Бакалаврські роботи (КМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 97
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Організація зовнішньоторговельних посередницьких операцій підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ткачук, Роман Русланович; Кузнєцова, Катерина ОлександрівнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Організація зовнішньоторговельної посередницької діяльності (на прикладі ТОВ «Дюпон-Україна»)» містить 110 сторінок, 20 таблиць, 9 рисунків, 3 формули. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Метою дослідження є: обґрунтування необхідності підвищення ефективності каналів збуту підприємства. Об'єктом дослідження є: управління посередницькою діяльністю в каналах розподілення підприємства ТОВ «Дюпон-Україна». Предметом дослідження є: стратегічні альтернативи підвищення ефективності каналів збуту підприємства. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності каналів збуту підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження); методи аналізу та синтезу; метод класифікації; метод абстрагування; серед емпіричних було застосовано методи порівняння та вимірювання; методи структурно-логічного та семантичного аналізу. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними торговельними підприємствами для підвищення ефективності управління посередницькою діяльністю в каналах розподілення в сучасних умовах, зокрема ТОВ «Дюпон-Україна». Розроблена в дипломній роботі стратегія підвищення ефективності каналів збуту підприємства була представлена на розгляд керівному складу ТОВ «ДюпонУкраїна», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи просування товару підприємства на зовнішній ринок, розроблення та обґрунтування іншої стратегії підвищення ефективності каналів збуту підприємства.Документ Відкритий доступ Забезпечення розвитку підприємства на основі розширення асортименту продукції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ширий, Даниїл ОлександровичДипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Забезпечення розвитку підприємства на основі розширення асортименту продукції містить 93 сторінку, 33 таблиці, 38 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 49 найменувань. Метою роботи даного дослідження є пошук напрямів підвищення та забезпечення розвитку діяльності підприємства шляхом розширення асортименту продукції ПрАТ «Новгород-Сіверський Сирзавод». Об’єктом дослідження є організаційно-економічні процеси розвитку на основі розширення асортименту продукції підприємству. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних підходів розвитку на основі розширення асортименту продукції ПрАТ «НССЗ». Методика дослідження. У дипломній роботі було використано такі методи: аналізу, синтезу, узагальнення результатів дослідження, економічний, статистичний, графічний, порівняльний, фінансовий аналіз і т.д. Результати роботи: у результаті роботи було запропоновано шляхи підвищення розвитку діяльності підприємства на основі розширення асортименту продукції заводу; обґрунтовано доцільність впровадження та використання запропонованого проекту. Результати роботи були передані підприємству «НССЗ» під час проходження практики і невдовзі будуть практично використані компанією для підвищення ефективності діяльності. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом ПрАТ «НССЗ» було прийнято до уваги запропоновані рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності, а також щодо розширення асортименту продукції (Акт впровадження № 3 від 26.04.2019 року. ).Документ Відкритий доступ Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шиліпук, Ольга Ярославівна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДипломна робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства» містить 114 сторінок, 30 таблиць, 11 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 43 найменування. Метою роботи є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства у сучасних умовах ринкового становища України. Методи дослідження. У процесі дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, графічного моделювання організаційних структур, метод порівняння, метод експертних оцінок і графічний метод. Результати дослідження були дослідженні та прийняті до розгляду підприємством «КОНТЕ Україна» для забезпечення удосконалення використання маркетингової діяльності, цим самим забезпечивши зростання конкурентоспроможності підприємства. Результати впровадження дослідження апробовано на: Міжнародній науково-практичної конференції «Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління», а також на міжнародній науково-практичної конференції «Тенденції розвитку економіки у 2018 році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти»Документ Відкритий доступ Планування розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2019) Антоненко, Дар’я Ігорівна; Дунська, Алла РашидівнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему: Планування розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Білоцерківська агропромислова група») містить 98 сторінки, 32 таблиці, 18 рисунків, 13 додатків. Перелік посилань нараховує 33 найменувань. Метою роботи є: розробка теоретичних основ побудови механізму розширення експортної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є: даної роботи є експортна діяльність ПрАТ «Білоцерківська агропромислова група». Предметом дослідження є: теоретичні засади та практичні інструменти, методи та прийоми планування розширення експортної діяльності підприємства. