Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами (АУЕК)
Постійне посилання на фонд
Припинила існування 01.07.2021 р. згідно наказу НУ/4/2021 від 5.01.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами (АУЕК) за Ключові слова "62-523.1, 62-515, 629.7"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Покращення показників якості технологічного процесу управління тяговим електроприводом рульової системи літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Матушкін, Дмитро Сергійович; Босак, Алла ВасилівнаПредставлена високоефективна система електричного руління (СЕР) як сучасне рішення для вдосконалення наземних операцій сучасних літальних апаратів, які звичайно працюють завдяки основним двигунам. Представлена СЕР приводиться в дію електродвигунами, інтегрованими в головну стійку шасі найсучаснішого комерційного літака середнього розміру, і живиться від додаткового джерела енергії. Таким чином, пропонована система може працювати автономно від будь-якого внутрішнього джерела літака, тобто допоміжного енергоблоку або йому аналогічного. В якості силового агрегату вибрано тяговий електропривод на основі СДПМ з векторним керуванням, на основі тестового моделювання доведено доцільність його використання у складі СЕР. Досліджено систему на основі профілів руління на зліт і посадку, виявлено ефективність її використання в якості засобу руління літаком. Досліджено виключення зовнішніх впливів та зміни параметрів електромеханічної системи колеса з пружним пневматиком, який полягає в побудові системи управління із адаптивним нечітким регулятором. Результати моделювання динамічних процесів електромеханічної системи, що містить пружні ланки, в умовах параметричних збурень підтвердили робастну стабілізацію динамічних показників якості управління на основі законів нечіткої логіки.