування мережевих ЗМК, фактори їх впливу, особливості взаємодії молодих людей із середовищем спілкування.Документ Відкритий доступ Трансформація форм споживання українського суспільства в ХХI ст.(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Ващук, Ангеліна Володимирівна; Коломієць, Тетяна ВолодимирівнаРозвиток процесу споживання в українському суспільстві призвів до виникнення нових форм споживання, які впливають на всі сфери життєдіяльності людини, а також на її свідомість. Проаналізувавши класичні роботи дослідників у даній сфері, ми виділили основні форми споживання: демонстративне споживання, надмірне споживання, модних тенденцій, хибних потреб, нових послуг та раціональне споживання. Емпірична частина допомогла нам виявити, які з них притаманні українському суспільству. Розгляд сучасного стану споживання та його форм дозволяє з’ясувати характерні риси споживачів та особливості феномену споживання в Україні. Важливим внеском даної роботи є розгляд основних аспектів етичного споживання.Документ Відкритий доступ Автономна сенсорна меридіональна реакція (АСМР) як цифрова почуттєва культура сучасного суспільства(2019-06) Бухаріна, Катерина Сергіївна; Донська, Анастасія ГеннадіївнаЗа останнє десятиріччя в інтернет-середовищі набув популярності феномен автономної сенсорної меридіональної реакції (надалі – АСМР). Він проявляється у переживанні приємних відчуттів, «мурашок», поколювань та розслаблення у глядача під час перегляду АСМР-відео на платформі YouTube, які транслюють різноманітні тригери. Основною метою моєї роботи є пошук та дослідження саме соціальних причин розвитку та популярності цього феномену, а також спроба різнобічно пояснити феномен АСМР через призму гуманітарних дисциплін. Визначення АСМР як цифрової почуттєвої культури сучасного суспільства синтезовано із знань фундаментальних дисциплін соціології, соціальної психології, філософії тілесності, віртуалістики. В результаті теоретичного та практичного дослідження (опитування глядачів АСМР) були виявлені фактори та передумови утвердження АСМР у інтернет-середовищі, його сутнісні особливості, значення в контексті останніх суспільних тенденцій та загальний портрет аудиторії АСМР-глядачів.Документ Відкритий доступ Гендерна рівність в сучасній Україні: дискурс та динаміка(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-07) Рідна, Вікторія Андріївна; Багінський, Андрій ВладиславовичУ дипломній роботі розглядаються питання про стан ґендерних відношень в економічній, соціальній, правовій та політичній сферах українського суспільства, а також стан суспільної свідомості, де до сих пір існують ґендерні стереотипи, упереджене ставлення і ґендерна дискримінація статі. Проаналізовано ступінь досліджуваної проблеми у науковій літературі; розкрито стан поняття «гендерної рівності»; висвітлено основні засоби та компоненти формування гендерної культури в Україні і світі. Результати наукового дослідження засвідчують критичний стан імплементації постулатів гендерної рівності у всіх сферах життєдіяльності. Оскільки гендерна рівність є основою розвитку суспільства, отримані результати можуть бути основою для впровадження гендерного підходу у суспільно-політичну і законодавчу сфери.Документ Відкритий доступ Кіно і суспільство - американський кейс другої половини ХХ століття(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Пазич, Анна Романівна; Якубін, Олексій ЛеонідовичКінематограф як складова масової культури органічно вплітається у соціологічні дослідження суспільства. Тому вивчення впливу кіно на суспільство та їх зв’язку дає можливість отримувати знання про суспільні процеси, поведінку, цінності, ідеології. Розглянувши історію кінематографу як частини суспільного життя другої половини ХХ століття, стає зрозумілим як взаємодіють та комунікують кіно та аудиторія; а розглянувши теорії та підходи до вивчення соціології кіно, стає можливим класифікувати способи впливу кінематографу на суспільство. Використавши метод візуального та дискурс-аналізу до найпопулярніших кінострічок, вироблених в період В’єтнамської війни в США, були визначені ролі, які кіно грає у суспільстві та які воно має функції, підтверджено наявність впливу та зв’язку між кіно та аудиторією. Таким чином, кінематограф відкриває доступ соціології до розгляду суспільства під іншим, унікальним кутом, який розширює межі знання про суспільство та його процеси.Документ Відкритий доступ Роль вищої освіти в успішності працевлаштування в оцінках сучасної української молоді(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Онучко, Анна Вікторівна; Єнін, Максим НаімовичВзаємодія між інститутами вищої освіти, ринком праці та соціально-демографічною групою молоді створює простір для виникнення конфліктів у суспільстві. Дана тенденція посилюється за рахунок впливу процесів глобалізації та інформатизації як на роботу вищенаведених соціальних інститутів, так і на ціннісну структуру молодих людей. Наслідки цього впливу, шляхи розв’язання наявних проблем та характеристику ролі вищої освіти в успішності працевлаштування було виокремлено на основі аналізу модерованих групових дискусій. Останні охоплювали молодь з різних міст України та дозволили виявити, що оцінки нею ролі вищої освіти вирізняються високою мірою дискутабельності. В свою чергу, це створює передумови для посилення ролі неформальної освіти в суспільстві загалом, та житті молоді зокрема.