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: методи порівняння та експертних оцінок; при аналізі господарської діяльності (у тому числі імпортних операцій) було застосовано статистичні методи дослідження числових даних: вертикальний (структура показників) та горизонтальний (динаміка показників) аналіз. Висновки та рекомендації роботи можуть знайти конкретну реалізацію в діяльності ПрАТ «Білоцерківська агропромислова група» в частині пропозицій щодо реалізації стратегії розширення експортної діяльності підприємства.Документ Відкритий доступ Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах спаду ділової активності на зовнішньому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Стоян, Софія Сергіївна; Дунська, Алла РашидівнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах спаду ділової активності на зовнішньому ринку» містить 99 сторінок, 32 таблицю, 22 рисунків. Перелік посилань нараховує 63 найменувань. Метою дослідження є: вивчення організаційно-економічних аспектів для формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності за умов спаду ділової активності на зовнішньому ринку та розробка рекомендації для її здійснення. Об'єктом дослідження є: зовнішньоекономічна діяльність підприємства ПрАТ «Зернопродукт МХП». Предметом дослідження є: стратегічні напрями здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах спаду ділової активності на зовнішньому ринку. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід, фінансово-економічний аналіз, графічний, експертних оцінок, аналізу факторів прямого та непрямого впливу, метод ефективної конкуренції. Результати дослідження можуть бути використанні підприємством агропромислового комплексу для підвищення ефективності введення зовнішньоекономічної діяльності, зокрема ПрАТ «Зернопродукт МХП» для розробки стратегії виходу на нові ринки. Розроблена в дипломній роботі стратегія зовнішньоекономічної діяльності була представлена на розгляд керівному складу ПрАТ «Зернопродукт МХП», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо виходу на ринок В’єтнаму. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи просування інших товарів підприємства на зовнішній ринок, розширення введення зовнішньоекономічної діяльності.Документ Відкритий доступ Забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Фіщук, Крістіна Олександрівна; Пічугіна, Марина АнатоліївнаДипломна робота на тему «Забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства» містить 104 сторінки, 28 таблиць, 23 рисунка та 2 додатка. Перелік посилань нараховує 80 найменувань. Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Об'єктом дослідження є процес забезпечення міжнародної конкурентоспроможності ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Предметом дослідження є сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії. У роботі були використані такі методи дослідження: методи теоретичного пізнання, за допомогою яких було розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства», значення та принципи оцінки конкурентоспроможності підприємств; методи економічного аналізу, за допомогою яких було здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства; діалектичний та абстрактно-логічний (для узагальнення та формулювання висновків). Так, за допомогою цих методів було зроблено узагальнення отриманих результатів дослідження міжнародної конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та розроблено ряд заходів, які спроможні забезпечити міжнародну конкурентоспроможність підприємства. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами харчової галузі для розробки власних напрямів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії в сучасних умовах, зокрема ІП «КокаКола Беверіджиз Україна Лімітед».