Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Засоби масових комунікацій як фактор розвитку сучасного суспільства(2016) Бандур, Євгенія; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Оформлення видань як фактор впливу на прийняття рішення про покупку видань(2016) Яцкевич, Анастасія; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Особливості впровадження соціального медіамаркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу(2016) Чебикін, Антон; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Моделі і методи прогнозування попиту на видавничу продукцію(2016) Чебикін, Антон; Ганжуров, Ю. С.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Інтерактивна книга як перспектива розвитку видавничого медіабізнесу(2016) Ужвій, Марина; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Компетенції працівників медійних підприємств(2016) Белеля, Єлизавета; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Джинса як нова перешкода у розвитку українського медіаринку(2016) Одінцов, Денис; Шендерівська, Л. П.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Роль сучасних медіа у діяльності видавничо-поліграфічних підприємств на прикладі видавничого дому «Адеф-Україна»(2016) Чабан, Оксана; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Вимоги до компетентностей медіаменеджера(2016) Сухорукова, Ольга АркадіївнаДокумент Відкритий доступ Новітні медіатехнології – нові можливості ефективного медіабізнесу(2016) Оврамич, Тетяна; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкові виставки-ярмарки в системі медіа менеджменту(2016) Платонова, Ольга; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Медіаменеджмент як комплексна навчальна дисципліна(2016) Ганжуров, Юрій СеменовичДокумент Відкритий доступ Правове регулювання як основний чинник розвитку медіаринку України(2016) Половинкіна, Аліса; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкова продукція у сегменті мультимедійних товарів: актуальний погляд(2016) Мельникова, Марія; Сошинська, Ярослава Євгенівна; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Характеристика медіабізнесу України(2016) Поліщук, Михайло; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Побудова ефективного медіабізнесу(2016) Сидорова, Дар’я; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Нові медіа як ефективний засіб промоції видань(2016) Завалій, Марина; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Медіаосвіта в Україні та світі(2016) Месь, Дарина; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг(2016) Мирко, Гліб; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Розвиток інформаційного суспільства як передумова розвитку медіабізнесу в Україні(2016) Шевченко, Інна Бориславівна