Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (16)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (16) за Ключові слова "000 : 304 : 070"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Етичність використання теми війни у комерційній рекламі(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ковальова, Т. В.; Оропай, А.Війна, що досі триває на території України, є тим, до чого звернена свідомість більшості українців. Реклама має підтримувати зв’язок з своєю аудиторією. Через те, що актуальною та близькою для споживачів є воєнна тематика, автори попе-редньо згаданого медіапродукту прагнуть включити відповідні теми у свої роботи. Та, незважаючи на війну, правила етики діють до цього часу. Тож і реклама має відповідати їм. Мета статті — визначити частоту неетичного використання теми війни у комерційній рекламі. Для досягнення мети дослідження використа-но комплекс наукових методів. З метою формулювання теоретичних засад розвідки використано методи аналізу наукових джерел й узагальнення. Емпіричне дослідження здійснене методом контент-аналізу 10 прикладів реклами від ко-мерційних підприємств та компаній, що були розміщені на платформах Фейс-бук та Інстаграм з початку повномасштабного вторгнення у 2022 році. Викори-стовуючи тему війни у своїй рекламі, автори медіапродукту часто вдаються до явища, що має назву “байрактарщина”. Байрактарщина використовує елементи, пов’язані з війною, у невідповідному, комерційному та вульгарному контексті. Дослідження вказує на те, що використання лексики пов’язаної з військовими, слів наразі пов’язаних з війною, згадок місць російських злочинів, зображення національних символів у невідповідному контексті, задля заробітку та без поваги до вищезазначеного є неетичним. Більшість прикладів суто комерційної реклами виявилися неетичними, що підводить до висновку: використання теми війни можливе у тому випадку, що матиме прямий зв’язок з війною. Це соціальні напрямки допомоги війську, постраждалим внаслідок війни та реального набли-ження перемоги через дії.Документ Відкритий доступ Локальне видання «Кордон.Медіа» в російсько-українській війні: генерування конвергентного контенту(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ковальова, Т. В.; Зубахін, Ю. В.; Ковальов, С. ВПріоритетним в умовах російсько-української війни та складної ситуації в прикордонних громадах, якою є Сумщина, є налагодження ефективної медіакомунікації та розширення доступу громадян до регіональних джерел інформації з метою забезпечення об’єктивного та різнобічного транслювання локального медіаконтенту. Мета статті – визначити та виокремити специфіку генерування контенту локальним виданням Сумщини «Кордон.Медіа», що дозволило простежити контентне наповнення інформаційних платформ досліджуваного медіа та визначити закономірності цієї генерації. Для досягнення мети розвідки використано комплекс наукових методів. Для формулювання теоретичних засад дослідження застосовано методи аналізу наукових джерел, узагальнення й порівняння. Емпіричне дослідження здійснене методом контент-аналізу медіапродуктів видання «Кордон.Медіа», створених у межах проєкту «Стіни». Локальні медіа – це не тільки джерело інформації, а й фундамент культурної та соціальної ідентичності регіональної спільноти.Документ Відкритий доступ Подія як чинник медіадискурсу: специфіка подання в інфопросторі (на прикладі російсько-української війни)(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тат’янченко, А. Ю.Безпека держави (на скільки це можливо), а відповідно і населення в умовах російсько-української війни залежить від інформаційної грамотності суспільства та вмінні його сприймати та розрізняти медіаповідомлення, що транслюються в інформаційному середовищі. Отже, здатність усвідомлено і реалістично сприй-мати й аналізувати події сприятимуть формуванню реальної картини світу що-до подій та ситуацій. Мета статті — визначити та виокремити специфіку пред-ставлення окремої події в українському інформаційному просторі на різних медіаплатформах. Для досягнення мети передбачається через дискурсивний і контент-аналіз медіапродуктів, об’єднаних одним інформаційним приводом, виявити закономірності транслювання медіаконтенту на різних платформах поширення. Об’єктом дослідження є медіаресурси «Українська правда», «Тексти.org» та ZN.ua. Предметом дослідження є закономірності та специфіка поширення контенту українським медіа на власних платформах. Для досягнення мети роботи використано комплекс методів, як загальнонаукових, так і вузькоспеціалізо-ваних. Для формулювання теоретичних засад дослідження використано методи аналізу наукових джерел, узагальнення й порівняння. Емпіричне дослідження здійснене методом контент-аналізу. Дослідження показало, що тотальна війна у медійному просторі подається через різні концепти, що часто спотворюють суть або применшують значення ситуацій. Відтак варто наголосити, що інформацій-не поле наповнюють поняття «конфлікт», «агресія», «протистояння», «анексія», «напад», «захоплення» та ін., що мають більш нейтральне значення щодо війни. Дослідження вказує на те, що сьогодні кількість концептів на позначення мотиву російсько-української війни значно звузилася і обмежується концептом «велика війна (війна)»