Документ Відкритий доступ Удосконалення управління персоналом підприємства на засадах контролінгу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Горбунова, Альона Олександрівна; Голюк, Вікторія ЯрославівнаДипломна робота на тему: «Удосконалення управління персоналом підприємства на засадах контролінгу» містить 108 сторінок, 32 таблиці, 17 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 33 найменування. Метою роботи є обґрунтування необхідності удосконалення інструментарію контролінгу, що використовується в процесі управління персоналом підприємства, надання відповідних рекомендацій та доведення їх економічної ефективності. Для аналізу дослідження та розробки пропозицій в роботі використанні: методи групування, графічний, ілюстрації, методи вертикального та горизонтального аналізу, логічні методи. В роботі доведено доцільність удосконалення методів контролінгу в системі управління персоналом. Метою впровадження запропонованих заходів є підвищення ефективності використання кадрів ТОВ «XXX», зниження рівня плинності кадрів та, як наслідок, збільшення обсягів прибутку. Аналітичні дослідження дозволили розробити рекомендації щодо доцільності використання запропонованих заходів для ТОВ «XXX». Також було розраховано економічний ефект від впровадження запропонованих заходів. Об’єкт дослідження – процес управління персоналом підприємства на прикладі ТОВ «XXX». Предмет дослідження – удосконалення управління персоналом підприємства на засадах контролінгу. Ключові слова: людські ресурси, персонал, система управління персоналом, контролінг персоналу, продуктивність праці, ефективність використання персоналу, кадрова структура, плинність кадрів, принципи управління персоналом.Документ Відкритий доступ Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Бичковська, Анна Андріївна; Жалдак, Ганна ПетрівнаДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства» містить 98 сторінок, 28 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань нараховує 45 найменувань. Метою роботи є дослідження впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності та інноваційний розвиток підприємства. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо маркетингових комунікацій інноваційно орієнтованих підприємств, особливостей їх формування та інтегрованого підходу до їх формування. У процесі виконання дипломної роботи застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження застосовувалися наступні методи: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, методи групування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності та внутрішня документація компанії «Beetroot AB». Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності компанії «Beetroot AB». На основі результатів проведеного кореляційно-регресивного аналізу було встановлено взаємозв’язки між маркетинговими комунікаціями та інноваційною діяльністю компанії, а також обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на інноваційну діяльність компанії. В роботі було запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності «Beetroot AB» з урахуванням специфіки діяльності компанії. На основі проведеної оцінки економічної ефективності було визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та вплинуть на зростання її інноваційного потенціалу.Документ Відкритий доступ Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом впровадження продуктових інновацій(2019) Бакало, Дар’я Сергіївна; Ситник, Наталія ІванівнаДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом впровадження продуктових інновацій» містить 89 сторінки, 28 таблиць, 20 рисунків, 8 додатків. Перелік посилань нараховує 81 найменування. Мета дипломної роботи полягає в обґрунтуванні теоретичних основ, методичних рекомендацій та розробці практичних пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. У процесі виконання дипломної роботи були використано такі методи дослідження: абстрактно-логічний, системний підхід, фінансовоекономічний та статистичний аналізи, групування і класифікації, графічний. В результаті проведеного дослідження в дипломній роботі підприємству «Дормісан-Україна» запропоновано рекомендації щодо розробки та впровадження нової продуктової інновації. З розрахунків слідує, що впровадження проекту підвищить показники економічної ефективності діяльності та підвищить конкурентоспроможність підприємства «ДормісанУкраїна». Рекомендації щодо використання результатів роботи. Запропонований та економічно обґрунтований проект може бути використаний підприємством «Дормісан-Україна» для підвищення ефективності існуючої інноваційної діяльності, збільшення показників прибутку підприємства Результати впровадження розробок. Керівництвом підприємства «Дормісан-Україна» було підтверджено ефективність реалізації проекту з впровадження продуктової інновації.