Бакалаврські роботи (КМП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМП) за Ключові слова "COVID-19"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формування програми розвитку експортної діяльності підприємства в умовах зростання невизначеності на зовнішніх ринках(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Грушка, АнастасіяДипломна робота на тему: «Формування програми розвитку експортної діяльності підприємства в умовах зростання невизначеності на зовнішніх ринках» містить 99 сторінок, 30 таблиць, 41 рисунок, 2 додатків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Метою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розроблення практичних рекомендацій щодо формування програми розвитку експортної діяльності підприємства в умовах зростання невизначеності на зовнішніх ринках. Об’єктом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах невизначеності на ринку. Методи дослідження. При аналізі господарської діяльності, у тому числі зовнішньоекономічної, застосовано статистичні методи дослідження числових даних. При виборі найбільш перспективного ринку збуту використано модель «чотирьох фільтрів». Для прогнозування виручки від реалізації продукції на іноземному ринку застосовано метод прогнозування на основі середнього абсолютного приросту та середнього коефіцієнта росту. Оцінка ефективності зовнішньоторговельної угоди зроблена на основі використання декількох підходів. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження сформовано програму розвитку експортної діяльності підприємства в умовах нестабільності зовнішнього середовища, що передбачає вихід компанії на новий іноземний ринок. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів полягає в отриманні очікуваного чистого прибутку в розмірі 394569,3 гривень. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами молочної галузі, що мають складнощі при розширенні експортної діяльності через незнання процедури виходу на зовнішній ринок, не додержання етапності вставлення взаємовідносин із партнером чи не повністю розроблену програму розвитку експортної діяльності.