4. Секція маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 4. Секція маркетингу за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Changing the impact on users when making online purchases(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Zinchenko, S. G.; Zinchenko, H. S.Документ Відкритий доступ Вибір конкурентної стратегії підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Голобородько, А. М.; Кубишина, Н. С.Документ Відкритий доступ Використання психографічної сегментації у стратегії позиціювання брендів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, О. Л.Документ Відкритий доступ Детермінанти споживчої поведінки в період турбулентності економічних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, М. В.Документ Відкритий доступ Діджитал-маркетинг у просуванні брендів, його значущість, проблеми та ключі до успіху(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Романюк, І. А.Документ Відкритий доступ Економічні проблеми персоналізованих рекомендацій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лебеденко, С. О.Документ Відкритий доступ Задоволеність споживачів як показник ефективності маркетингової діяльності підприємств(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Грабович, І. В.Документ Відкритий доступ Застосування маркетингових технологій в готельному бізнесі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Казюка, Н. П.; Надкерничний, А. Р.Документ Відкритий доступ Маркетинговий підхід до інноваційної діяльності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лучко, М. Р.; Продан, М. О.Документ Відкритий доступ Особливості позиціонування бренду на міжнародних ринках(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Данилюк, А. О.Документ Відкритий доступ Просування персонального бренду в науковій сфері: участь в івентах, співпраця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Касян, С. Я.Документ Відкритий доступ Резильєнтний маркетинг як передумова розвитку бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Савицька, Н. Л.Документ Відкритий доступ Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бабко, Н. М.Документ Відкритий доступ Сучасні тенденції паблік рилейшнз(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кірносова, М. В.; Кожімякіна, К. О.Документ Відкритий доступ Сучасні тренди формування стратегії просування на міжнародних ринках в умовах цифрової трансформації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Дунська, А. Р.; Чорна, К. В.Документ Відкритий доступ Технологія NFT як детермінант розвитку діджитал маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Гавриш, Ю. О.; Струж, З. АДокумент Відкритий доступ Трендвочинг використання цифрових можливостей в роздрібній торгівлі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Чміль, Г. Л.Документ Відкритий доступ Формування позитивного іміджу авікомпанії засобами маркетингової технології(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Овсієнко, Н. В.; Амбер, А. Ю.; Каряка, О. Ю.Документ Відкритий доступ Формування стратегії ребрендингу промислового підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лепеха, Д. Ю.; Кубишина, Н. С.Документ Відкритий доступ Формування інноваційної стратегії послуги підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кубишина, Н. С.