Документ Відкритий доступ Розширення діяльності підприємства на основі залучення іноземних інвестицій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Бушило, Крістіна Сергіївна; Жалдак, Ганна ПетрівнаДипломна робота на тему: «Розширення діяльності підприємства на основі залучення іноземних інвестицій» містить 144 сторінки, 40 таблиць, 4 рисунки, 10 додатків. Перелік посилань нараховує 82 найменування. Мета дослідження полягає у розробці напрямів удосконалення інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств шляхом залучення іноземних інвестицій, що сприятиме розширенню діяльності підприємства та підвищення рівня його ефективності. Об’єкт дослідження – інвестиційна діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи щодо розширення діяльності підприємства на основі залучення іноземних інвестицій. Методи дослідження базуються на загальнонаукових та емпіричних прийомах економічної науки. Зокрема, за допомогою методів теоретичного пізнання було розкрито сутність, значення та особливості інвестиційної діяльності підприємства; за допомогою методів економічного аналізу було здійснено аналіз ефективності інвестиційної діяльності та залучення іноземних інвестицій вітчизняними підприємствами; для узагальнення та формулювання висновків використано діалектичний та абстрактно-логічний методи. Здійснено розробку перспективних напрямів вдосконалення інвестиційної політики підприємства в контексті розширення його діяльності, Доведено, що підприємство потребує інвестицій для модернізації наявного обладнання, що дозволить йому зменшити витрати виробництва, втрати сировини у виробничому процесі, оптимізувати ціни на продукцію та підвищити її якість, що дасть змогу підприємству збільшити обсяг реалізації на зарубіжних ринках збуту. Здійснено формування програми залучення іноземних інвестицій для розширення підприємства та її економічне обґрунтування.Документ Відкритий доступ Підвищення ефективності імпортних операцій підприємства(2019) Дядюра, Ілона Віталіївна; Дергачова, Г. М.Дипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «підвищення ефективності імпортних операцій» містить 75 сторінок, 27 таблиць, 15 рисунків, 15 формул. Перелік посилань нараховує 27 найменувань. Об'єкт дослідження – імпортні операції ТОВ «Технодрайв-Т». Предмет дослідження - імпортна діяльність підприємства. Мета дослідження - розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності імпортних операцій. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності імпортної діяльності підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження стану імпортної діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами, що займаються торгівлею імпортованими товарами для підвищення ефективності імпортних операцій в сучасних умовах, зокрема ТОВ «Технодрайв-Т», для розробки стратегії підвищення ефективності імпортної діяльності підприємства. Розроблені в дипломній роботі шляхи підвищення ефективності імпортних операцій підприємства була представлена на розгляд керівному складу ТОВ «Технодрайв-Т», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо вдосконалення графіку поставок . Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи підвищення ефективності імпортних операцій, розроблення та обґрунтування іншої стратегії підвищення ефективності імпортної діяльності підприємства.Документ Відкритий доступ Оптимізація імпортної діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шевченко, Дар’я Сергіївна; Жалдак, Ганна ПетрівнаДипломна робота на тему: «Оптимізація імпортної діяльності підприємства» містить 107 сторінок, 27 таблиць, 11 рисунків, 2 додатка. Перелік посилань нараховує 85 найменувань. Метою дослідження є розробка напрямів підвищення ефективності імпортних операцій ТОВ «Київська шкарпеткова фабрика». Об’єктом дослідження є імпортна діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи щодо оптимізації імпортних операцій вітчизняними підприємствами. У роботі були використані такі методи дослідження: - методи теоретичного пізнання, за допомогою яких було розкрито сутність, значення та принципи оцінки ефективності імпортних операцій виробничих підприємств; - методи економічного аналізу, за допомогою яких було здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства та ефективності його імпортних операцій. - діалектичний та абстрактно-логічний (для узагальнення та формулювання висновків). Так, за допомогою цих методів було зроблено узагальнення отриманих результатів ефективності імпортної діяльності досліджуваного підприємства та розроблено ряд заходів, які спроможні підвищити ефективність імпортних операцій підприємства. Наведено стратегічні альтернативи оптимізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства, а саме - зазначено, що в умовах ринкової економіки успіх зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Київська шкарпеткова фабрика» і його стійке фінансове положення залежить від багатьох чинників. Один із них - це висока конкурентоздатність виробів, що випускаються. Запропоновано здійснити переорієнтацію імпортної діяльності з Китаю до Туреччини, що обумовлено наступним: менші витрати при