(ОНЕУ, 2024-03-06) Дорогий, Ярослав Юрійович; Дорога-Іванюк, Олена Олександрівна; Бердиченко, Ірина Олегівна
Стаття аналізує використання моделі ChatGPT у навчальному процесі та її потенціал як інструменту для підготовки до занять, оцінювання робіт студентів та надання конструктивного зворотного зв'язку. Розглядається роль штучного інтелекту в освітній діяльності, зокрема у контексті оцінки есе та інших письмових завдань. Зазначено, що ChatGPT може стати потужним інструментом самоосвіти, надаючи можливість для розвитку та самовдосконалення студентів. Однак використання таких технологій також може призвести до зниження навичок письма, якщо не контролювати їхнє застосування. Окремо розглядаються проблеми, пов'язані з етичним використанням штучного інтелекту в освітньому процесі та можливості для адаптації педагогічних методів до нових технологій.