4. Секція маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 4. Секція маркетингу за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Цифровізація бізнес-процесів під час війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, О. Л.; Стрілець, А. Ю.Документ Відкритий доступ Changing the impact on users when making online purchases(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Zinchenko, S. G.; Zinchenko, H. S.Документ Відкритий доступ Вибір конкурентної стратегії підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Голобородько, А. М.; Кубишина, Н. С.Документ Відкритий доступ Особливості позиціонування бренду на міжнародних ринках(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Данилюк, А. О.Документ Відкритий доступ Трендвочинг використання цифрових можливостей в роздрібній торгівлі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Чміль, Г. Л.Документ Відкритий доступ Детермінанти споживчої поведінки в період турбулентності економічних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, М. В.Документ Відкритий доступ Використання психографічної сегментації у стратегії позиціювання брендів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, О. Л.Документ Відкритий доступ Сучасні тенденції паблік рилейшнз(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кірносова, М. В.; Кожімякіна, К. О.Документ Відкритий доступ Просування персонального бренду в науковій сфері: участь в івентах, співпраця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Касян, С. Я.Документ Відкритий доступ Резильєнтний маркетинг як передумова розвитку бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Савицька, Н. Л.Документ Відкритий доступ Цифровий маркетинг і штучний інтелект: актуальні аспекти взаємодії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Борисова, Т. М.Документ Відкритий доступ Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бабко, Н. М.Документ Відкритий доступ Застосування маркетингових технологій в готельному бізнесі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Казюка, Н. П.; Надкерничний, А. Р.Документ Відкритий доступ Економічні проблеми персоналізованих рекомендацій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лебеденко, С. О.Документ Відкритий доступ Інструменти діджитал маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Галкін, Т. А.; Артеменко, Л. П.Документ Відкритий доступ Формування позитивного іміджу авікомпанії засобами маркетингової технології(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Овсієнко, Н. В.; Амбер, А. Ю.; Каряка, О. Ю.Документ Відкритий доступ Технологія NFT як детермінант розвитку діджитал маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Гавриш, Ю. О.; Струж, З. АДокумент Відкритий доступ Діджитал-маркетинг у просуванні брендів, його значущість, проблеми та ключі до успіху(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Романюк, І. А.Документ Відкритий доступ Сучасні тренди формування стратегії просування на міжнародних ринках в умовах цифрової трансформації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Дунська, А. Р.; Чорна, К. В.Документ Відкритий доступ Маркетинговий підхід до інноваційної діяльності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лучко, М. Р.; Продан, М. О.