Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Експортна діяльність вітчизняних промислових підприємств: стан і проблеми(Liha-Pres, 2022) Сухорукова, Ольга АркадіївнаРозглянуто стан експорту України у 2021-22 рр, означено основні проблеми здійснення екчспортної діяльності вітчизняних підприємств.Документ Відкритий доступ Дизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктів(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»., 2022) Ситник, Наталія Іванівна; Пермінова, Світлана Олександрівна; Воржакова, Юлія ПетрівнаУ добу зростання конкуренції дизайн швидко трансформується, перетворюючись на ключовий елемент комунікації з клієнтами, розроблення нового продукту, прийняття управлінських рішень та оптимізації бізнес-моделі. Виклики, з якими стикаються сучасні організації, вимагають переосмислення традиційної ролі дизайну у напрямі більш системного його використання на всіх рівнях з урахуванням стратегічних перспектив розвитку організації. У статті розглянуто теоретичні аспекти формування дизайн-стратегії як інструменту забезпечення стратегічної спрямованості дизайнерських рішень. Проаналізовано етапі еволюції дизайну за рівнем його ін-тегрованості в бізнес-діяльність організацій. Сформульовано ключові принципи, завдання і передумови фор-мування дизайн-стратегії. Запропоновано загальну схему розроблення дизайн-стратегії під час виконання проєктів, яка дає змогу забезпечити стратегічну спрямованість дизайнерських рішень.Документ Відкритий доступ Регулювання інноваційної діяльності в умовах сучасної парадигми економічного розвитку.(Видавничий дім "Інтернаука", 2022) Воржакова, Юлія Петрівна; Ситник, Наталія Іванівна; Пермінова, Світлана ОлександрівнаУ статті порушуються актуальні питання переходу національної економіки в режим швидкого, стійкого і високотехнологічного розвитку в умовах нового технологічного укладу, заснованого на інноваційній модернізації науково-технічної сфери. Розглянуто сучасну парадигму ведення бізнесу, яка панує в економіці знань і передбачає більш гнучку політику щодо регулювання інноваційної діяльності. Зроблено акцент на формуванні відкритої моделі управління внутрішніми і зовнішніми інформаційними потоками і науково-дослідними розробками у динамічному середовищі генерації та комерціалізації інновацій на основі інноваційної взаємодії як усередині самої системи, так із зовнішнім середовищем, тобто створенні інтегрованої системи управління інноваційними потоками від початкової точки до кінцевого споживача. Окреслені першорядні завдання щодо створення умов інноваційного розвитку національної економіки за рахунок: підсилення процесів міжрегіональної інтеграції; оптимізації податкової системи суб’єктів господарської діяльності, які збільшують основний капітал і долю технологічних інновацій у виробничому процесі; забезпечення цілеспрямованої державної підтримки підприємств, які інвестують у виробництво інноваційної продукції; створення системи державних гарантій для фізичних і юридичних осіб, які приймають активну участь в інноваційній діяльності; формування оптимального правового поля для міжрегіональної конкуренції та залучення інвестицій в основний капітал. Визначені важливі складові у комплексі заходів щодо модернізації науково-технологічної сфери, а саме: виявлення перспективних напрямів економічного зростання; відродження прикладної науки у формі державно-приватного партнерства; розширення державного замовлення на проведення наукових досліджень; розвиток ефективної інноваційної інфраструктури; формування та розвиток виробничо-технологічних комплексів; створення інститутів фінансування інноваційних проєктів; нарощування інвестиційних витрат держави; використання механізмів прямого державного фінансування та адресної фінансової допомоги наукоємним галузям промисловості; впровадженням механізму страхування інноваційних ризиків.Документ Відкритий доступ Стан та напрями вдосконалення управління комунікаціями закладів вищої освіти України(Ліга-Прес, 2023) Сухорукова, Ольга АркадіївнаРозглянуто стан іміджевих комунікацій технічних заладів вищої освуіти та напрями їх вдосконалення.