Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КМП) за Ключові слова "brand strategy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктів(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»., 2022) Ситник, Наталія Іванівна; Пермінова, Світлана Олександрівна; Воржакова, Юлія ПетрівнаУ добу зростання конкуренції дизайн швидко трансформується, перетворюючись на ключовий елемент комунікації з клієнтами, розроблення нового продукту, прийняття управлінських рішень та оптимізації бізнес-моделі. Виклики, з якими стикаються сучасні організації, вимагають переосмислення традиційної ролі дизайну у напрямі більш системного його використання на всіх рівнях з урахуванням стратегічних перспектив розвитку організації. У статті розглянуто теоретичні аспекти формування дизайн-стратегії як інструменту забезпечення стратегічної спрямованості дизайнерських рішень. Проаналізовано етапі еволюції дизайну за рівнем його ін-тегрованості в бізнес-діяльність організацій. Сформульовано ключові принципи, завдання і передумови фор-мування дизайн-стратегії. Запропоновано загальну схему розроблення дизайн-стратегії під час виконання проєктів, яка дає змогу забезпечити стратегічну спрямованість дизайнерських рішень.