Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аmbient media як метод просування продукту(2016) Пунчак, Леся Андріївна; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Аналіз загроз економічній безпеці підприємств медійного ринку України(2016) Кулаженко, Володимир Валерійович; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Аналіз тенденцій розвитку медіапростору в Україні(2016) Бикова, Ганна; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Вимоги до компетентностей медіаменеджера(2016) Сухорукова, Ольга АркадіївнаДокумент Відкритий доступ Вимоги менеджменту видавничих організацій до підготовки фахівців відповідної галузі(2016) Янішевський, Олександр Олександрович; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Джинса як нова перешкода у розвитку українського медіаринку(2016) Одінцов, Денис; Шендерівська, Л. П.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Ефективність використання обладнання поліграфічними підприємствами в сучасних умовах(2016) Кохановський, Василь Олександрович; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Засоби масових комунікацій як фактор розвитку сучасного суспільства(2016) Бандур, Євгенія; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні(2016) Василевська, Ірина; Грет, Г. П.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкова продукція у сегменті мультимедійних товарів: актуальний погляд(2016) Мельникова, Марія; Сошинська, Ярослава Євгенівна; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкові виставки-ярмарки в системі медіа менеджменту(2016) Платонова, Ольга; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Компетенції працівників медійних підприємств(2016) Белеля, Єлизавета; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Медіаменеджмент як комплексна навчальна дисципліна(2016) Ганжуров, Юрій СеменовичДокумент Відкритий доступ Медіаосвіта в Україні та світі(2016) Месь, Дарина; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Медіаосвіта та медіа грамотність(2016) Васюрин, Олена; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Медіастратегія підприємства у системі медіа планування(2016) Кочуг, Дар’я; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Моделі і методи прогнозування попиту на видавничу продукцію(2016) Чебикін, Антон; Ганжуров, Ю. С.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Нові медіа як ефективний засіб промоції видань(2016) Завалій, Марина; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Новітні медіатехнології – нові можливості ефективного медіабізнесу(2016) Оврамич, Тетяна; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Особливості впровадження соціального медіамаркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу(2016) Чебикін, Антон; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститут