Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (12)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (12) за Ключові слова "book"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Проблематика українського книговидання у сфері дизайну(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Головко, О. А.У статті основну увагу приділено аналізу проблем, перспектив і основних тен- денцій розвитку українського книговидання у сфері дизайну. Метою статті є аналіз особливостей і проблематики українського книговидання у дизайнерській сфері. Дослідженням встановлено основні тенденції у розвитку вітчизняного кни- говидання: фокусування діяльності видавництв на тиражуванні україномовної літератури, посилення промоційних заходів, популяризація електронних видань, створення інтерактивних книг. До перспектив розвитку вітчизняного книговидан- ня віднесено пошуки інноваційних технологічних рішень, створення унікального графічного оформлення книги, застосовування нових методів дизайн-проєктуван- ня, забезпечення конкурентоспроможності української книги. У межах наукового пошуку проаналізовано вимоги до вербального й візуального контенту, ілюстру- вання, дизайнерсько-поліграфічного оформлення книг для дизайнерів. Автором виявлено основні проблеми у вітчизняному видавництві книг для ди- зайнерської галузі: відсутність конкурентних видань у сфері дизайну на вітчизняно- му ринку книгопродукції, висока вартість і низька доступність наявних видань усім зацікавленим читацьким аудиторіям; вузька спрямованість наявних книговидань; невідповідність змісту наявного видавничого асортименту вимогам до підготовки чи підвищення кваліфікації кадрів у сфері дизайну; неадекватний добір і розподіл графічного й текстового контенту, труднощі у доборі програм верстки книг, недотримання вимог стосовно ілюстрування видань, їх поліграфічного або ж цифрово- го оформлення, дидактично-методична недосконалість книги. Запропоновано вирішення означених проблем через консолідацію зусиль пе- дагогів, методистів, науковців, дизайнерів-поліграфістів, ІКТ-спеціалістів у створен- ні вітчизняного дидактично ціннісного, архітектонічно досконалого, інноваційного видавничого продукту.