імпорті та зменшення ризику невиконання імпортних контрактів постачальниками. Також з метою удосконалення планування ЗЕД ТОВ «Київська шкарпеткова фабрика» необхідно створити окремий підрозділ. З метою оцінки ефективності запропонованих заходів було наведено розрахунки, які підтверджують доцільність створення відділу ЗЕЗ ТОВ «Київська шкарпеткова фабрика», тим більше, що у подальшому підприємство буде розширювати кількість постачальників та країн-імпортерів. Розроблені шляхи підвищення ефективності імпортних операцій підприємства, можливо досліджувати у майбутньому, тому що вони дозволять підвищити конкурентоспроможність підприємства та його продукції на ринку шляхом зниження собівартості виробленої продукції, оптимізації вартості виробів підприємства та збільшення величини отриманого прибутку від реалізації панчішно-шкарпеткових виробів.Документ Відкритий доступ Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Николаїшин, Наталія Петрівна; Чорній, Вікторія ВалеріївнаДипломна робота на тему: «Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» містить 80 сторінок, 18 таблиць, 7 рисунків, 10 формул, 3 додатків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Метою роботи є розроблення стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Методи дослідження: в процесі виконання дипломної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» застосовувалась сукупність загальних та специфічних наукових методів: зокрема аналіз зовнішнього середовища, внаслідок якого було визначено вплив факторів зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу на діяльність підприємства; аналіз діючих стратегій, який дозволив визначити ступінь досягнення цілей; аналіз потенціалу підприємства, за допомогою якого було визначено сильні та слабкі сторони підприємства; SWOT-аналіз – при дослідженні було виявлено проблеми у діяльності підприємства та альтернативи їх вирішення; матричні методи, за допомогою яких було визначено подальшу стратегію розвитку підприємства. Результати роботи: під час виконання дипломної роботи було визначено стратегію, яка дозволяє підвищити ефективність організації, а саме стратегію зростання. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема ТОВ «Фарадей Електронікс» для зміцнення стратегії. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: перспективними напрямами продовження досліджень можуть бути використання нових технологій, підвищення виробничої потужності організації, альтернативні шляхи розвитку підприємства, визначення та обґрунтування інших шляхів підвищення ефективності діяльності підприємства.Документ Відкритий доступ Підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Дем’янюк, Роман Васильович; Бояринова, Катерина ОлександрівнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства (на прикладі ТОВ «Укравтозапчастина») містить 88 сторінок, 23 таблиць, 5 рисунків, 13 формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Метою дослідження є: розгляд теоретичних основ та розроблення практичних пропозицй щодо підвишення інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства. Об'єктом дослідження є: інноваційно-інвестиційна привабливість підприємства. Предметом дослідження є: обгрунтування теоретичних аспектів та рохроблення практичних рекомендацій підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості ТОВ «Укравтозапчастина». У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: фінансово-економічний аналіз (для дослідження організаційноекономічної діяльності підприємства); порівняльний метод (для порівняння фактично досягнутих результатів із даними минулих періодів); графічний (для наочного представлення результатів дослідження), вимірювання та синтезу. Для вирішення питання підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства ТОВ «Укравтозапчастина», було проаналізовано досвід інноваційно-інвестиційної діяльності та розроблено проект для підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості. Результати дослідження використано ТОВ «Укравтозапчастина» для підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства та впровадження розробленого проекту на підприємстві. Розроблені в дипломній роботі заходи підвищення інноваційноінвестиційної привабливості підприємства були представлені на розгляд керівнику практики від підприємства, де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій розроблених мною. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи просування товару підприємства на зовнішній ринок, розроблення та обґрунтування інших шляхів підвищення інноваційноінвестиційної привабливості підприємства ТОВ «Укравтозапчастина»Документ Відкритий доступ Удосконалення процесу управління витратами підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Подвальна, Вікторія Віталіївна; Салоїд, Станіслав ВасильовичДипломна робота на тему: «Удосконалення процесу управління витратами підприємства» містить 100 сторінок, 27 таблиць, 26 рисунків, додатки. Перелік посилань нараховує 34 найменувань. Метою дослідження є поглиблення теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу управління витратами підприємства. Об’єктом дослідження є управління витратами підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, науково методичних положень та практичних рекомендацій щодо оптимізації системи управління витратами підприємства. У процесі виконання дипломної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» застосовувалися такі методи як метод теоретичного узагальнення та порівняння; формування таблиць, діаграм, графiкiв; cиcтeмнoгo аналiзy; пoрiвняльний; мeтoди cyчаcних кoмп’ютeрних тeхнoлoгiй oбрoбки; синтез; абстрагування; узагальнення; індукція; дедукція; систематизація; класифікація. Також економіко-математичні та статистичні методи. Запропоновані та обґрунтовані у роботі напрями зниження собівартості можуть бути використані на практиці вітчизняними промисловими підприємствами. Результати проведеного дослідження дозволять вітчизняним промисловим підприємствам використовувати еко виробництво як засіб зниження витрат, зокрема на ТОВ «Юнівест Маркетинг».Документ Відкритий доступ Інноватизація виробництва продукції підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Федорова, Юлія Іванівна; Бояринова, Катерина ОлександрівнаДипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему «Інноватизація виробництва продукції підприємства» містить 90 сторінок, 26 таблиць, 28 рисунків, 7 формул, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 37 найменувань. Метою роботи є розроблення та обґрунтування інноватизації виробництва продукції на підприємства ПрАТ «ККПК». Результати проведеного дослідження надають змогу вітчизняним промисловим підприємствам використати на практиці систему управління інноваційним розвитком, впровадити процес інноватизації для підвищення конкурентоспроможності в галузі. Інноватизація виробництва продукції забезпечує ефективність використання матеріальних та людських ресурсів, підвищує якість продукції, що забезпечує високу конкурентоспроможність продукції серед споживачів. У роботі проаналізовано інноваційні діяльність та потенціал підприємства за різними показниками. Розроблено проект інноватизації виробництва продукції та проведено економічне обгрунтування на основі експертних оцінок, підрахунку собівартості, точка беззбитковості тощо. Розроблено план інноватизації виробництва продукції на ПрАТ «ККПК».Документ Відкритий доступ Управління логістичною діяльністю підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Портянкін, Едуард Русланович; Салоїд, Станіслав ВасильовичДипломна робота на тему: «Управління логістичною діяльністю підприємства» містить 96 сторінок, 19 таблиць, 23 рисунки, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 39 найменування. Метою роботи є розкриття й поглиблення теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо управління логістичною діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є логістична діяльність підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та науковометодологічних положень стосовно управління логістичною діяльністю. Результати проведеного дослідження дають змогу підприємствам використати на практиці запропоновані заходи щодо оптимізації логістичного процесу, зокрема скорочення логістичного циклу виробництва продукції. Пропозиції щодо впровадження логістичних концепцій можуть допомогти зменшити логістичні витрати, зокрема складські витрати. Запропоновані методи у відділі транспортної логістики можуть бути частково актуальними через вид транспорту, що знаходить на підприємстві пропозиції щодо оптимізації логістичної діяльності допоможуть збільшити прибутковість компанії та покращити показники логістичної діяльності. Сформовані у роботі шляхи оптимізації допоможуть підвищити рівень конкурентоспроможності організації за рахунок стабілізації показників надійності логістичної системи. Керівництвом підприємства було визнано можливість використання запропонованих способів оптимізації логістичної діяльності підприємства. Пропозиції оптимізації логістичної діяльності підприємства було прийнято до уваги та впроваджено у використання.Документ Відкритий доступ Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шолом, Інна Леонідівна; Лазоренко, Таїсія ВасилівнаДипломна робота на тему «Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах» містить 94 сторінок, 34 таблиці, 20 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Метою роботи є розробка механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах методу бенчмаркінгу. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства, методологія впровадження бенчмаркінгу. Методи дослідження: економічний аналіз, методи теоретичного узагальнення та практичного порівняння, методи експертних оцінок, оцінка рівня конкурентоспроможності заснована на теорії ефективної конкуренції (ККО) та аналіз ключових факторів успіху, графоаналітичний метод оцінки потенціалу підприємства «квадрат потенціалу». Результати дослідження нададуть змогу вітчизняним підприємствам, в тому числі ПрАТ «ККПК», використати на практиці процес бенчмаркінгу з метою підвищення рівня конкурентоспроможності та поліпшення лідерських позицій на ринку. Сформовані в роботі рекомендації дозволять підприємствам ефективно конкурувати в умовах ринкової нестабільності та послаблення кон’юнктури ринку, а також удосконалити ефективність виробничої діяльності. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом ПрАТ «ККПК» було визнано можливість використання запропонованих рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності. Пропозиції з використання описаної стратегії в процесі реорганізації підприємства було прийнято до уваги та визнано доцільність їх застосування в майбутньому.Документ Відкритий доступ Розроблення кадрової стратегії підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Гогот, Мар’яна Миколаївна; Артеменко, Ліна ПетрівнаДипломна робота на тему «Розроблення кадрової стратегії підприємства» містить 91 сторінку, 18 таблиць, 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 39 найменувань. Метою роботи є дослідження складових і методики розроблення кадрової стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є система управління персоналом на підприємстві. Предметом дослідження є кадровий потенціал та система управління персоналом ТОВ «ХХХ». Методи дослідження: метод теоретичного узагальнення та порівняння, системного аналізу, графічного моделювання, індукції та дедукції, метод аналогії, SWOT-аналіз, метод системного підходу та метод економічного аналізу. Результати роботи дозволять підприємствам підвищити ефективність кадрової стратегії. Запропоновані у роботі заходи можуть бути використані підприємствами у сфері торгівлі для покращення продуктивності праці продавців, зменшення плинності кадрів та збільшення виручки від реалізації товарів. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Відображена у роботі кадрова стратегія може бути використана підприємствами, які спеціалізуються на роздрібній торгівлі і мають проблеми з плинністю кадрів та якістю обслуговування клієнтів. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом ТОВ «ХХХ» були використані запропоновані рекомендації з приводу розроблення кадрової стратегії підприємства. Впровадження результатів дипломної роботи дозволить розробити кадрову стратегію підприємства, підвищити ефективність та вмотивованість кадрового потенціалу. Ключові слова: кадрова стратегія, кадровий потенціал, кадрова політика, система управління персоналом, система мотивації, навчання персоналу.Документ Відкритий доступ Удосконалення системи контролю якості на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Царюк, Віта Анатоліївна; Шульгіна, Людмила МихайлівнаДипломна робота на тему: «Удосконалення системи контролю якості на підприємстві» містить 72 сторінки, 20 таблиць та 22 рисунка та додатки. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. - метою роботи є на основі вивчення наукових джерел, а також дослідження практики діяльності виробничого підприємства удосконалити систему контролю якості його продукції; - об’єктом дослідження є система управління виробничим підприємством; –предметом дослідження є система контролю якості, як функції управління виробничим підприємством; –методи дослідження: системно-структурний підхід до аналізу економічного стану підприємства, порівняльний, графічний і табличний, а також статистичний методи. Використання комплексного підходу для вивчення контролю якості, який дозволяє отримати кількісну характеристику її впливу на діяльність та розвиток підприємства. Робота ґрунтується на використанні принципу єдності теорії і практики, прогнозування розвитку економічних процесів на основі методу наукової абстракції, загального та часткового; –результати роботи сформульовані у теоретичних положеннях, висновках та рекомендаціях удосконалення системи контролю якості на підприємстві; –рекомендації щодо використання результатів роботи полягають в тому, що вони можуть бути базою для розробки програми удосконалення системи контролю якості, зокрема при вирішенні проблем якості продукції та нестачі кваліфікованих працівників, удосконалення системи контролю; –результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів сформульовані у рекомендаціях удосконалення системи контролю якості на підприємстві, що полягають у створенні окремого підрозділу за контролем якості діяльності підприємства.